Деловодна информация
00339
2801-05663 10/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/04/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мариана Петрова, Христина Дунакова +359 046681423/+359 046681113
mpetrova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/169


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/169
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Комплексно изпълнение на строително–монтажни работи за обновяване и модернизиране на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол-ДЯ„Мечо Пух”, ДГ "Свобода"Ямбол и Я"Слънчево детство
45000000      
Строителство

Общата цел на настоящата обществена поръчка е се изберат изпълнители за осъществяване на строително монтажни дейности по обновяване на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол. Предметът на настоящата обществена поръчка е: Комплексно изпълнение на строително – монтажни работи за обновяване и модернизиране на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол - Детска ясла „Мечо Пух” гр. Ямбол, Детска градина "Свобода" град Ямбол и Детска ясла "Слънчево детство" град Ямбол”. Поръчката е разделена на обособени позиции. Изпълнителят на всяка обособена позиция следва да изпълни строително – монтажни работи за обновяване и модернизиране на съответния строеж – предмет на обособената позиция, включен в обхвата на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3410000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Детска ясла "Мечо Пух" – гр. Ямбол 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45332000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, сграда с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Кара Кольо” № 11

1. Обща информация- сградата е със застроена площ 437 м2 и разгъната застроена площ 1340,70 м2. Построена е през 1973 - 1974 г. с предназначение „Социални дейности “. Сградата е триетажна с един полуподземен и два надземни етажа.
Конструкцията е монолитна стоманобетонова скелетно - гредова с конструктивна схема смесена: колони, греди,пояси 25см., тухлени зидове с етажни, таванска и покривна плочи от сглобяеми подови елементи с цилиндрична кухина (ПЕЦ) с различни дължини в зависимост от архитектурното разпределение. Покривът е двускатен изпълнен с монолитни стоманобетони греди с покритие монтажни подови елементи с цилиндрична кухина, с топлоизолация и покритие керемиди.
Сградата е фундирана посредством единични монолитни стоманобетонови фундаменти и ивични основи на около 2 м. под нивото на съществуващия терен.Предвидените дейности са както следва:
- Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - подмяна на дограма, топлоизолация на външни стени, топлоизолиране на покрива на сградата и ремонтни дейности по конструкцията му, където е необходимо, нова колекторна инсталация за производство на битова гореща вода.
- Изпълнение на мерки, свързани с ремонтни дейности - ще се отстранят зоните с обрушените, напукани, навлажнени мазилки и ще се изпълнят нови, като се положи и мазана хидроизолация, боядисване и освежаване с латекс; подмяна на настилките по подовете, подмяна на стенната фаянсова облицовка, включително и в складовите помещения с такава с по-високи хигиенни изисквания; ремонт на санитарните възли в групите; подмяна на настилките в групите; Рехабилитация на козирките и сенниците на терасите.
- Изпълнение на стротелно – монтажни работи за осигуряване на достъпна среда, съгласно наредба №4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, доставка и монтаж на асансьорна платформа;
- Направа на нова вертикална планировка, нови настилки и бордюри, за осигуряване на необходимото отводняване на площадките и алеите, изкоп за полагате на хидроизолация по сутеренните стени по периферията на сградата, подмяна на настилките на двора с нова, съобразно проектните решения, полагане на мека/гумена настилка в зоната с площадки за игра за ограничаване на възможността за нараняване на децата при падане в зоната за игра;
- Подмяна на инсталациите и уредите в кухненския блок с цел привеждане на кухненския блок в добро експлоатационно състояние и в съответствие със съвременните норми, и намаляване разходите за електрическа енергия.
Инвестиционният проект за ремонт, рехабилитация и обновяване на сградния фонд и на дворните пространства на обекта – предмет на поръчката, са приложени в документацията за настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20 т.
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    20 т.
Мерки за опазване на околната среда в строителството    20 т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1179294.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Устойчива и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на Община Ямбол" по ОM "Региони в растеж" 2014-2020, Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Детска градина "Свобода", гр. Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45332000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

град Ямбол сграда на Детска градина "Свобода", с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Милин камък” № 6

Обектът се състои от три сгради - две тела свързани с топла връзка помежду си. Сградите са с 92,00 м2, 311,55 м2 и 70,85 м2 или общо 474,40 м2 застроена площ и с 1203,90 м2 обща разгъната застроена площ. Построени са през 1973-1976 г.
Сградите на административната част и топлата връзка са едноетажни със сутерен. Конструкцията на административната сграда се състои от следните елементи: Сутерен - фундаменти - монолитни, ивични, стоманобетонни, стени в сутерена - монолитни, стоманобетонни, плоча над сутерена - стоманобетонна, сглобяема от панели по конструктивна система “Спирола”; Първи етаж - колони — монолитни, стоманобетонни, греди - монолитни, стоманобетонни, покривна плоча - стоманобетонна, сглобяема от панели по конструктивна система “Спирола”, фасади - тухлени със стоманобетонни пояси изпълняващи ограждаща функция.
Сградата на детската градина е двуетажна с полувкопан сутерен. Конструкцията на сградата се състои от следните елементи: Сутерен - фундаменти - монолитни, ивични и единични, стоманобетонни; стени в сутерена - монолитни, стоманобетонни, колони - монолитни, стоманобетонни, греди - монолитни, стоманобетонни, плоча над сутерена - стоманобетонна, сглобяема от панели по конструктивна система “Спирола"; Първи и втори етажи - колони - монолитни, стоманобетонни, греди - монолитни, стоманобетонни, плочи - стоманобетонна, сглобяема от панели по конструктивна система "Спирола”, фасади - тухлени със стоманобетонни пояси, изпълняващи ограждаща функция.
Трите сгради като конструкция са свързани помежду си.
Покривът е плосък с една стоманобетонна плоча и хидоизолация с вътрешно отвеждане на дъждовните води.
Подовите настилки са ламиниран паркет в занималните и административните помещения, подова керамика в санитарните възли и кухненския блок, мозайка в коридорите и по стълбищата и балатум в разливните към групите. Вътрешните стени са измазани и боядисани с латекс или облицовани с фаянсова облицовка. Таваните са са измазани и боядисани с латекс. Фасадните стени са измазани и боядисани. Предвидените дейности са както следва:
- Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - подмяна на дограма, топлоизолация на външни стени, топлоизолиране на покрива на сградата и ремонтни дейности по конструкцията му, където е необходимо, нова колекторна инсталация за производство на битова гореща вода.
- Изпълнение на мерки, свързани с ремонтни дейности - ще се отстранят зоните с обрушените, напукани, навлажнени мазилки и ще се изпълнят нови, като се положи и мазана хидроизолация, боядисване и освежаване с латекс; подмяна на настилките по подовете, подмяна на стенната фаянсова облицовка, включително и в складовите помещения с такава с по-високи хигиенни изисквания; ремонт на санитарните възли в групите; подмяна на настилките в групите. Където е предвидено в проекта ще се повдигне височината на парапетите с цел да отговарят на съвременните изисквания за височина.
- Изпълнение на стротелно – монтажни работи за осигуряване на достъпна среда, съгласно наредба №4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания;
- Направа на нова вертикална планировка, нови настилки и бордюри, за осигуряване на необходимото отводняване на площадките и алеите, изкоп за полагате на хидроизолация по сутеренните стени по периферията на сградата, подмяна на настилките на двора с нова, съобразно проектните решения, полагане на мека/гумена настилка в зоната с площадки за игра за ограничаване на възможността за нараняване на децата при падане в зоната за игра.
Инвестиционният проект за ремонт, рехабилитация и обновяване на сградния фонд и на дворните пространства на обекта – предмет на поръчката, са приложени в Документацията за настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20 т.
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    20 т.
Мерки за опазване на околната среда в строителството    20 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
807441.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Устойчива и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на Община Ямбол" по ОM "Региони в растеж" 2014-2020, Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

II.2) Описание 1

Детска ясла "Слънчево детство", гр. Ямбол 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45332000      
45321000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол

Сградата е с 435 м2 застроена площ и с 1308 м2 разгъната застроена площ. Построена е през 1961 г, а през 1967 г. е надстроена с едни етаж.
Сградата е четириетажна, включваща един полуподземен етаж и три надземни етажа. В сутерена са разположени котелно, кухня пералня, сушилня, складове и битови помещения. Надземните етажи са идентични и на всеки един от тях са разположени две яслени групи, офис и битови помещения за персонала Достъпът се осъществява чрез отделен вход за всеки две групи. Има и отделен вход към директорския кабинет и за персонала. В сградата има две стълбища разположени от двата края на северната фасада.
Външната мазилка е вароциментова, силно изветряла. Фасадната дограма е дървена.
Подземните води са на дълбочина приблизително под нивото на терена и представляват проблем при експлоатацията на котелното помещение. В момента той е решен чрез шахтов кладенец, от който водата се изпомпва автоматично при повишаване на нивото. Плитките подземни води причиняват овлажняване на подземните помещения вследствие на капилярното покачване.
Конструкцията на сградата е монолитна, с ивични основи от бутобетон с дебелина 70 см. за външните стени и 60 см за вътрешните стени под нивото на сутерена и с дебелина 50 см до кота 0,00, стоманобетонови пояси с насадени стоманобетонови колони, гредова стоманобетонова плоча над сутерена и греди през 2,50 м, тухлени стени от плътни тухли с дебелина 38 см по фасадите над кота 0,00 и с дебелина 25 см за вътрешни стени, стоманобетонови плочи на коти +3,50, +7,00 и +10,40 и стояща дървена покривна конструкция, покрита с керемиди. Тухлените стени оформят тухлени шайби в двете посоки, като основно за поемането на хоризонталните сили от земетръс роля играят шайбите около стълбищата, шайбите по фасадните стени, като между прозорците и вътрешните зидове се оформят Т връзки. Фундаментите са ивични.
Предвидените дейности са както следва:
- Изпълнение на мерки за енергийна ефективност - подмяна на дограма, топлоизолация на външни стени, топлоизолиране на покрива на сградата и ремонтни дейности по конструкцията му, където е необходимо, нова колекторна инсталация за производство на битова гореща вода.
- Изпълнение на мерки, свързани с ремонтни дейности - ще се отстранят зоните с обрушените, напукани, навлажнени мазилки и ще се изпълнят нови, като се положи и мазана хидроизолация, боядисване и освежаване с латекс; подмяна на настилките по подовете, подмяна на стенната фаянсова облицовка, включително и в складовите помещения с такава с по-високи хигиенни изисквания; ремонт на санитарните възли в групите; подмяна на настилките в групите. Където е предвидено в проекта ще се повдигне височината на парапетите с цел да отговарят на съвременните изисквания за височина.
- Изпълнение на стротелно – монтажни работи за осигуряване на достъпна среда, съгласно наредба №4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, доставка и монтаж на асансьор;
- Направа на нова вертикална планировка, нови настилки и бордюри, за осигуряване на необходимото отводняване на площадките и алеите, изкоп за полагате на хидроизолация по сутеренните стени по периферията на сградата, подмяна на настилките на двора с нова, съобразно проектните решения, полагане на мека/гумена настилка в зоната с площадки за игра за ограничаване на възможността за нараняване на децата при падане в зоната за игра;
- Подмяна на инсталациите и уредите в кухненския блок с цел привеждане на кухненския блок в добро експлоатационно състояние и в съответствие със съвременните норми, и намаляване разходите за електрическа енергия.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20 т.
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    20 т.
Мерки за опазване на околната среда в строителството    20 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1423264.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Устойчива и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на Община Ямбол" по ОM "Региони в растеж" 2014-2020, Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от групата и категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от групата и категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката за съответната обособена позиция (първа група, минимум четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, при спазване разпоредбата на чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).

Застраховката за професионална отговорност на участниците в строителството следва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строеж .При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни застраховки по чл.171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1а).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.За изпълнение на строителството по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена професионална компетентност, както следва:ръководител обект, технически ръководител, експерт контрол по качеството, експерт по безопасност и здраве в строителството; По отношение на техническите лица не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съответната професионална компетентност.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.2;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи: Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които ще отговарят за контрола на качеството.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
Забележка: Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.


1.Под строителство, с предмет и обем, идентични или сходни, с тези на поръчката се разбира изпълнено през последните 5 години, от датата на подаване на офертата, строителство на обект І група, ІV категория за всяка от обособените позиции. Под строителство следва да се има предвид - „изпълнение на дейности по изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и въведени мерки за енергийна ефективност на сграда с РЗП мин. 1000 кв.м.;
2.Персоналът трябва да отговаря на следните изисквания:Ръководител обект, който има завършено висше образование, минимална образователно - квалификационна степен магистър с професионална квалификация Архитект или Строителен инженер по специалност „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентни; Минимум 5 години специфичен професионален опит в областта на управление и/или ръководство, или еквиваленти на строежи; Участие като Ръководител обект или Ръководител проект, или еквивалентна длъжност, в строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на настоящата обществена поръчка.Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 г.Контрол по качеството - който има квалификация „строителен инженер” и притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.Експерт по безопасност и здраве в строителството – да има квалификация „строителен инженер“ и да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/05/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
ВАЖНО: Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция.2. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.4. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася в касата на Община Ямбол или по следната сметка:Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол,Банков код (BIC): SOMBBGSFБанкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301
Гаранцията за изпълнение се освобождава, както следва:
1.в срок до 30 дни след срока за изпълнение на строежа – 90 % от размера на гаранцията; 2. в срок до 30 дни след изтичането на гаранционните срокове по договора – 10 % от размера на гаранцията. Изпълнителят следва да представи и гаранция, обезапечаваща авансово плащане, което е в размер на 25% от стойността на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва