Деловодна информация
02706
172 11/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
02706-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Детска градина № 105 Ракета 000673623
ул.Емануил Васкидович № 40-а
София BG411 1517 България
Йорданка Манова - директор +359 029450593
odz5@abv.bg +359 029450593

Интернет адрес/и

http://dg105-raketa.com/

http://sop.bg/dg105-raketa.606/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dg105-raketa.606/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ № 105 „Ракета“ на територията на Столична община – Район „Подуяне“
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата поръчка е доставка за период от една календарна година на хранителни продукти, осъществявани чрез покупка за нуждите на ДГ № 105 „Ракета“. Доставките следва да се изпълнят в пълно съответствие с Техническата спецификация на хранителните продукти и действащите правила, норми и изисквания.
Ще се доставят следните групи храни: 1. Хляб и закуски; 2. Месо, риба и колбаси; 3.Мляко и млечни продукти; 4.Трайни продукти и консерви; 5.Натурални плодови сокове; 6.Плодове и зеленчуци. Начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез ежедневни и ежеседмични/месечни периодични доставки до франко складовите помещения на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, Район “Подуяне”, ул."Емануил Васкидович" № 40-a.

Предметът на настоящата поръчка е доставка за период от една календарна година на стоки - хранителни продукти, осъществявани чрез покупка за нуждите на ДГ № 105 „Ракета“. Доставките следва да се изпълнят в пълно съответствие с Техническата спецификация на хранителните продукти и действащите правила, норми и изисквания.
Ще се доставят следните групи храни: 1. Хляб и закуски; 2. Месо, риба и колбаси; 3. Мляко и млечни продукти; 4.Трайни продукти и консерви; 5. Натурални плодови сокове; 6. Плодове и зеленчуци. Начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез периодични доставки до франко складовите помещения на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Цена за хляб и закуски    20 точки
Цена за месо, риба и колбаси    30 точки
Цена за мляко и млечни продукти    20 точки
Цена за трайни продукти и консерви    10 точки
Цена за натурални плодови сокове    10 точки
Цена за плодове и зеленчуци    10 точки
Цена
100 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30/09/2017 (дд/мм/гггг) / 30/09/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата процедура Възложителя не поставя изискване за годност /правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическото и финансово състояние на кандидатите.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните условия:
1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум един договор за доставка, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. *Забележка: Под дейности с идентичен или сходен предмет следва да се разбира: "доставка на хранителни продукти за групите храни, включени в настоящата обществена поръчка".
Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочения три годишен период, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите.
2.Участниците трябва да разполагат с минимум един обект, регистриран по чл.12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, предмет на поръчката, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри/списъци съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
3.Участниците следва да разполагат с минимум 2 (два) броя собствени или наети автомобили, регистрирани в Областна дирекция „Безопасност на храните“/ОБДХ/, а за чуждестранни лица - регистрирани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за превоз на хранителните продукти, обект на доставката.
4.Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със: „Система за управление на качеството” с обхват, включващ производство и/или продажба и/или доставка и/или търговия на “хранителни продукти” или еквивалентно.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор за доставка, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка;
2. Участниците трябва да разполагат с минимум един обект, регистриран по чл.12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, предмет на поръчката;
3. Участниците следва да разполагат с минимум 2 (два) броя собствени или наети автомобили, регистрирани в Областна дирекция „Безопасност на храните“/ОБДХ/.
4. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със: „Система за управление на качеството” с обхват, включващ производство и/или продажба и/или доставка и/или търговия на “хранителни продукти” или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, Район “Подуяне”, ул."Емануил Васкидович" № 40-a

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197 от ЗОП жалби могат да се подават пред Комисия за защита на конкуренцията в следните случаи:
1. Срещу решението за откриване на процедурата или решението за одобряване на обявлението за изменение - в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал.3 от ЗОП;
2. Срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата - в 10-дневен срок от получаване на решението.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва