Деловодна информация
00580Община Самоков
12 00 - 128 02/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
02/06/2017 (дд/мм/гггг)
00580-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Самоков 000776491
ул. Македония 34
Самоков BG412 2000 България
инж. Евелина Перфанова - директор дирекция ТСУЕП +359 0885840410
obsamokow@abv.bg +359 72266650

Интернет адрес/и

http://samokov.bg/

https://samokov.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=LQw%2fMICeBWY%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://samokov.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=LQw%2fMICeBWY%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на сграда на бивш родилен дом с идентификатор 65231.909.1-гр.Самоков ” по проект „Красива България”.
45200000      
Строителство

„Текущ ремонт на сграда на бивш родилен дом с идентификатор 65231.909.1-гр.Самоков ” по проект „Красива България”.
Техническата спецификация е предназначена да поясни и развие изискванията по изпълнение на строителните работи, които са предмет на договора за строителство. Тя е неделима част от документацията за участие в обществена поръчка за строителство, наред с договорните условия, работните чертежи и количествените сметки.
Реализирането на проекта цели подобряване на физическата и жизнена среда в Община Самоков, като предпоставка за осигуряване на устойчива и екологична среда с по-високо качество на живот и възможности за социално развитие.
Проектът има за цел подобряване енергийната ефективност на сградата на бивш родилен дом, която се използва като административна сграда от Общинско лесничейство, Общинска комисия за борба с противообществените прояви на пълнолетни и непълнолетни и ОП „Строителни ремонти и озеленяване”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
95807.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр.Самоков, ул. Иван Доспевски 21

Реализирането на проекта цели подобряване на физическата и жизнена среда в Община Самоков, като предпоставка за осигуряване на устойчива и екологична среда с по-високо качество на живот и възможности за социално развитие.
Проектът има за цел подобряване енергийната ефективност на сградата на бивш родилен дом, която се използва като административна сграда от Общинско лесничейство, Общинска комисия за борба с противообществените прояви на пълнолетни и непълнолетни и ОП „Строителни ремонти и озеленяване”.
За постигане на гореизложеното, проектът предвижда: ремонт на покрива - подмяна на дъсчена обшивка, керемиди, обшивка с поцинкована ламарина и улуци, полагане на хидроизолация, фасадно обновяване на сградата, вкл. цокъла, топлоизолация, минерална мазилка и подмяна на съществуващата дограма – дървена с нова, доставка и монтаж на 2 бр. навеси от поликарбонат, подмяна на съществуващи плочи и бордюри с нови боядисване с блажна боя по метални повърхности.
Финансирането е осигурено по програма Красива България.
ІI. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ :
II.1.ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА:
Застроена площ 208 м2.
Разгъната застроена площ 624 м2.
Строежът е четвърта категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ и чл. 10 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
95807.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

4.3.1. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория строежи.
За доказване на това обстоятелство се посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или се представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС , придружен с валиден талон за 2017 г., или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, доказващ еквивалентното право (за чуждестранните участници).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

4.1.1. Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
За доказване на това обстоятелство се представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя.


4.1.1. Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща обема на поръчката.
За доказване на това обстоятелство се представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

4.5.1. Участниците да са изпълнили минимум три обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За доказване на това обстоятелство се представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години (Образец №4), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира строителство свързано с изграждане и/или основен ремонт и /или текущ ремонт на сгради.
4.5.2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
a) Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; да има опит като „Технически ръководител” на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
b) Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
c) Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
d) Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС.
За доказване на обстоятелства по точки а-с се представя Списък на техническия и ръководен персонал, който ще отговаря за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, квалификацията и професионалния и специфичен опит на лицата (Образец № 5);
За доказване на обстоятелства по точка d се представя Списък на квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България (Образец № 6);


4.5.1. Участниците да са изпълнили минимум три обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За доказване на това обстоятелство се представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години (Образец №4), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира строителство свързано с изграждане и/или основен ремонт и /или текущ ремонт на сгради.
4.5.2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
a) Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; да има опит като „Технически ръководител” на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
b) Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
c) Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
d) Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС.
За доказване на обстоятелства по точки а-с се представя Списък на техническия и ръководен персонал, който ще отговаря за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, квалификацията и професионалния и специфичен опит на лицата (Образец № 5);
За доказване на обстоятелства по точка d се представя Списък на квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България (Образец № 6);
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 /пет/ % от стойността на договора без ДДС;
2.Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 30 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Гаранция за авансово предоставените средства не се представя, ако в 3-дневен срок от подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ писмено заяви пред ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община Самоков, Заседателна зала на трети етаж - ст. 317

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва