Деловодна информация
00530
Е-12-00-226#1 09/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/06/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 130063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Петрана Тодорова +359 298593503
petrana.todorova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3290
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в две обособени позиции
72267100      
Услуги

Предметът на обществената поръчката включва абонаментна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, разделен на две самостоятелни обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller“ при срок за изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по рано от 13.09.2017 г.;
Обособена позиция № 2: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ“ при срок на изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по-рано от 10.04.2018 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
355212.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

Адресите на ТД и офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtiQ Teller, съгласно посоченото в Техническите спецификации на поръчката.

Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, инсталирани в териториални дирекции на НАП, офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти съобразно посоченото в Технически спецификации на поръчката. Срокът за изпълнение на договора (изпълнение на обществената поръчка) е 36 месеца с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.09.2017 г. Общият брой на офисите и ТД, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти е 31 броя. Изпълнителят следва да извършва проверка на поддържаните устройства и профилактика минимум веднъж на 4 месеца, както и по заявка при необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
333684.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Населените места и офисите на НАП, в които е инсталирана системата за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtoQ Teller, съответно в които ще изпълнява услугата - предмет на поръчката, са посочени в приложение към Техническите спецификации.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG411

Адресите на ТД и офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ, съгласно Техническите спецификации на поръчката.

Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, инсталирани в териториални дирекции на НАП, офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти съобразно посоченото в Технически спецификации на поръчката. Срокът за изпълнение на договора (изпълнение на обществената поръчка) е 36 месеца с начална дата на изпълнение не по-рано от 10.04.2018 г. Общият брой на офисите и ТД, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти е 2 броя.Изпълнителят следва да извършва проверка на поддържаните устройства и профилактика минимум веднъж на 4 месеца, както и по заявка при необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21528.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Мястото на изпълнение на поръчката са ТД на НАП Бургас и офис Надежда към ТД на НАП София, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
Декларирането съответствието с изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за услугите, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като се посочи описание на извършените дейности (вида, обхвата и обема на предоставяните услуги), стойност, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Информацията се попълва в част ІV, раздел. „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документи, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката (важи за всяка от обособените позиции):
- да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Под идентичен или сходен предмет на настоящата обществена поръчка ще се разбират услуги, свързани с поддръжка на системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.Възложителят, чрез ЦУ на НАП, ще извърши плащане на 9 равни вноски по банкова сметка, посочена от изпълнителя. Всяко плащане се извършва в срок до 30 дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на одобрен 4-месечен отчет/доклад за извършените услуги, подписани от координатора по договора за НАП.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на съответния договор без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва