Деловодна информация
00752МВР
12491оп-321 22/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/05/2017 (дд/мм/гггг)
00752-2017-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. Шести септември 29
София BG411 1000 България
Тодор Дюлгярски +359 29401555
TKDyulgyarski@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/profil_na_kupuvacha.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.targove.mvr.bg/DOP/Proceduri_ZOP/Elektronna_identy
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Св.Неделя № 6
София BG 1301 България
Анни Томова, Нели Николова +359 2940543
dop@mail.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/profil_na_kupuvacha.htm

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реализиране на национална схема за електронна идентификация“
72212000      
Услуги

Целта на обществената поръчка е реализация на национална схема за електронна идентификация и постигане на следните специфични цели:Осигуряване на удобен механизъм за централизирана електронна идентификация на физически лица в електронния свят, позволяващ лесна и удобна проверка на идентичността на физическите лица, при максимална защита, за реализиране на сигурен електронен документооборот и транзакции; Осигуряване на гъвкави възможности за издаване на удостоверения за електронна идентификация, както в България, така и за гражданите в чужбина, и персонализирането им върху широк кръг от носители, за да се осигури максимално разпространение, при минимални разходи за гражданите за носители и четци; Осигуряване на технологична възможност за идентификация, която да позволи електронно гласуване от дистанция; Присъединяване към Европейската инициатива за трансгранична електронна идентификация;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
13181025.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София,ул. „Св. Т. Търновски“ 42 и кв. Иваняне

Обществената поръчка (ОП) обхваща изграждане и въвеждане в експлоатация на основни и допълнителни специализирани софтуерни компоненти за реализиране на схема за електронна идентификация. Това ще бъде постигнато чрез доставка и изграждане на независима, сигурна и надеждна техническа инфраструктура, както и услуга за създаване на електронни регистри, публични портали и софтуерни компоненти. ОП включва и инсталиране, интеграция, тестване, обучение, гаранционна поддръжка и популяризиране на резултатите съгласно изискванията на Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА 1.Технически показатели    70%
1.1. Концепция за построяване за техническа инфраструктура    50т.
1.2. Концепция за осигуряване на електронна идентичност    50т.
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
13181025.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Развитие на пилотната система за електронна идентификация и внедряване в продуктивен режим", финансиран със средства по Оперативна програма "Добро управление"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, и
б) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалентено/и
в) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 20000 - 1 или еквивалентено/и,
3. Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката-екип от експерти с определено образование и професионален опит;
Документи за доказване на изискванията по:
т. 1 - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършването им; т. 2 – валидни сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "БСА" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки;
т.3 –списък на персонала и ръководния състав, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, раздел В и Г от ЕЕДОП ( образец 1), а доказателствата за съответствие се представят в случаите на чл.67, ал.5 и ал. 6 ЗОП.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнена дейности по доставката на оборудване, внедряване и въвеждане в експлоатация на интегрирана информационна система с възможност за предоставяне на данни в реално време, съдържаща център за управление, комуникационна среда, приложен софтуер и специализирани крайни устройства и/или доставка на необходимите компоненти, внедряване и въвеждане в експлоатация на инфраструктура на публичния ключ.“
2. Участникът да разполага с валиден сертификат за:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/ БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. б) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалентно/и, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. в) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 20000 - 1 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „сходен с предмета на поръчката“ обхват следва да се разбира доставка на оборудване, внедряване и въвеждане в експлоатация на интегрирана информационна система с възможност за предоставяне на данни в реално време, съдържаща център за управление, комуникационна среда, приложен софтуер и специализирани крайни устройства и/или доставка на необходимите компоненти, внедряване и въвеждане в експлоатация на инфраструктура на публичния ключ.“
3. Участникът да разполага с: 3.1.Ръководител на проект:Изисквания:Висше образование, образователна степен магистър;сертификат за професионален ръководител на проекти (PMP), издаден от международно призната организация за управление на проекти или еквивалентен;най-малко 5 години опит в ръководене на проекти в областта на информационните системи и технологии;опит като ръководител на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии.3.2.Системен архитект:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:висше образование в областта на информационни технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентна;най-малко 5 (пет) години опит в разработване и внедряване на уеб базирани софтуерни системи.опит в реализацията на най-малко 3 (три) успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, свързани с проектирането на софтуерни архитектури;опит в най-малко 1 (един) проект за обмен на данни посредством уеб услуги;3.3.Администратор на база данни:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:опит в реализацията на най-малко 2 (два) успешно завършени проекта, в които са включени дейности по инсталация и администриране на база данни:минимум 3 (три) години общ професионален опит; 3.4.Разработчик на база данни:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:образователна степен бакалавър или магистър в областта на информационни технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентна;опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта, в които са включени дейности по проектиране и разработка на релационна база данни:минимум 5 години общ професионален опит.3.5.Експерт Хардуер и Kомуникации:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:висше образование в областта на комуникационните технологии, информационните технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентна;опит в реализирането на минимум 2 (два) проекта за инсталиране и поддръжка на хардуерно и комуникационно оборудване;опит в реализацията на поне един проект за разработване и/или внедряване на информационни системи...............Продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДОП-МВР, пл. Св. Неделя №6

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово oсведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III1.3)
3.6.Старши Програмисти — минимум 2 броя:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:образователна степен бакалавър или магистър в областта на информационни технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентна;не по-малко от 5 години професионален опит в разработката на софтуер;специфичен опит на подобна позиция при реализацията на поне 2 проекта за разработване и внедряване на софтуерни системи.3.7.Ръководител екип за осигуряване на качеството:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:образователна степен магистър;най-малко 3 години опит в осигуряване на качеството в проекти за разработване на уеб базирани софтуерни системи.3.8.Експерт по инфраструктура на публичния ключ:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:Висше образование в областта на техническите науки;Не по-малко от 5 години опит с управление на публичен Certificate Service Provider (CSP) и PKI инфраструктура или еквивалентни.3.9.Старши IOS инженер:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:Най-малко 3 години професионален опит в разработката на приложения IOS (iPhone, IPAD) или еквивалент.3.10.Старши Android инженер:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:Най-малко 3 (три) години професионален опит в разработката на Android приложения илиеквивалентни.3.11.Експерт Информационна сигурност:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:висше образование в областта на технически науки или еквивалентна;да притежава сертификат Certified Information Systems Security Professional (CISSP) или еквивалентен сертификат за Професионално Ниво на Информационна Сигурност.3.12.Ръководител правен екип:Изисквания за образование, квалификация, умения и опит:висше образование, образователно-квалификационна степен магистър по право или еквивалент;най-малко 5 години професионален опит в областта на правните аспекти на информационните и комуникационните технологии или еквивалентни.
1. Срок за изпълнение на поръчката - не по-късно от 30.11.2018 г.
2. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 5 % от стойността му и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител , избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Авансово плащане - 20% (двайсет на сто) от стойността на договора срещу представени документи, подробно описани в документацията.
3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл.55, ал.1, т.1, т.3 и т.5 и чл.107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички изисквания на възложителя съгласно условия на Техническата спецификация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва