Деловодна информация
00830
51 03/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00830-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Първа специализирана акушеро - гинекологична болница за активно лечение Света София ЕАД 000689182
ул. Михалаки Ташев № 2
София BG411 1330 България
Кристиaн Пройчев +359 24470245
sagbal.svetasofia@mail.bg +359 24470245

Интернет адрес/и

www.1agb.com

http://www.1agb.com/public_procurement.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.1agb.com/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ПАЦИЕНТИ И ПЕРСОНАЛ
55523000      
Услуги

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т.3 от ЗОП. Предметът на възлагане на настоящата поръчка включва изпълнението на следните дейности: Приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене на пациенти и дежурен персонал на “Първа САГБАЛ Света София” ЕАД (ВЪЗЛОЖИТЕЛ), съгласно приложената техническа спецификация, с цел избор на доставчик и сключване на договор при условията и реда на Закона за обществените поръчки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
115818.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      LA16
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Структурните звена в сградата на Първа САГБАЛ “СВЕТА СОФИЯ” ЕАД, София 1330, ул.”Михалаки Ташев” №2.

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т.3 от ЗОП. Предметът на възлагане на настоящата поръчка включва изпълнението на следните дейности:Приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене на пациенти и дежурен персонал на “Първа САГБАЛ Света София” ЕАД (ВЪЗЛОЖИТЕЛ), съгласно приложената техническа спецификация, с цел избор на доставчик и сключване на договор при условията и реда на Закона за обществените поръчки.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
115818.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Крайният срок за изпълнение по изключение може да се продължи до сключване на нов договор по проведена следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на Възложителя, при спазване на стойностните прагове по чл.20 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания се прилагат за обединението като цяло.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг кандидат или участник, не може да подава самостоятелно заявление за участие или оферта.
В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности през последните 3 (три) години, чиито предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
2. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП).
3.Участниците трябва да разполагат с база и техническо оборудване, необходим-
Собствена или наета производствената база за приготвяне на храна за която са налични документи издадени от органите на РИОКОЗ и от органите на ДВСК за регистрация на обекта за приготвяне на храна по Закона за храните и Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиена на храните;
4.Участниците трябва да е сертифициран по стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент или еквивалентни мерки удостоверяващи, че са внедрени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.


1.Участникът да е изпълнил минимум 3 (три) услуги през последните три години, чиито предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
? Под "Услуги с идентичен или сходен предмет" следва да се разбират приготвяне и доставка на болнична храна, да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ.
За установяване на съответствието с изискването по т.3.1. участниците следва да посочат необходимата информация за изпълнените услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, в т.1б) от таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" от ЕЕДОП, като списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на описание на услугите, стойностите, датите и получателите.
За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП (в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора).
2.Участникът да разполага със специалисти със съответната професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва:
- минимум 1 (един) инструктор по лечебно хранене или диетолог;
- минимум 1 (един) готвач;
- минимум 1 (един) помощник готвач;
- минимум 1 (един) кухненски работник ;
Участникът да разполага със следния минимум специалисти със съответната професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
- минимум 1 (един) инструктор по лечебно хранене или диетолог;
- минимум 1 (един) готвач;
- минимум 1 (един) помощник готвач;
- минимум 1 (един) кухненски работник;
- притежаващи диплома/сертификат/и за професионална компетентност, установяващи наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация и за професионални умения и обучение установяващи се чрез сертификат за обучение/друг документ издаден от учебно заведение или друга организация сертифицирана за провеждане на обучения за придобиване на професионална компетентност.
Участникът предоставя (декларира) в т.6 от Раздел В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация, в съответствие с критериите за подбор съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП, като се попълва името/имената на специалисти, професионална компетентност, номер на дипломи/сертификата/тите за образователна и професионална квалификация, на преминато обучение и данни за издателя/лите на сертификатите. За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП (в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора).
3.Участникът да разполага със собствена или наета производствената база за срока на договора за обществена поръчка.
Собствени или наети транспортни средства за специализиран превоз, с налични документи за регистрация на транспортно средство, предназначено за превоз на хранителни продукти от РИОКОЗ /ДВСК съгласно Наредба N 5/25.05.2006 г.
Участникът да разполага с минимум два броя собствени или наети транспортните средства за специализиран превоз на храни за изпълнение на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в т.9 от Раздел В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) необходимата информация.
За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП (в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора).
4.Участникът да има въведени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент или еквивалентни мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Поръчката е за приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за приблизително 50 000 хранодни годишно, от които 30 000 хранодни за пациентите на болницата и 20 000 хранодни за дежурен персонал. Количествата са ориентировъчни и фактическото изпълнение се определя от броя на пациентите и от персонала, изпълняващ 12-часови дежурства по месечните графици.
Всяка доставка се извършва в съответствие със специалните изискванията на българското законодателство.
Доставките се извършват до болничните отделения със специализиран транспорт и в транспортни съдове/термоконтейнери. Транспортните средства и съдове за доставка на храните да отговарят на санитарно-хигиенните изискванията за транспорт на хранителни продукти.
Количествата за изпълнение ще бъдат възлагани ежедневно с писмена заявка на възложителя, съдържаща данни за дневното количество и дневно меню за пациенти и за персонал, изготвени в съответствие с договорените ястия.
Продължава в Раздел Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 120

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ПСАГБАЛ “СВЕТА СОФИЯ” ЕАД, София 1330, ул.”Михалаки Ташев” №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Доставката на заявената храна се извършва ежедневно в следния график:
- закуска: от 06,45 часа до 07,15 часа;
- обяд - от 11,45 часа до 12,15 часа;
- вечеря - от 16,45 часа до 17,15 часа.
Писмената заявка за доставка на храната се предава на Изпълнителя до 11,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 08,00 ч. на същия ден включително и по телефона.
Заявената храна, следва се доставя в индивидуална опаковка и в пълно съответствие със заявения вид и грамаж.
Всички ястия трябва да бъдат съобразени с изискванията за диетичен режим и приготвени съгласно Сборник рецепти за диетични ястия за обществено хранене и лечебна профилактика, издание от 1984 г. и с изискванията на Наредба № 23/19.07.2005 г. на МЗ за физиологичните норми за хранене на населението.
Храните трябва да са придружени с необходимите документи за качество и при съмнения за качеството изпълнителят поема разходите за извършване на съответните проби и анализи в оторизирана лаборатория.
Изпълнителят на обществената поръчка е длъжен да предоставя за своя сметка ежедневно по една порция за конрол.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава дведесет и седма, чл. 197 от ЗОП. На основание чл.196, вр. чл.197, ал.1 от ЗОП , решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва