Деловодна информация
00965Община Върбица
12-00-37 27/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
27/04/2017 (дд/мм/гггг)
00965-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Върбица 000931415
ул.Септемврийско въстание № 40
Върбица BG333 9870 България
Бейсим Мустафа +359 53912131
beysim@ro-ni.net +359 53912005

Интернет адрес/и

http://www.varbitsa.org/

http://www.varbitsa.org/bg/profkup


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.varbitsa.org/raw/uploads/Kokiche.rar
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Строително-ремотни работи за саниране на Детска градина "Кокиче" , с.Бяла река, община Върбица
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство и доставка и монтаж на отоплителна инсталация и водноотоплителна инсталация и котелно с водогреен котел на твърдо гориво.Предмет на настоящата обществена поръчка e строително-ремонти работи за саниране на Детска градина „Кокиче” с.Бяла река, община Върбица, в обем и количества , съгласно приложената документация и технически спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
66665.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

с.Бяла река , община Върбица, област Шумен

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.Предмет на настоящата обществена поръчка са строително-ремонти работи за саниране на Детска градина „Кокиче” с.Бяла река, община Върбица.
Доставка и монтаж на котел на твърдо гориво (дърва, екобрикети и др.) водотръбен Qот=70-90 kwбр. 1;Доставка и монтаж на циркулационна помпа Q=6 m3/h, H=8.00 m -бр.1;Доставка и монтаж на разширителен съд отворен V=300литра с топлоизолация бр.1;Доставка и монтаж на манометър ?100, P= 0-4 Bar с проверка БИМ – ГД “МЕРКИ И ИЗМЕРВАТЕЛНИ УРЕДИ” бр.1;Доставка и монтаж на кран сферичен за манометър 1/2" бр.1;Доставка и монтаж на Серпентина за манометър,никелирана, мж 1/2" бр.1;Доставка и монтаж на баланс вентил P= 1,5 бара -1 "бр.1;Доставка и монтаж на неръждаем гофриран димоотвод ? 250, до L=4м бр.1;Направа и монтаж на комин черна ламарина В 3, L=4 m ?320 mm, неръждаем – 4. 00 m с изолация L=4.00 м с шапка, ревизия за почистване и фундамент бр.1;Доставка и монтаж на водосъбирател ?150 мм, L=1000 mm с изолация ?=9 мм, кеширана с алуминиево фолио бр.1;Доставка и монтаж на водоразпределител ?150мм, L=1000 mm с изолация ?=9 мм, кеширана с алуминиево фолио бр.1;Доставка и монтаж на кран сферичен 21/2", PN 4 бр.3;Доставка и монтаж на филтър за вода 21/2", PN 4 бр.1;Доставка и монтаж на кран сферичен 11/2", PN 4 бр. 2; Доставка и монтаж на кран сферичен 11/4", PN 4 бр.2;Доставка и монтаж на кран сферичен 1", PN 4 бр.4; Доставка и монтаж на кран сферичен 3/4", PN 4 бр.2;Доставка и монтаж на кран сферичен 1/2", PN 4-бр.2; Доставка и монтаж на тръба стоманена 21/2" м10;Доставка и монтаж на тръба стоманена 11/2" м12; Доставка и монтаж на тръба стоманена 1 1/4" м 12; Доставка и монтаж на тръба стоманена 1" м 10;Доставка и монтаж на тръба стоманена 3/4" м 5; Доставка и монтаж на коляно черно 21/2" бр 8; Доставка и монтаж на коляно черно 11/2" бр 5; Доставка и монтаж на коляно черно 11/4" бр 8; Доставка и монтаж на резба стоманена 2" бр 8;Доставка и монтаж на резба стоманена до 1" бр 4; електроди кг 10; грунд кг 4 напрва и монтаж на метална конструкция за подвески, опори кг 95; Водна проба на котелно к-т 1; Топла проба котелно к-т 1; Направа на изолация на тръбна разовдка в котелно к-т 1; Доставка и монтаж на термометър 0-120°С бр 8; Доставка и монтаж на НЖР 500 х250 мм бр 1; Други материали (фланци, болтове, уплътнения, абразиви и др.) к-т 1; Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=600, L=600 мм, Q=451W, /60/45°С/ бр 3; Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=600, L=800 мм, Q=902W, /60/45°С/ бр 1; Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=600, L=1200 мм, Q=1354W, /60/45°С/ бр 1; Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=600, L=1400 мм, Q=1579W, /60/45°С/бр4;Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=500, L=1600 мм, Q=1562W, /60/45°С/бр2;Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=500, L=1800 мм, Q=1757W, /60/45°С/бр 15;Доставка и монтаж на стоманен панелен радиатор тип 22, Н=600, L=1800 мм, Q=2030W, /60/45°С/ бр13;Доставка и монтаж на рад. вентил секретен прав (ъглов) ?” бр 78;Доставка и монтаж на монтажен комплект за радиатор с ръчен обезвъздушител бр 39; Доставка и монтаж на тръба стоманена 11/2" м 78; Доставка и монтаж на тръба стоманена 11/4" м 156; Доставка и монтаж на тръба стоманена 1" м 128; Доставка и монтаж на тръба стоманена 3/4" м 36; Доставка и монтаж на тръба стоманена 1/2" м 186; Доставка и монтаж на коляно черно 11/2"бр 24; Доставка и монтаж на коляно черно 1 ?“ бр 34; Доставка и монтаж на коляно черно 1“ бр 24; Доставка и монтаж на коляно черно 1/2“ бр 96;Доставка и монтаж на стоманена муфа с резба ? бр 96; Доставка и монтаж на изолация мерилон ?=9 мм за тръба 1 ?“ м 28;Доставка и монтаж на изолация мерилон ?=9 мм за тръба 1 ?“ м 36;Доставка и монтаж на обшивка Ал. фолио за изолация мерилон ?=9 мм за тръба 1 ?“ м 16; Доставка и монтаж на крепежи и консумативи бр 166 и др.съгласно приложената технич.спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на строително-ремонтните работи    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
66665.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: I - ра (първа) група, V-та (трета) категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл.137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ, , а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критериите за подбор рез представяне на ЕЕДОП , съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП.
Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител: .представи документ за регистрация в съответствие с изискването по чл.10,ал.2; 2.изпълни задължението по чл.67,ал.6; 3.представи определената гаранция за изпълнение на договора; 4.извърши съответна регистрация,представи документ или изпълни друго изискване,
което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или
административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявенатапоръчка
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

а.Заверено копие от валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.
Важно !!!!! В случай , че участникът ще се позове на капацитета на трети лица, включително и подизпълнители, за доказване на съответствието с критериите , свързани с икономическото и финансово състояние участникът следва да представи :
- Декларация от третите лица, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.


а.Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

а.Заверено копие на документ, доказващ наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.

б.Да има внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Върбица:
Банка ДСК ЕАД клон В.Преслав офис Върбица, IBAN: BG46STSA93003303000000,BIC: STSABGSF .Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация-Върбица , стая № 206

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:
а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а- 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
б) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление аналогично на тези по буква а) в друга държава членка или трета страна;
в) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
Обстоятелството по буква в) не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година.
г) е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44, ал.5 от ЗОП;
д) е установено, че:
- е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
- не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
е) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл.118, чл.128, чл.245 и чл.301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
ж) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Съгласно чл.54, ал.2 от ЗОП обстоятелствата по букви а), б) и ж) по-горе се отнасят за лицата, които представляват участника, за членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи и тези лица съгл.чл.40, ал.2 от ППЗОП са както следва:
1. при събирателно дружество - лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон (ТЗ);
2. при командитно дружество - неограничено отговорните съдружници по чл.105 от ТЗ;
3. при дружество с ограничена отговорност - лицата по чл.141, ал.1 и 2 от ТЗ;
4. при еднолично дружество с ограничена отговорност - лицата по чл.147, ал. 1 от ТЗ;
5. при акционерно дружество - лицата по чл.241, ал.1, чл.242, ал.1 и чл.244, ал.1 от ТЗ;
6. при командитно дружество с акции - лицата по чл.256 във връзка с чл.244, ал.1 от ТЗ;
7. при едноличен търговец - физическото лице - търговец;
8. при клон на чуждестранно лице - лицето, което управлява и представлява клона или има аналогични права съгласно законодателството на държавата, в която клонът е регистриран;
9. в случаите по т.1-8 - и прокуристите, когато има такива;
10. в останалите случаи, включително за чуждестранните лица - лицата, които представляват, управляват и контролират кандидата или участника съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случаите по т.9, когато участникът има повече от един прокурист, изискванията се отнасят само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията на чл.54, ал.1 от ЗОП (т.е. по т.6.4.1 от настоящия раздел VI) се прилагат за всеки член на обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.54, ал.1 от ЗOП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 , т.1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата
и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва