Деловодна информация
694
901 19/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
694-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гурково 123092756
бул. Княз Александър Батенберг 3
Гурково BG344 6199 България
Доника Димчева Куртева +359 43312260
gurkovo_obs@abv.bg +359 43312884

Интернет адрес/и

http://www.obshtina-gurkovo.com/

http://www.obshtina-gurkovo.com/rsultspr/systezanie


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.obshtina-gurkovo.com/rsultspr/systezanie
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително монтажни работи за “Закриване и рекултивация на съществуващо депо/сметище на община Гурково“
45222110      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за извършване на строително монтажни работи за Закриване и рекултивация на съществуващо депо/сметище на община Гурково“.
1. Подготвителни работи.
2. Основни строителни работи.
2.1. Тяло на сметището;
2.2. Техническа рекултивация;
2.3. Отводняване;
2.4. Дренажна система за инфилтрат;
2.5. Мониторинг;
2.6. Биологична рекултивация;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000312.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45222110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Действащото депо/сметище на община Гурково е разположено в местността "Иванчов път",землището на гр.Гурково,обл. Ст. Загора

Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за извършване на строително монтажни работи за “Закриване и рекултивация на съществуващо депо/сметище на община Гурково“.
1. Подготвителни работи.
2. Основни строителни работи.
2.1. Тяло на сметището;
2.2. Техническа рекултивация;
2.3. Отводняване;
2.4. Дренажна система за инфилтрат;
2.5. Мониторинг;
2.6. Биологична рекултивация;
Критериите по-долу
 
ДА Обяснителна записка    50
Рискове при изпълнението    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1000312.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането ще е със средства от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС), при Министерство на околната среда и водите или друг източник на финансиране. Изпълнението ще се извършва според условията на сключения договор с финансиращия орган.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние, т. 5) от ЕЕДОП.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП.
2. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
•Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
•Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
•Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, изисквани от възложителя);
•Отношение с участника (служител на трудов договор, нает за изпълнение чрез граждански договор към момента на кандидатства или ще бъде нает на граждански договр, в случай че участникът бъде избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка или друго отношение).
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6) от ЕЕДОП.
При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и се представя Декларация за ангажираност на експертите.
3. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на наличностите собствени и/или наети строително оборудване и механизация, с които участникът разполага и ще използва при изпълнинието на поръчката, с посочване на вид, брой, собственост на оборудване и механизация, необходими при изпълнението на поръчката. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП.
4. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати, в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.


1. Участникът да е извършил минимум 1 (един) обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
2. Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
- Ръководител проект – строителен инженер с образователна степен “Магистър”, с минимум 5 (пет) години опит поспециалността, да е изпълнявал длъжността „Ръководител проект” на най-малко един обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка – 1 брой;
- Технически ръководител на обекта - строителен инженер (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в друга държава, в която няма съответната специалност) или „строителен техник”, съгласно чл. 163 а от Закона за устройство на територията, с минимум 7 (седем) години опит по специалността, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител на обект” на най-малко един обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка – 1 брой;
-Инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с минимум 5 (пет) години опит по специалността – 1 брой;
-Специалист контрол на качеството (СМР) - строителен инженер с образователна степен “Магистър”, стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР минимум 3 (три) години, да притежава удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност – 1 брой;
-Специалист - координатор по безопасност и здраве - строителен инженер с образователна степен “Магистър”, с професионален опит минимум 3 (три) години на длъжност с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, да притежава удостоверение за координатор по ЗЗБУТ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности – 1 брой;
3. Да разполага със следните собствени и/или наети строително оборудване и механизация, необходими при изпълнението на поръчката.
-Багер – 2 бр.;
-Челен товарач (фадрома) – 1 бр.;
-Автомобил - самосвал – 3 бр.;
-Булдозер – 1 бр.;
-Шиповиден валяк – 1 бр.;
-Скрепер – 1 бр.;
-Водоноска – 1 бр.;
-Грейдер– 1 бр.;
-Колесен трактор с плуг, фреза, редосеялка, валяци, тороразпръсквач– 1 бр.;
4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 с обхват предмета на поръчката, или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на общинска администрация- Гурково

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да приъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка финансиране не е осигурено и изпълнението на дейностите по настоящата поръчка ще започне при осигурено финансиране от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС), при Министерство на околната среда и водите или друг източник.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва