Деловодна информация
00830
49 03/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00830-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Първа специализирана акушеро - гинекологична болница за активно лечение Света София ЕАД 000689182
ул. Михалаки Ташев № 2
София BG411 1330 България
Кристиaн Пройчев +359 24470245
sagbal.svetasofia@mail.bg +359 24470245

Интернет адрес/и

www.1agb.com

http://www.1agb.com/public_procurement.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.1agb.com/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хирургични консумативи за нуждите на ПСАГБАЛ “СВЕТА СОФИЯ” ЕАД за едногодишен период
33140000      
Доставки

Обект на обществената поръчка е доставка на хирургични консумативи за нуждите на “ПЪРВА САГБАЛ СВЕТА СОФИЯ” ЕАД за период от 12 /дванадесет/ месеца франко склада на Възложителя, гр. София, ул.”Михалаки Ташев” №2. Предметът на поръчката включва 2 /две/ обособени позиции, подробно описани и специфицирани в документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
133219.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Хирургични конци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141126      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека/склада на „Първа САГБАЛ Света София” ЕАД.

Обект на обществената поръчка е доставка на хирургични консумативи за нуждите на “ПЪРВА САГБАЛ СВЕТА СОФИЯ” ЕАД за период от 12 /дванадесет/ месеца франко склада на Възложителя, гр. София, ул.”Михалаки Ташев” №2. В техническата спецификация е описано подробно количеството и вида на херургичните консумативи включени в обособена позиция№1
Критериите по-долу
 
ДА Качество    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
108505.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Възложителят предвижда опция, срокът на договора да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка със същият предмет, въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хирургични игли и операционни консумативи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33141128      
33141320      
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека/склада на „Първа САГБАЛ Света София” ЕАД.

Обект на обществената поръчка е доставка на хирургични консумативи за нуждите на “ПЪРВА САГБАЛ СВЕТА СОФИЯ” ЕАД за период от 12 /дванадесет/ месеца франко склада на Възложителя, гр. София, ул.”Михалаки Ташев” №2. В техническата спецификация е описано подробно количеството и вида на хирургичните консумативи включени в обособена позиция№2
Критериите по-долу
 
ДА Качество    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
24714.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Възложителят предвижда опция, срокът на договора да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка със същият предмет, въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания се прилагат за обединението като цяло.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг кандидат или участник, не може да подава самостоятелно заявление за участие или оферта.
В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
Приложимо за всички номенклатурни единици:
Участниците следва да са вписани от Изпълнителна агенция по лекарствата /ИАЛ/ в един от регистрите по реда на Закона за медицинските изделия /ЗМИ/, даващи им право да извършват търговия на едро с медицински изделия на територията на Р. България. На етап подаване на оферта се попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Документи за доказване:Заверено от участника копие на разрешение, предоставящо право за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ съгласно Закона за медицинските изделия. Такова разрешение може да бъде един от следните документи:
- разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на чл. 77, ал. 1 от ЗМИ;
- документ, доказващ, че участника е производител на съответните медицински изделия, с оглед удостоверяване правото му по чл. 77, ал. 2 от ЗМИ;
- друг приложим документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Приложимо за всички номенклатурни единици:
1. Участникът да е изпълнил дейности през последните 3 (три) години, чиито предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
2,Стоките да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с посочените спецификации или стандарти
-Предлаганите медицински изделия следва да притежават „СЕ” марка, съгласно изискванията на ЗМИ.
-Предлаганите изделия следва да бъдат от производители, притежаващи валиден сертификат за управление на качеството ISO 13485:2003 или еквивалент, с обхват проектиране, разработване и производство на медицински изделия или еквивалентни мерки.
-Предлаганите стоки следва да бъдат от производители, притежаващи валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват проектиране, разработване и производство на медицински изделия или еквивалентни мерки.


1.Участникът да е изпълнил минимум 3 (три) дейности през последните три години, чиито предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
? Под "Доставка с идентичен или сходен предмет" следва да се разбират приготвяне и доставка на херургически консумативи.
За установяване на съответствието с изискването по т.3.1. участниците следва да посочат необходимата информация за изпълнените доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, в т.1б) от таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" от ЕЕДОП, като списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на описание на доставките, стойностите, датите и получателите.
За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП (в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора).
-Заверено копие на декларация за съответствие на предлаганите медицински изделия със съществените изисквания – „СЕ” марка по смисъла на ЗМИ.
-Заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 13485:2003 (или еквивалентно) на производителя на предлаганите стоки;
-Заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентно) на производителя на предлаганите стоки на етап оферта се попълва съответния раздел от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с посоченото по-горе изискване участниците следва да представят съответните документи на основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП (в хода на процедурата при поискване от възложителя и преди сключване на договора).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките по предмета на настоящата поръчка се договарят и извършват в рамките на прогнозните годишни количества по техническата спецификация за всяка от посочените номенклатури по всяка обособена позиция. Доставките се извършват въз основа на писмени заявки на Възложителя в рамките на договорените количества по номенклатури и в съответствие с оферираните единични цени за фабрична опаковка.
4.Доставките се извършват с краен срок на изпълнение 12 месеца от датата на подписване на договор за възлагане на обществена поръчка. Възложителят предвижда опция, срокът на договора да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка със същият предмет, въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност.
2. Място за изпълнение – болнична аптека/склада на „Първа САГБАЛ Света София” ЕАД.
3.Посочените количества в техническата спецификация са ориентировъчни .
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 120

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ПСАГБАЛ “СВЕТА СОФИЯ” ЕАД, София 1330, ул.”Михалаки Ташев” №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава дведесет и седма, чл. 197 от ЗОП. На основание чл.196, вр. чл.197, ал.1 от ЗОП , решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва