Деловодна информация
325
2033 07/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
07/06/2017 (дд/мм/гггг)
325-2017-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, изпълнителния директор 115576405
гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66
Пловдив BG421 4000 България
проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., Митко Узунов - Началник МТБ, Тенчо Василев - гл. юрисконуслт +359 32602930
unihosp@unihosp.com +359 32644058

Интернет адрес/и

http://unihosp.com

http://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170417YWsH4660627


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170417YWsH4660627
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сключване на рамково споразумение за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Строителни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Георги” ЕАД, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект и вида на отделните СMР включени в него ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители.
Прогнозното количество на поръчката се определя като приблизително 40 строителни обекта и максимална стойност общо за всички строителни обекти в размер на 15 000 000 лв. без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" №66, бул. "Васил Априлов" №15а

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други, както и гаранционен ангажиемнт спрямо изпълненото строителство. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Георги” ЕАД, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект и вида на отделните СMР включени в него ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Часова ставка    30
Допълнителни разходи върху труда    20
Допълнителни разходи върху механизация    20
Доставно-складови разходи върху материали    30
Печалба    30
II.2.6) Прогнозна стойност
15000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да са вписани в съответния професионален регистър, необходим за изпълнение на поръчката, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съобразно законодателството на държавата членка, в която са установени. 1.1. Минимално ниво: Да притежават регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя (или аналогична регистрация, приложима за Република България). Регистрацията трябва да е приложима за основните видове строителства от предмета на поръчката, описани съгласно квалификацията им по ЗУТ и Наредба № 1/ 30.07.2003г. за номенклатурата на строежите, както следва: 1. Строежи по чл. 137, т.1, б. „г” от ЗУТ, I-ва категория:
Строежи или части от тях (сгради, помещения, складове, технологични и транспортни инсталации и лаборатории) за производство и съхраняване на радиоактивни вещества и материали (чл. 2, ал.4, б „з” от наредбата), както и строежи или части от тях, криещи опасност от значително вредно въздействие върху здравето на населението и околната среда при разпространение на йонизиращи (електрически, магнитни, електромагнитни, рентгенови и др.) и нейонизиращи (ултравиолетови, инфрачервени, радиовълни и др.) лъчения (чл. 2, ал.4, т. 2 от наредбата) 2. Сгради и съоръжения за обществено обслужване с капацитет над 1000 места за посетители (чл. 137, т.2, б. „д” от ЗУТ), II-ра категория: Сграда (лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение) и съоръжения за обществено обслужване с капацитет над 1000 места за посетители и/или с височина над 28 м съгласно номенклатурата по приложение № 2 – сгради за обслужване в обласста на здравеопазването. (чл. 4, ал.5, т.1 и т.2 от наредбата),
3. Сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ над 5000 кв.м или с капацитет от 200 до 1000 места за посетители (чл. 137, т.3, б. „в” от ЗУТ), III-та категория: 1. сгради за паркинг-гаражи, гаражи и открити паркинги, разположени в самостоятелни урегулирани поземлени имоти (УПИ) с капацитет над 100 паркоместа; 2. сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ над 5000 кв. м или с капацитет от 200 до 1000 места включително за посетители - сгради за обслужване в областта на здравеопазването съгласно Приложение № 2 от наредбата, в т.ч. отделни структури на лечебното заведение, попадащи в чл. 6, ал.3 от наредбата (чл. 6, ал.3, т.1, 4, 5 от наредбата), 4. Сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители (чл. 137, т.4, б. „б” от ЗУТ), IV – та категория: Сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м включително или с капацитет от 100 до 200 места включително за посетители съгласно оменклатурата по приложение № 2 (чл.8, ал.2, т. 3 от наредбата), 5. Сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв.м или с капацитет до 100 места за посетители (чл. 137, т.4, б. „а” от ЗУТ), V-та категория: Сгради и съоръжения за обществено обслужване в обастта на здравеопазването с разгъната застроена площ до 1000 кв. м включително или с капацитет до 100 места включително за посетители съгласно номенклатурата по приложение № 2 (чл. 10, ал.1, т.4 от наредбата) 1.2. Участниците декларира спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в следните части:
Част IV: Критерии за подбор, раздел A) Годност, т.1, като в отговора следва да се поясни вида на строителството, за което е налице регистрация, по начин, по който да е възможна съпоставка с изискванията на възложителя за конкретните видове строежи.1.3. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в ЦПРС на строителя, което да е приложимо за всички видове строителства от предмета на поръчката, или друг документ,удостоверяващ аналогчна регистрация в чужда държава
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2. Да разполагат с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката
3. Да прилага системи за управление на качеството.
4. Да прилагат системи или стандарти за опазване на околната среда


1. Да са изпълнили СМР/СРР за обекти, сходни с предмета на поръчката - не по-малко от 5 обекта, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни със съответния вид на строителството от предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират строително-ремонтни или строително монтажни работи на обекти с общественообслужващо предназначение и друго от съответния вид на строителството от предмета на поръчката, подробно описани в документацията на поръчката и Допълнителна информация (раздел VI. 3 от обявлението).
Участниците декларира спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в следните части:
Част IV: Критерии за подбор, т. „В: Технически и професионални способности”, подточка „1а)”, като от описанието на строителните дейности следва да съдържа достатъчно информация за установяване на спазването на изискването за сходни договорите. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Да разполагат минимум с 10 работника, ангажирани с изпълнение на строителни дейности и минимум един ръководен служител с висше образование Строителен инженер или Промишлено и гражданско строителство. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в следните части: Част IV: Критерии за подбор, т. „В: Технически и професионални способности”, подточка „2)”, като описанието следва да съдържа достатъчно информация за установяване на спазването на изискването за сходни договорите.
Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Да прилагат Система по стандарт EN ISO 9001 или еквивалента с обхват строителство, както и Система по стандарт EN OHSAS 18001 или еквивалентна, с обхват строителство. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в следните части: Част IV: Критерии за подбор, т. „Г: Стандарти за осигуряване на качество и екологично управление”, точка „1)”, като описанието следва да съдържа достатъчно информация за установяване на спазването на изискването за стандартите. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на: Заверени копия на сертификатите, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството.
4. Да прилагат Система по стандарт EN ISO 14001 или еквивалента, с обхват строителни дейности. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в следните части: Част IV: Критерии за подбор, т. „Г: Стандарти за осигуряване на качество и екологично управление”, точка „2)”, като описанието следва да съдържа достатъчно информация за установяване на спазването на изискването за стандарта. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на: Заверени копия на сертификатите, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  4
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 240-436900
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
761891

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2017 (дд/мм/гггг)   08:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" №66, админситративна сграда, ет. 2

Отварянето на офертите ще се проведе публично на указаното място и време от комисия, назначена от възложителя. При отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За сходни с предмета на поръчката ще се приемат СМР/СРР, квалифициращи се сходно строителство на предмет на на поръчката, съгласно ЗУТ и Наредба № 1 за номенклатурата на отделните строежи, а именно: 1. Всички строежи от чл. 2, ал.4 от Наредба № 1/ 30.07.2003г. 2. Всички строежи от чл. 4, ал.5 от Наредба № 1/ 30.07.2003г., които са с общественообслужващо предназначение съгласно Приложение № 2 от наредбата, или строеж по т.1 от настоящата класификация; 3. Всички строежи от чл. 6, ал.3 от Наредба № 1/ 30.07.2003г., които са с общественообслужващо предназначение съгласно Приложение № 2 от наредбата, или строеж с по-малък номер от настоящата класификация (т.1 или 2); 4. Всички строежи от чл. 8, ал.2 от Наредба № 1/ 30.07.2003г., които са с общественообслужващо предназначение съгласно Приложение № 2 от наредбата, или строеж с по-малък номер от настоящата класификация (т.1, 2 или 3). 5. Всички строежи от чл. 10, ал.1 от Наредба № 1/ 30.07.2003г., които са с общественообслужващо предназначение съгласно Приложение № 2 от наредбата или строеж с по-малък номер от настоящата класификация (т.1, 2, 3 или 4)
2. Ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица и предвидената продължителност на обединението е по-малка от 10 години, считано от въвеждането в експлоатация на последния обект, възложен по рамковото споразумение (с максимална продължителност 3 години), то тогава: Преди подписване на договора, участникът следва да следва да промени правната си форма и да образува юридическо лице. Условието за придобиване на самостоятелна юридическа правосубектност е необходимо, с оглед гарантиране на съществуващо, договорно обвързано и идентифицируемо юридическо лице, което да изпълнява гаранционен ангажимент за изпълненото строителство, съгласно Наредба № 2 за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Максималният гаранционен срок по Наредба № 2, който може да намери приложение в обществените поръчки по рамковото споразумение, е 10 години (чл. 20, ал.4, т.1 от наредбата).
3. Стартирането на изпълнението на конкрените договори за обществената поръчка са под условие за осигурен финансов ресурс от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Изпълнението започва след възлагателно писмо.
4. Възложителят изисква гаранция за изпълнение на конкретните договори за изпълнение на обществената поръчка в размер на 1% (един процента) от стойността на конкретния договор без ДДС, която Възложителят има право да задържи, при условие, че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за обществената поръчка. Формите на гаранцията се избира от участника при спазване на ЗОП и изискванията на възложителя, дадени в документацията на поръчката.
5. На основание чл. 55, ал.1, т. 5 от ЗОП, възложителят поставя за изискване за отстраняване на участник, който е опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Възложителят прилага и задължителните основания за отстраняване, съгласно ЗОП.
6. Допустимите изменения на конкретния договор по чл. 116, ал.1, т.1 от ЗОП са дадени в проекта на конкретен договор.
7. Органите по чл. 47, ал.4 от ЗОП са Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, РИОСВ, РЗИ, Агенция по заетостта.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва