Деловодна информация
00662
1400423 05/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/06/2017 (дд/мм/гггг)
00662-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
ул. Митьо Станев 1
Раднево BG344 6260 България
Димитър Димитров +359 41781235
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41783339

Интернет адрес/и

http://obshtina.radnevo.net

http://109.121.196.2:81/ZopView.aspx?DosieID=176


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://109.121.196.2:81/ZopView.aspx?DosieID=176
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на сграда общинска администрация гр. Раднево /оформяне на балкони/
45000000      
Строителство

Изпълнението на поръчката включва: Демонтаж на прозорци, тип витрина над 2 м2, направа на зидария от газобетон, направа на топлоизолация по стени, тавани и под, направа на армирана циментова замазка, отводняване с подови сифони и тръби ф 110 мм; доставка и монтаж на врати и витрини от PVC дограма с нискоемисийно стъкло; настилка от гранитогрес; направа на гипсова шпакловка и боядисване; изработка и монтаж на стойки за външно тяло на климатици, демонтиране, промяна тръбен път и монтаж на климатици; изработка и монтаж на парапет.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
66310.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Мястото на изпълнение на поръчката е гр. Раднево, ул. „Митьо Станев” № 1, сградата на общинска администрация

Предмет на обществената поръчка е изпълнение на строително ремонтни дейности по Приложение № 1 към чл.3, ал.1, т.1, б.”а” от ЗОП, в т. ч.:
- Демонтаж на прозорец над 2 м2 - 12 бр.
- Демонтаж чугунен радиатор до 30 глидера – 6 бр.
- Направа на тухлен зид с газобетон с дебелина 20 cм – 14.40 м3
- Доставка и монтаж на врата и витрина от PVC дограма с нискоемисионно стъкло – 64.80 м2
- Направа на гипсова шпакловка по стени и тавани – 36.00 м2
- Боядисване с бял латекс по стени и тавани – 36.00 м2
- Направа на система от топлоизолация по стени и тавани с EPS 80мм – 140.40 м2
- Доставка и полагане на XPS 50 мм по под - 32.40 м2
- Направа на армирана подова замазка – 32.40 м2
- Пробиване на отвори в бетон 20 х 20 см – 16.00 бр.
- Полагане на тръба Ф110 - 52.80 м
- Направа на кофраж и замонолитка на отвори, включително грундиране – 16 бр.
- Доставка и монтаж на подов сифон – 12 бр.
- Доставка и монтаж на настилка от гранитогрес – 32.40 м2
- Изработка и монтаж на алуминиев парапет - 24.00 м
- Демонтаж и монтаж на външно тяло на климатик – 56 бр.
- Промяна на тръбен път на климатици - 896.00 м
- Изработка и монтаж на стойка за 4 бр. външно тяло на климатик – 18 бр.
- Почистване на обекта – 4.00 ч.д.
- Натоварване и извозване на строителни отпадъци на депо до 3 км – 12.00 м3
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
66310.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в ЦПРС на Камарата на строителите за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
•При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор”, раздел А.
•В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва със заверено копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи I-ва група, четвърта категория или еквивалентен документ за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, при условията на чл. 171а от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж съгласно нормативните изисквания за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.

Участникът следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, при условията на чл. 171а от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж съгласно нормативните изисквания за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.
•При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор”, раздел Б, с посочване на информация за размера на застрахователната сума по застрахователната полица, нейният номер и от кого е издадена.
•В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва със Заверено копие от застрахователна полица (застрахователен сертификат) или еквивалентен документ за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, с обхват на сертификация - ремонт и/или реконструкция на сгради; основни и/или текущи ремонти на сгради.
3.Участникът следва да разполага с ръководен и технически състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
•Под „идентични или сходни“ с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на сгради с обществено предназначение.
•За целите на настоящата обществена поръчка, Възложителя не поставя изискване за обем.
•Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочения пет годишен период, считано от датата на подаване на офертата.
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV „Критерии за подбор”, Раздел В информация за изпълнените дейности.
•В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с представяне на документи, съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, с обхват на сертификация - ремонт и/или реконструкция на сгради; основни и/или текущи ремонти на сгради.
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор”, раздел Г.
• В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с представяне на заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствие със система за управление на качеството, съгласно БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация - ремонт и/или реконструкция на сгради; основни и/или текущи ремонти на сгради.
3.Участникът следва да разполага с ръководен и технически състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
3.1. Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) завършено образование съгласно изизскванията на чл. 163а от ЗУТ: висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно – при чуждестранни участници;
б) професионален опит в техническо ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект.
3.2.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава документ за завършен курс/обучение по здравословни и безопастни условия на труд в строителството или еквивалент;
3.3.Отговорник по контрола на качеството, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава документ за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството и/или за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV „Критерии за подбор”, Раздел В информация за ръководния и технически състав и професионалната компетентност на лицата.
• В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, бстоятелството се доказва с представяне на документи съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката и на членовете на ръководния и технически състав, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът на изпълнение на поръчката е по предложение на Изпълнителя, но следва да бъде не по - малко от 30 (тридесет) и не повече от 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на съставяне на протокол за предаване на строителната площадка.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора (без ДДС).
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т.1 или т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/07/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Раднево, ул. Митьо Станев 1, сградата на общинска администрация, етаж 3, зала 315

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие се отстранява:
1. участник по отношение, на когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, участник, за който важат забраните по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон и участници, които са свързани лица.
2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
3. участник, който е представил оферта която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
4. участник, който е представил оферта която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово, право които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към доставката , предмет на поръчката, както следва:
?Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул.”Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
?Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул.”Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
?Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва