Деловодна информация
00599
12-00-48 09/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00599-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 0895-656140
zop@bobovdol.eu +359 07026-2355

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

http://sop.bg/bobovdol-178/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/bobovdol-178/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз. „Дяково“ до бъдеща ПСПВ гр. Бобов дол“
45332200      
Строителство

Настоящата обществена поръчка включва реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз. „Дяково“ до бъдеща ПСПВ гр. Бобов дол.
Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности, разделени на два етапа:
I-ви – етап - „Реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз. „Дяково“ до резервоар V=200м3, в участък от т.18 до т.56”, с дължина L=1661.92 м.
II-ри етап – “Реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз.„Дяково“ до резервоар V=200м3, в участък от т.1 до т.18 и от т.56 до т.105”. Трасето е с дължина L=1984,25 м.
Обекта предмет на настоящата обществена поръчка е четвърта група първа категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „б” от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1826373.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Мястото за изпълнение на поръчката е територията на област Кюстендил, община Бобов дол и община Дупница, Република България.

Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности, разделени на два етапа: I-ви – етап - „Реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз. „Дяково“ до резервоар V=200м3, в участък от т.18 до т.56”, с дължина L=1661.92 м.В първият етап са предвидени следните видове работи: Изсичане на млади гори и храсти; Изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м ръчно; Изкоп машинно с багер на земни почви при 1 утежнено условие; Укрепване на изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м; Тънък изкоп до 0,50м; Прехвърляне на земни почви на 3м хориз.разстояние или до 2м вертикално с коеф. на разбухване 1,25; Разкрепване на изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м; Насип земни почви ръчно;Трамбоване на земни почви на пластове с деб. 30см с пневматична трамбовка;Демонтаж на стоманени тръби ?377; Демонтаж на фасонни части; Доставка пясък;Направа подложка от пясък;Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.);Полагане на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.); Свързване на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.) на челна заварка;Доставка на фасонни части PEНD, PN16, PE 100; Доставка и монтаж на СК ?350мм;Доставка и монтаж на възвратна клапа ?350мм (мембранна);Доставка и монтаж на стоманени капаци 90/90 за шахти;Циментова замазка с деб.1,5см в два пласта за шахти;Изпитване тръбопроводи РЕ ?355/PN16;Дезинфекция на водопровод от полиетиленови тръби с висока плътност РЕ ?355/PN16.
II-ри етап – “Реконструкция на напорен тръбопровод и съоръжения от помпена станция яз.„Дяково“ до резервоар V=200м3, в участък от т.1 до т.18 и от т.56 до т.105”. Трасето е с дължина L=1984,25 м. Във вторият етап са предвидени следните видове работи: Изсичане на млади гори и храсти;Изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м ръчно укрепено;Изкоп машинно с багер на земни почви при 1 утежнено условие;Укрепване на изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м; Тънък изкоп до 0,50м;Прехвърляне на земни почви на 3м хориз.разстояние или до 2м вертикално с коеф. на разбухване 1,25; Разкрепване на изкоп в земни почви с шир. до 1,20м и дълб. до 2м; Насип земни почви ръчно; Насип земни почви машинно;Трамбоване на земни почви на пластове с деб. 30см с пневматична трамбовка; Демонтаж на стоманени тръби ?377; Демонтаж на стоманени тръби ?109 (съществуващите изпр.тръби); Демонтаж на фасонни части; Доставка пясък; Направа подложка от пясък; Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.); Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?110мм PN 10 атм.) за изпр.тръби; Доставка на стом.тръби ?500мм;Полагане на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.); Полагане на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?110мм PN 10 атм.);Полагане на стом.тръби ?500мм в готов изкоп; Свързване на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?355мм PN 16 атм.) на челна заварка; Свързване на полиетиленови тръби с висока плътност (РЕ тр.?110мм PN 10 атм.); Доставка на фасонни части PEНD, PN16, PE 100; Доставка и монтаж на СК ?350мм; Доставка и монтаж на възвратна клапа ?350мм (мембранна); Доставка и монтаж на възвратна клапа ?300мм; Доставка и монтаж на електромагнитен мембранен вентил ?300мм; Доставка и монтаж СК Ф100мм; Доставка и монтаж автоматични въздушници; Доставка и монтаж на СК ?250мм; Доставка и монтаж на стоманени капаци 90/90 за шахти;Циментова замазка с деб.1,5см в два пласта за шахти; Изпитване тръбопроводи РЕ ?355/PN16; Дезинфекция на водопровод от полиетиленови тръби с висока плътност РЕ ?355/PN16; Доставка и полагане на сигнална лента; Доставка и полагане на детекторна лента с 3бр. мет.проводници; Рязане на асфалтова настилка с фугорезачка; Разваляне на съществуваща асфалтова настилка,включително натоварване и превоз;Разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка включително натоварване и превоз и др. съгласно техническа спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1826373.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението предмета на обществената поръчка, ще се счита за възложено под отлагателното условие за осигуряване на финансиране, което е външно за община Бобов дол - Министерство на регионалното развитие и благоустройството националният бюджет, проекти и програми, финансирани със средствата от Европейския съюз или други международни донори или национални програми.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи четвърта група, първа категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в стгроителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден, аналогичен документ.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в стгроителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден, аналогичен документ.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под идентични или сходни с предмета на поръчката, следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водоснабдителни мрежи и съоръжения.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
-Участникът трябва разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката: 1. Ръководител на обекта -1 (бр.);2. Технически ръководител (1 бр.) ; 3.Геодезист (1 бр.); 4. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) ; 5).Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.)
- Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката - При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел В, т.9) от ЕЕДОП като посочи вида, регистрационния или инвентарен номер на съответните технически средства.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на техническите средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка с посочени: вид, регистрационен номер или инвентарен номер.


Участникът следва да е изпълнил минимум едно строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката. Под идентични или сходни с предмета поръчката следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водоснабдителни мрежи и съоръжения.
- Изисквания за технически лица за изпълнение на поръчката: Ръководител на обекта – да притежава висше строително образование, специалност ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка; Технически ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка; Геодезист – да притежава висше строително образование, специалност „Геодезия“ или еквивалентнa специалност, професионален опит от минимум 5 (пет) години; Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент; Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
- Минимални изисквания за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:- Багер – 2 бр; -Челен товарач – 2 бр;-Самосвали – 5 бр;-Валяк вибрационен – 2 бр;-Вибрационна плоча – 2 бр;-Хидравличен чук – 2 бр;-Машини за челно заваряване на PE тръби с диаметър Ф110 и Ф 355 мм – 2 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол с адрес: гр. Бобов дол, ул."27-ми октомври" №2, етаж 1, ст.109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Предвижда се финансирането на обществената поръчка да бъде осигурено чрез външни за община Бобов дол източници на финансиране – Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Държавен бюджет, проекти и програми, финансирани със средствата от Европейския съюз или други международни донори или национални програми.
В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението предмета на обществената поръчка, ще се счита за възложено под отлагателното условие за осигуряване на финансиране, което е външно за община Бобов дол - Министерство на регионалното развитие и благоустройството националният бюджет, проекти и програми, финансирани със средствата от Европейския съюз или други международни донори или национални програми. При неосигурено финансиране всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва