Деловодна информация
00420Община Гълъбово
 
не
00420-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гълъбово 000817696
бул. Република № 48
Гълъбово BG344 6280 България
Светла Йовчева +359 41868901
stoianov.sekretar@gmail.com +359 41864194

Интернет адрес/и

www.galabovo.org

http://galabovo.org/porychki/826


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://galabovo.org/porychki/826
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Приравняване, уплътняване и запръстяване на участък от общинско депо за неопасни битови и строителни отпадъци, намиращо се на територията на град Гълъбово, местност „Еркесене” на участък №2,№3,№4
90514000      
Услуги

Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за извършване на видовете дейности, посочени в Техническата спецификация.
Предвид предстоящата реализация на проект за закриване и рекултивация на депото и съгласно Решение № 15/15.12.2016 г.на РИОСВ за прекратяване на експлоатацията на депото е необходимо да се извършат услуги по приравняване, уплътняване и запръстяване на смесените битови и строителни отпадъци на участък № 2 на площ от 2 900 кв. м., участък № 3 на площ от 3 000 кв.м. и участък № 4 на площ от 7 600 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
149850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

град Гълъбово

Приравняване, уплътняване и запръстяване на участък от общинско депо за неопасни битови и строителни отпадъци, намиращо се на територията на град Гълъбово, местност "Еркесене" на участък № 2, № 3 и № 4
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
149850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставя такова изискване

не се поставя такова изискване
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.6.3. Технически изисквания за участниците.
1) Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта за участие от съответния участник.
Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката” следва да се разбират услуги по приравняване и уплътняване на отпадъци; изкоп товарене и транспорт до 10 км на земни маси с камион; запръстяване и уплътняване.
За доказване на поставеното изискване участникът декларира в ЕЕДОП – Част IV „Критерии за подбор”, буква „В” – Технически и професионални способности, т. 1б, услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, като представи доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за извършените услуги по списъка.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
2) Участникът следва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчката.
За доказване на поставеното изискване участникът следва да декларира в ЕЕДОП като представи списък на техническите лица, включени в екипа за изпълнение на поръчката. Информацията се попълва в част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка.
3)Участникът следва да разполага с механизация, която ще бъде ангажирана за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ в част IV:Критерии за подбор, буква В, т. 9.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на механизацията/техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на обществената поръчка.
На основание чл. 54, ал. 1, т. 5 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за въз¬лагане на настоящата обществена поръчка, ако е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор и ако не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.


2.6.3. Технически изисквания за участниците.
1) Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта за участие от съответния участник.
Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката” следва да се разбират услуги по приравняване и уплътняване на отпадъци; изкоп товарене и транспорт до 10 км на земни маси с камион; запръстяване и уплътняване.
За доказване на поставеното изискване участникът декларира в ЕЕДОП – Част IV „Критерии за подбор”, буква „В” – Технически и професионални способности, т. 1б, услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, като представи доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за извършените услуги по списъка.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
2) Участникът следва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчката.
За доказване на поставеното изискване участникът следва да декларира в ЕЕДОП като представи списък на техническите лица, включени в екипа за изпълнение на поръчката. Информацията се попълва в част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка.
3)Участникът следва да разполага с механизация, която ще бъде ангажирана за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ в част IV:Критерии за подбор, буква В, т. 9.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на механизацията/техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на обществената поръчка.
На основание чл. 54, ал. 1, т. 5 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за въз¬лагане на настоящата обществена поръчка, ако е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор и ако не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Общинска администрация гр. Гълъбово партерен етаж

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за изпълнение на договора
Договорът за обществена поръчка се сключва при условие, че при подписването му определеният изпълнител представи определената гаранция за изпълнение на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Гълъбово:
Банка: ОБЩИНСКА БАНКА, КЛОН ГЪЛЪБОВО
Банковкод (BIC): SOMBBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG 97SOMB91303338008201
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на община Гълъбово и със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението.
Ако избраният изпълнител избере да изпълни задълженията си за предоставяне на гаранция за изпълнение, чрез сключване на застраховка, той трябва да предостави валидни застрахователни полици, които покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на договора, и не може да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Гаранциите под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва