Деловодна информация
2718Централно управление на "Южноцентрално държавно предприятие" ДП
17-Изх-2988-01 04/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
04/05/2017 (дд/мм/гггг)
2718-2017-0158 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие 201619580
ул. Полковник Дичо Петров № 1 А
Смолян BG424 4700 България
Атанаска Тошева +359 30181036
ucdp@ucdp-smolian.com +359 30181037

Интернет адрес/и

www.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=399


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=399
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

управление на горски територии - държавна собственост, ловностопански дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Проектиране, авторски надзор и строителство в съответствие с нуждите на „Южноцентрално - продължава в II.1.4.
45000000      
Строителство

Продължава от раздел II.1.1 .държавно предприятие, включващо: 1. проектиране, авторски надзор и строителство на нови трайни горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях; 2. проектиране, авторски надзор и основен ремонт на съществуващи трайни горски пътища, и 3. проектиране, авторски надзор и изграждане на технико-укрепителни съоръжения вкл. изграждане/основен ремонт на други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

  Всеки участник представя оферти, за изпълнение и по двете обособени позиции (всички обособени позиции). Не се допуска представянето на оферта за участие, която съдържа предложение за изпълнение само за една обособена позиция.

II.2) Описание 1

„Строителство и основен ремонт на трайни горски пътища, съоръжения, вкл. технико-укрепителни съоръжения, и други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, ...Продължава в раздел II.2.4 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45220000      
45230000      
45233000      
45233200      
45233300      
45240000      
45262000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42
BG424
BG423
BG421
BG425

в териториалния обхват на "Южноцентрално държавно предприятие" ДП

Продължава от т.ІІ.2.1)
и други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, в съответствие с нуждите на „Южноцентрално държавно предприятие”ДП”, включващо:» строителство на нови трайни горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях;
» основен ремонт на съществуващи трайни горски пътища;
» изграждане на технико-укрепителни съоръжения вкл. изграждане/основен ремонт на други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП. Описание на дейностите - Предвижда се изпълнението на следните основни дейности:» Доставка на необходимите за влагане в строежа материали и оборудване (с изключение, тези доставка на Възложителя, ако има такива), придружени от съответната „Документация за качество” (сертификати за произход, декларации за съответствие, технически паспорти и др.).
» Временно строителство и подготвителни работи.
» Организация на изпълнението на строително-монтажните работи (СМР).
» Демонтажни и подготвителни работи.
» Строително-монтажни работи и изпитания.
» Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане, съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа.
» Отстраняване на появилите се дефекти в срока на гаранцията.
» Организация и изпълнение на други съпътстващи дейности, непосочени по-горе, но съществено необходими за одобряване на инвестиционните проекти, разрешаване на строителството, изпълнението на СМР и въвеждането в експлоатация на строежите, след надлежно упълномощаване при което дължимите такси по съгласуване и одобрение са за сметка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
58300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно указанията на възложителя, подробно описани в Документацията на обществената поръчка.
Срокът на действие на рамковото споразумение е 4 (четири) години, считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Проектиране и авторски надзор на строителството на нови трайни горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях и на основен ремонт на съществуващи трайни ...Продължава в раздел II.2.4 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71200000      
71300000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42
BG424

в териториалния обхват на "Южноцентрално държавно предприятие" ДП

продължава от т.ІІ.2.1)..........трайни горски пътища, както и на изграждането на технико-укрепителни съоръжения вкл. изграждане/основен ремонт на други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, в съответствие с нуждите на “Южноцентрално държавно предприятие ” (ЮЦДП);, включващо:» проектиране и авторски надзор на строителството на нови трайни горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях;
» проектиране и авторски надзор на основен ремонт на съществуващи трайни горски пътища;
» проектиране и авторски надзор на изграждането на технико-укрепителни съоръжения вкл. на изграждане/основен ремонт на други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП.
ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ - Предвижда се изпълнението на следните основни дейности:- Проучване на съществуващото положение, събиране на изходни данни, вкл. данни за строителство/реконструкция на съществуващи пътища, запознаване с наличната техническа документация, заснемане на терена, изработване на вариантни решения,
- Изработване и процедиране одобрението на ПУП-ПП (Подробен устройствен план - парцеларен план), когато е необходимо и след надлежно упълномощаване, за трасето на новопроектираните и реконструирани пътища, изготвяне на инвестиционен проект във фази “Технически проект” и/или „Работен проект”, в зависимост от спецификата на обекта, при което дължимите такси и разходи по съгласуване и одобрение са за сметка на Възложителя.
- Съгласуване и одобряване на инвестиционния проект от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ.
- Съгласуване на проектна с всички органи и лица, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнение на предмета на обществената поръчка и получаване на разрешение за строеж (РС) (когато е необходимо) – извършва се от Изпълнителя след надлежно упълномощаване от страна на Възложителя, при което дължимите такси по съгласуване и одобрение на инвестиционния проект, включително и по издаване на разрешение за строеж са за сметка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно указанията на възложителя, подробно описани в Документацията на обществената поръчка.
Срокът на действие на рамковото споразумение е 4 (четири) години, считано от датата на сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В процедурата могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП, ППЗОП и ЗУТ, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство и проектански услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
І-ва обособена позиция Предмет:"Строителство и основен ремонт на трайни горски пътища, съоръжения, вкл. технико-укрепителни съоръжения, и други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, в съответствие с нуждите на “Южноцентрално държавно предприятие ” Участникът, трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, втора категория и четвърта група, първа категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. ІІ-ра обособена позиция Предмет: „Проектиране и авторски надзор на строителството на нови трайни горски пътища и транспортна техн.инфраструктура към тях и на осн.ремонт на съществуващи трайни горски пътища, както и на изграждането на технико-укрепителни съоръжения вкл. изграждане/осн.ремонт на др. по смисъла на чл. 3,ал. 1,т.1,б"б"ЗОП. Физическите лица, които ще извършват проектирането следва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответната част, за която ще изготвят проекта. Юридическите лица, които ще извършват проектирането следва да отговарят на всички изискванията на ЗКАИИП.Чуждестранните лица следва да притежават документ, съгласно националното законодателство, удостоверяващо правото на физическите лица – проектанти, да извършват проектиране на обекти, в обхвата на настоящата поръчка. Достоверността на представения документ се удостоверява със заверен превод от съответните законови разпоредби, съгласно националното законодателство.Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за пълна проектантска правоспособност на всички членове от екипа по съответните части. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Възложителят поставя изискване към участник - обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ за създаване на обединение, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, съдържащо минимум изискаванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

І-ва обособена позиция
Участникът попълва поле 2а на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП:
– доказателства за реализирания оборот, като представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години. Забележка: Под „оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката“ следва да се разбира реализиран оборот от: „строителство и/или осн.ремонт на пътища и съоръжения”.-
– доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Участникът попълва поле 4 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като при изчисленията на коефицентите спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31, ал.2 от ППЗОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициенти – Годишни финансови отчети или техни съставни части за последната приключила финансова година.
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
ІІ-ра обособена позиция
Участникът попълва поле 2а на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП:
– доказателства за реализирания оборот, като представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години. Забележка: Под „оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката“ следва да се разбира реализиран оборот от проектиране на пътища и съоръжения“.
– доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Участникът попълва поле 4 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като при изчисленията на коефицентите спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31, ал.2 от ППЗОП.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициенти – Годишни финансови отчети или техни съставни части за последната приключила финансова година.На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.


І-ва обособена позиция
1.През последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал общ оборот не по-малко от 116 000 000 лв. без ДДС, в това число 38 000 000 лв. без ДДС минимален оборот в сферата, попадаща в предмета на поръчката.
2.Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност в строителството“ съгласно разпоредбата на чл. 171 от ЗУТ със застрахователна сума не по – малко от 600 000 лева, както следва лимит на едно събитие – не мо-малко от 300 000 лева и агрегатен лимит 600 000 лева.
3.Участникът следва да има:
3.1. Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.
3.2. Коефициент за бърза ликвидност (Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ?1 /да е равен или по-голям от единица/, за последната приключила финансова година.
ІІ-ра обособена позиция
1.През последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал общ оборот не по-малко от 3 000 000 лв. без ДДС, в това число 1 500 000 лв. без ДДС минимален оборот в сферата, попадаща в предмета на поръчката.
2.Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането“ съгласно разпоредбата на чл. 171 от ЗУТ със застрахователна сума не по – малко от 300 000 лева, както следва лимит на едно събитие – не мо-малко от 150 000 лева и агрегатен лимит 300 000 лева.
3.Участникът следва да има:
Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.
Участникът следва да има коефициент за бърза ликвидност (Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ?1 /да е равен или по-голям от единица/, за последната приключила финансова година.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

І-ва обособена позиция
1.Участникът, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил мин. по 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва:
- за строителство и/ или основен ремонт на съоръжения;
- за строителство и/или основен ремонт на пътища;
Забележка: За „дейност с предмет и обем, сходна с предмета на поръчката“, следва да се разбира: дейност от „строителство и/ или основен ремонт на съоръжения” и дейност от„строителство и/или основен ремонт на пътища“. Под обем следва да се разбира, обемът, съответстващ на посочените строителни операции в Приложение – Образец № 5.1, т.1.
2. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези, отговарящи за контрола на качеството:
2.1. Ръководител на обект с:
Квалификация, висше образование, придобита образователна степен - магистър, професионална квалификация „Строителен инженер”, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна специалност (вкл. и за чуждестранните участници, с придобита в чужбина специалност). Професионален опит: мин. 5 г. общ професионален опит като строителен инженер и мин. 3 г. опит като ръководител или заместник-ръководител на обект.
2.2. 2 (два) броя Технически ръководител (от които единият отговаря за строителството и ремонта на пътищата, а другият – за строителството и ремонта на съоръженията), съответно с: Изискване: лице, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал. 1 от ЗУТ. Квалификация, висше образование, придобита образователна степен- магистър, с
професионлна квалификация „Строителен инженер” или еквивалентна специалност или професионална квалификация съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ (вкл. и за чуждестранните участници, с придобита в чужбина специалност);Професионален опит:мин. 5 г. общ професионален опит и мин. 3 г. като технически ръководител.
2.3. Инженер геодезист: Квалификация, висше образование, придобита образователна степен - магистър, професионална квалификация „Инженер - геодезист”, специалност „Геодезия” или еквивалентна специалност (вкл. и за чуждестранните участници, с придобита в чужбина специалност). Професионален опит:мин. 5 г. общ професионален опит и мин. 3 г. опит като геодезист.
2.4.Специалист по контрола на качеството:Квалификация, висше образование, придобита образователна степен - магистър; Да притежава валидно Удостоверение за контрол на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществуващите изисквания за безопасност (за чуждестранните участници аналогично удостоверение, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).Професионален опит:мин. 5 г. общ професионален опит и мин. 1 г. опит като специалист по контрола на качеството
2.5. Координатор по безопасност и здраве в строителството: Квалификация, висше образование, придобита образователна степен - магистър и да притежава валидно Удостоверение съгласно изискванията на Наредба № 2 от 22.03.2004 на МТСП и МРРБ за мин. изисквания за здр. и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (за чуждестранните участници аналогично удостоверение, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).Професионален опит: мин. 5 г. общ професионален опит и мин. 1 г. опит като координатор по безопасност и здраве в строителството
2.6.Лесовъд:Квалификация, да притежава валидно Удостоверение от Изпълнителна агенция по горите, издадено на основание чл. 235 от Закона за горите за регистрация в публичния регистър за упражняване на лесовъдна практика за дейностите по планиране и организация на добива на дървесина и по изработване на проекти за временни горски пътища и съоръжения към тях (за чуждестранните участници аналогично удостоверение, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени). Професионален опит:мин. 3 год. общ професионален опит.


продължава от горното поле: 3. Участникът следва да има следните сертификати:
• валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството.
• валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС EN 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството;
• валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление а здравословните и безопасни условия на труда (СУЗБУТ) съгласно стандарт БДС EN BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят от този член на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството.
ІІ-ра обособена позиция
1. Участникът, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Забележка: За „дейност с предмет и обем, сходна с предмета на поръчката“, следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на пътища и съоръжения.
Под обем следва да се разбира, обема съответстващ на услугите в Приложение – Образец № 5.2, т.1.
2. Участникът следва да разполага със следния екип от проектанти:
2.1. Главен проектант: Квалификация, висше образование, придобита образователна степен - магистър, професионална квалификация „Строителен инженер”, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна специалност (вкл. и за чуждестранните участници, с придобита в чужбина специалност) и да притежава валидно Удостоверение за пълна проектантска правоспособност „Транспортно строителство“ за текущата година (за чуждестранните участници аналогично удостоверение, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).
2.2. Екип проектанти:
Участникът трябва да разполага с проектанти по следните части: „Транспортно строителство“, „Конструктивна“, „Пожарна безопасност“, „Геодезия“, „План безопасност и здраве“, „Геология“, „Водоснабдяване и канализация“.
Посочените лица - проектанти трябва да притежават валидно Удостоверение за пълна проектантска правоспособност за текущата година (за чуждестранните участници аналогично удостоверение, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).
3. Участникът следва да има валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в проектирането на сгради, съоръжения и/ или пътища.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаният сертификат се представя за тези членове на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с проектирането.
Продължава в т. VІ.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстрани от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, както и обстоятелствата по чл.3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици се декларират в част III, Г от ЕЕДОП.Възложителят ще отстрани от процедурата участник – обединение от физически и/или юридически лица, когато и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП, както по чл.3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

административната сграда на "Южноцентрално държавно предприятие" , в гр. Смолян, ул. "Полк.Дичо Петров" № 1 А, ет. 4, заседателна зала

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от т.III.1.3)
І-ва обособена позиция
1.Участникът попълва поле 1а) от Част IV на раздел В от ЕЕДОП – Критерий за подбор относно дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.За установяване на съответствиено на участника с изискванията за технически лица на Възложителя, участникът попълва поле 2 от Част IV на раздел В от ЕЕДОП – Критерий за подбор.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП списък на техническите лица, които ще отговорят за контрола на качеството, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП относно сертификатите, които притежава.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 4 и т.7 от ЗОП
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
ІІ-ра обособена позиция
1.Участникът попълва поле 1а) от Част IV на раздел В от ЕЕДОП – Критерий за подбор относно дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката..
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги.
2.Участникът попълва поле 2 от Част IV на раздел В от ЕЕДОП – Критерий за подбор относно екипа от проектанти, които ще изпълняват поръчката.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП относно сертификатите, които притежава.
Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 4 от ЗОП
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
За всеки конкретен договор за възлагане на обществена поръчка възложителят ще изисква гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от стойността без ДДС на конкретния договор. Гаранцията се предоставя в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва