Деловодна информация
00752МВР
112491оп-366 01/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
01/06/2017 (дд/мм/гггг)
00752-2017-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6ти септември №29
София BG411 1000 България
Тодор Дюлгярски; +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

http://www.targove.mvr.bg/DOP/Proceduri_ZOP/default.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.targove.mvr.bg/DOP/Proceduri_ZOP/usluga_112
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Света Недеделя, № 6
София BG411 1000 България
Анна Томова, Нели Николова +359 29401543
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

http://www.targove.mvr.bg/DOP/Proceduri_ZOP/default.htm

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановяване на работоспособността на НС112,осигуряване на техническа поддръжка и повишаване функционалността на системата с цел достъп на хората със слухови и/или говорниувреждаждания до ЕЕН112
48000000      
Услуги

Възстановяване на работоспособността на Национална система112,осигуряване на техническа поддръжка и повишаване функционалността на системата с цел достъп на хората със слухови и/или говорни увреждания до ЕЕН112:Възстановяване функционирането на информационно–комуникационната система на ЕЕН112,възстановяване поддръжката на софтуерното приложение за спешни повиквания;Закупуване на лицензи за Oracle за управлението на базата данни в НС112 и възстановяване на работоспособността на системата,чрез осигуряване на необходимата функционалност наOracle база данни,чрез доставка на лицензи за софтуер и включена към него актуализация на лицензирания софтуер и поддръжка за срок от две години;Техническа поддръжка наНС112;Повишаване функционалността на системата до последна версия на софтуерното приложение;Подмяна на хардуерно оборудване и климатични системи в НС 112;Повишаване функционалността на системата с цел осигуряване на достъп до услугата ЕЕН112 на хората със слухови и/или говорни увреждания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10652768.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

РЦ112 София,Русе,Бургас,Монтана,Варна,Кърджали,и изнесени работни места в 28 областни града на Р. България, включително в градовете Асеновград, Дупница, Казанлък, Несебър

„Възстановяване на работоспособността на Национална система 112, осигуряване на техническа поддръжка и повишаване функционалността на системата с цел достъп на хората със слухови и/или говорни увреждания до ЕЕН 112”:Възстановяване на функционирането на информационно – комуникационната система на ЕЕН 112, включващо частична подмяна на критично амортизираният хардуер в Районни центрове 112 София и Русе, който е свързан с работата на софтуерното приложение за спешни повиквания, като същият ще позволи надграждане до последна версия на софтуерното приложение; възстановяване работоспособността на системата и правилното функциониране на софтуера на системата за спешни повиквания, възстановяване работоспособността на системата (локализация, рутиране, възможност за изграждане на конферентни връзки в РЦ 112 Монтана) и възстановяване поддръжката на софтуерното приложение за спешни повиквания - ELS; Възстановяване работоспособността на системата (локализация, рутиране, бази данни – прехвърляне на инциденти от реалната към архивната база, възможност за изграждане на конферентни връзки в РЦ 112 Монтана); Закупуване на лицензи за Oracle за управлението на базата данни в НС 112 и възстановяване на работоспособността на системата, чрез осигуряване на необходимата функционалност на Oracle база данни, чрез доставка на лицензи за софтуер и включена към него актуализация на лицензирания софтуер и поддръжка за срок от две години;Техническа поддръжка на системата;Повишаване функционалността на системата до последна версия на софтуерното приложение;Подмяна на хардуерно оборудване и климатични системи в НС 112;Повишаване функционалността на системата с цел осигуряване на достъп до услугата ЕЕН 112 на хората със слухови и/или говорни увреждания
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10652768.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предвижда опция за изменение на договора за обществена поръчка, в частта на срока за техническа поддръжка – удължаване с още 12 (дванадесет) месеца. В прогнозната стойност на поръчката е включена и стойността на техническата поддръжка при реализиране на опцията.В случаите на реализирана опция стойността на техническата поддръжка за 12 месечния период на опцията се формира на база единичната цена по т. 2.1 от Ценовото предложение и ще представлява една втора част от стойността на техническата поддръжка за 24 месеца. Прогнозната (ориентировъчната) стойност на техническата поддръжка при реализирана опция за 12 месеца е 1 956 888 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Съответствието с критериите за подбор се доказва с: 1.Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който списък се посочва професионалната компетентност (образованието, професионалната квалификация и професионалния опит) на лицата
3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват предмета/или сходен с предмета на поръчката. Сертификата по т.3 трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
*Сходни с предмета на поръчката са дейности за проектиране, внедряване, инсталиране, конфигуриране, поддръжка на информационно-комуникационни системи. Информацията за съответствието с изискванията по т.1,2,3 се посочва в ЕЕДОП, който се представя по образец към офертата, а доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, а именно:Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да е изпълнил минимум 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката, изпълнена през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да разполага с минимум 5 (петима) специалисти с професионална компетентност, както следва:
- да имат придобита образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър“ в следните области: комуникационна и компютърна техника, електротехника, електроника и автоматика, информатика и компютърни науки или еквивалентна на посочените;
- да имат сертификати или други документи за преминато обучение за: Project Management Professional (PMP), Cisco - Технологии за работа в мрежа, HiPath 4000 - Работа в мрежа за обслужване, HiPath 4000 V5 за обслужване, ASC MARTHON EVOLUTION и EVOip, отворени комуникации на Сименс за OpenScape Voice, отворени комуникации на Сименс за ИТ мрежи и сигурност, Microsoft Forefront Identity и Access Management, Configuration, сервизна поддръжка на Siemens ELS
- да имат професионален опит минимум 2 (две) години в дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката.
3.Участникът да прилага система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват предмета/или сходен с предмета на поръчката.
*Сходни с предмета на поръчката са дейности за проектиране, внедряване, инсталиране, конфигуриране, поддръжка на информационно-комуникационни системи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Националната система за спешни повиквания с ЕЕН 112 осигурява на гражданите, намиращи се на територията на Република България, непрекъснат, бърз и безплатен достъп до службите за спешно реагиране за получаване на помощ при спешни случаи с цел защита на живота, здравето, сигурността и имуществото им (чл. 2 от ЗНССПЕЕН112). За тези цели Центровете 112 следва да работят без прекъсване при гарантирано приемане на повикванията и осъществяване на връзките със службите за спешно реагиране (чл. 9 от ЗНССПЕЕН112). Към настоящия момент системата е без техническа поддръжка. Последният договор за техническа поддръжка на НССП 112 е Д-29/25.04.2013 г., който е изтекъл на 25.04.2015 г. Проведената след това процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Следгаранционна техническа поддръжка на “Национална система за спешни повиквания с единен европейски номер 112” е прекратена поради отказ от сключване на договор на определения за изпълнител и единствен участник ...продължава в VI.3)

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участиците, те следва да представят пълномощно/оригинал или заверено копие, от участника/, даващо им право да представлявят участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от IV.1.1)...с решение за прекратяване № 5785оп-10-5785опр-15/06.03.2017г. Съгласно ЗНССПЕЕН112 МВР следва да осигури достъп на хората със слухови или говорни увреждания до ЕЕН 112. Техническото оборудване на системата е физическо износено, морално остаряло, а в център Русе има основни сървъри, които са в неизправност. Националната система 112 е с нарушени основни функционалности (локализация, рутиране, бази данни, невъзможност за изграждане на конферентни връзки в център Монтана). Посочените обстоятелства сериозно затрудняват работата на системата и възпрепятстват непрекъснатото й функциониране. Това от своя страна поставя в риск живота и здравето на гражданите, изпаднали в беда, а в случаите на природни бедствия, терористични заплахи или други кризисни ситуации, е заплаха и за националната сигурност на страната ни. С цел непрекъсваемост на процеса по обслужване на спешните повиквания и насочването им към службите за спешно реагиране и други ведомства и администрации, както и предоставянето на информация на органите на съдебната власт, съгласно законовите разпоредби, е необходимо във възможно най-кратък срок да се отстранят повредите, да се възстановят функционалностите и да се осигури техническа поддръжка на система 112. Изложените обстоятелства налагат спешна необходимост от възлагане на поръчката.
1.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 5 % от стойността му и се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
2. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл.47, ал.2 от ППЗОП.Опаковката,съгласно изискванията на чл.47, ал.3 от ППЗОП,съдържа документите по чл.39, ал.2 и ал.3, т.1 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен, запечатен, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри,който съдържа ценовото предложение по чл.39, ал.3, т.2 от ППЗОП”.
3.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 и/или т.4 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т.8, без да се налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри ” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея или показатели с парично изражение. Възложителят ще отстранява от участие в
процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички изисквания на възложителя съгласно техническата спецификация. 4.Обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 и/или т.4 и чл. 107, т.4 от ЗОП и по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, се декларират в ЕЕДОП
5.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно
правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка. 6. Условията и начина за ценообразуване са посочени в Образци на документи и указания за подготовката им (т. 6 Ценово предложение към Съдържание на опаковката).7. За поръчката не е осигурено финансиране и договорът ще се сключи под условие - отложено изпълнение при осигурено финансиране.8.Гаранцията, обезпечаваща авасново предоставените средства, е 100% от размера на аванса

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал. 1, т. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва