Деловодна информация
0589
17/СЛУ-4169 08/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2017 (дд/мм/гггг)
0589-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
пл. Св. Иван Рилски № 1а
Перник BG414 2300 Гана
инж. Владислав Караилиев +359 76684298
karailiev@pernik.bg +359 76603890

Интернет адрес/и

http://pernik.bg/

https://pernik.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop/izplnenie-na-inzhenering/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и СМР по проект "Обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сграда на Община Перник и Областна администрация"
45000000      
Строителство

В предмета на обществената поръчка са вкл. следните основни видове дейности по отношение на сграда на Общинска и Областна администрация Перник, гр. Перник, находяща се в гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски“ 1А: 1. Разработване на инвестиционен проект (фаза - Работен проект); 2. Изпълнение на СМР;
3. Упражняване на авторски надзор по време на СМР
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2198950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1а (сградата на Общинска и Областна администрация Перник)

В предмета на обществената поръчка е включен Инженеринг на сграда на Общинска и Областна администрация Перник, гр. Перник, находяща се в имот с идентификатор 55871.505.481, с административен адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски“ 1А. Сградата е проектирана по традиционно монолитен способ през 1967 год. от колектив на САБ /Съюз на архитектите в България/, с автор на архитектурната част – арх. Георги Стоилов. Сградата се състой от две тела, отделни първоначално с фуга помежду си. Високото тяло има сутерен, партер, петнадесет административни етажа и един /шестнадесети/ технически етаж. С изключение на сутерена, партерния и първия етаж, останалите етажи по височина са еднотипни. В предмета на обществената поръчка са вкл.: 1. Разработване на инвестиционен проект:При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация.
2. Изпълнение на СМР:Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. 3. Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство. В Техническата спецификация, част от документацията за обществената поръчка, са подробно разписани изискванията към изпълнението на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчкатаа, вкл. долупосочените два подпоказателя    60
Подпоказател „Характеристика, относима към дейността, свързана с проектирането“ (Х1)    максимум 25 точки
Подпоказател „Характеристика, относима към дейността, свързана с изпълнението на строителството“ (Х2)    максимум 35 точки
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2198950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-1.018-0005-C01 "Обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сграда на Община Перник и Областна администрация"

Възложителят определя максимален срок за изпълнение 15 (петнадесет) месеца, но не по-късно от 20.12.2018 г. При изготвяне на своите предложения участниците следва задължително да се съобразят с така посоченият максимален срок за изпълнение на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
На етап подаване на оферта, обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписване в ЦПРС, вкл. уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, трета категория или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да имат реализиран общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.).
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, а именно:заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части,когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот, или съответен валиден аналогичен документ.
2.Участниците в обществената поръчка следва да имат за последната приключила финансова година (2016 г.) Коефициент на обща ликвидност на стойност, определен по методиката, съдържаща се в Приложение 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП, във връзка с чл. 61, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, т. 4) от ЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП, а именно: заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, или съответен валиден аналогичен документ. 3. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя” и „Професионална отговорност на проектанта”, съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица,съобразно законодателството на държавата в която са установени,с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е първа група, трета категория строежи).В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори,които ще изпълняват проектирането,Застраховката по чл. 171 от ЗУТ за дейност проектиране трябва да се притежава/поддържа от всеки един от проектантите по отделно.В този случай участникът трябва да притежава/поддържа застраховка по чл. 171 от ЗУТ за дейност строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство или проектиране. За доказване на поставеното изискване, на етап подаване на офертата участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел,Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1 и ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (Обектът предмет на поръчката е първа група строежи, трета категория). Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ


1. Реализираният от участник общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) следва да бъде в размер равен или надвишаващ 4 000 000 лв. (четири милиона лева).
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП/.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, а именно:заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части,когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот, или съответен валиден аналогичен документ.
2. Коефициентът на обща ликвидност на стойност който участник в настоящата процедура следва да има за последната приключила финансова година (2016 г.) е на стойност не по-малка от 1.5, определен по методиката, съдържаща се в Приложение 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП, във връзка с чл. 61, ал. 1, т. 3 от ЗОП. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от обединението като цяло, а не от всеки от членовете в него. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
3. Застрахователното покритие за проектиране и застрахователното покритие за строителство, което участникът следва да има, е не по-малко от минимума, определен в чл.5, ал.1, респ. ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (Обектът предмет на поръчката е първа група строежи, трета категория). В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани съответно с изпълнението на строителството или проектирането.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата следва да има опит в изпълнението на услуга, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. За „услуга, с предмет, сходен с този на поръчката“, следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект” за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнените услуги, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. На етап подаване на оферта се представя Списък на услугите, с предмет идентичен или сходен с този на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б). Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно:списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения за добро изпълнение, препратка към публичен регистър, както и всички други документи, доказващи изпълнението на услугата), или съответен валиден аналогичен документ.
2. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство,с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.За „строителство, с предмет и обем, сходни с тези на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда/и с общ обем на РЗП не по-малко от 10 000 кв. м.
На етап подаване на оферта се представя Списък на строителството/вата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, вида и обема на изпълнените дейности, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.1а).Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с доказателства за извършеното строителство (удостоверения за добро изпълнение, препратка към публичен регистър, както и всички други документи, доказващи изпълнението на услугата), които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство (изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда/и с общ обем на РЗП не по-малко от 10 000 кв. м.), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, или съответен валиден аналогичен документ.
3. Участникът следва да прилага (има внедрени) системи за управление, по смисъла на чл. 63, ал. 1, т. 10 и т. 11 от ЗОП, с обхват изпълнение на проектиране и/или на строителство.
За доказване на поставеното изискване, на етап подаване на офертата участниците попълват данни - вид и номер на сертификатите, дейностите, за които се отнася сертификацията, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на валидност, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, а именно: заверени копия на валидни сертификати, удостоверяващи внедряването на съответните системи, или съответен валиден аналогичен документ.


1. Услугата, която участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е минимум 1 (една), с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на проектирането. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват проектиране. 2.2.Строителството, което участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е минимум едно,с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
3.Системите за управление, по смисъла на чл. 63, ал. 1, т. 10 и т. 11 от ЗОП, с обхват изпълнение на проектиране и/или на строителство, които участникът следва да прилага (има внедрени) са:
• Система за управление на качество (ISO EN 9001:2008 или еквивалентна) ;
• Система за управление на околната среда (ISO EMAS 14001:2005 или еквивалентна).
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани съответно с изпълнението на строителството или проектирането.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство или проектиране. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички обстоятелства, свързани с изпълнението на настоящия договор, като предаване и приемане на строителната площадка, приемане на изготвения работен проект и изпълнените строително-монтажните работи, както и такива подлежащи на закриване, съставяне на междинни и окончателни актове и протоколи за приемане и предаване на строително-монтажните работи и други, се документират и оформят от представителите на страните по договора, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год. За съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приложимата нормативна уредба, както и документи съгласно указанията на финансиращата програма за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Отчитането на авторския надзор се извършва след приключване на дейностите по авторски надзор, отразени в доклад, които се приемат с двустранен протокол, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на община Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1а

Отварянето на офертите за участие в процедурата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А. Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1.По отношение на участник не трябва да са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1-5 от ЗОП, като констатирането на което и да е от обстоятелствата, ще доведе до отстраняване на участника, с изключения на изрично посочените случаи в чл. 56, ал. 1 от ЗОП. При подаване на офертата участникът декларира липсата или наличията на основанията за отстраняване чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията се посочва в приложните полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП (указанията за попълване са посочени в документацията за поръчката).
2. Отстранява се от участие в процедурата участник - обединение от физически и/или юридически лица за чийто член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване по т.1
3.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица включително и чрез гражданско дружество, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
4.При установяване на оферта, надхвърляща обявената прогнозна обща стойност като цяло и по форма на финансиране, и съответно цената по дейности/бюджетни пера, посочени в документацията, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.
5. От участие в процедурата се отстранява и:
5.1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията;
5.2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
5.3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
5.4. участници, които са свързани лица
Б. Гаранции:
1. Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
2. Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства.
В. Финансови условия:
ІV. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Плащанията по договора за изпълнение на поръчката се извършва на части, по следния начин:
1. Авансово плащане в размер до 20 % от общата стойност на договора; 2. Междинни плащания: общият размер на авансовото и междинните плащания е до 80 % от общата стойност на договора за действително извършени работи; 3.Окончателното плащане -в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите на инженеринга съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените авансови и междинни плащания към Изпълнителя (съгласно проекта на договор).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОп - в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва