Деловодна информация
00345
12-00-9 28/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2017 (дд/мм/гггг)
00345-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален център за информация и документация 831604711
бул. Д-р Г.М. Димитров 52А
София BG411 1125 България
Вержиния Петрова Цанкова +359 8173825
vcankova@nacid.bg +359 9713120

Интернет адрес/и

http://nacid.bg/bg/

http://nacid.bg/bg/procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nacid.bg/bg/procurement/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане на Регистъра за научната дейност в Република България с включване на нови модули и разширяване на функционалности на съществуващите“
72212000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Надграждане на Регистъра за научната дейност в Република България с включване на нови модули и разширяване на функционалности на съществуващите“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
958000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на Република България, сградата на Национален център за информация и документация – гр. София, бул. “Д-р Г.М. Димитров” 52 A .

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Надграждане на Регистъра за научната дейност в Република България с включване на нови модули и разширяване на функционалности на съществуващите“.
За постигането на целите в рамките на настоящата поръчка ще бъдат извършени следните дейности:
Дейност 1: Анализ на съществуващите информационни масиви и източници в електронен, хартиен, структуриран и неструктуриран вид и разработване на концепция за интегрирането на информацията в единен Регистър за научната дейност.
Дейност 2: Изготвяне на детайлна техническа спецификация на необходимите промени и доработки на Регистъра за научна дейност.
Дейност 3: Технологична разработка на модулите на Регистъра и интеграционните интерфейси с други системи.
Дейност 4: Допълване на данни в Регистъра, приемателно тестване, внедряване и обучение.
Дейност 5: Осигуряване на гаранционна поддръжка на Регистъра.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за управление на проектните дейности и управление на качеството    10 точки
Предложение за изпълнение на аналитичните дейности и изготвяне на детайлна техническа спецификация на необходимите промени и доработки на Регистъра за научна дейност    10 точки
Предложение за реализация на специализираните информационни модули, осигуряващи воденето на Регистъра по обекти    21 точки
Предложение за реализация на електронни услуги    21 точки
Срок за изпълнение    8 точки
Цена
30 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
958000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 05/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват поле 1а) (за изискването, свързано с реализиран минимален общ годишен оборот за последните три приключили финансови години) и поле 2а). (за изискването, свързано с реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години) на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя: за доказване на съответствието си с изискванията за икономическото и финансово състояние относно реализиран общ оборот - копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква и в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. За доказване на изискванията за минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката участникът, избран за изпълнител следва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо.


1.Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по-малък от 1 800 000 лева.
2. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 000 000 лв. оборот от дейности, свързани със софтуерен анализ и/или оценка на информационни системи или регистри и/или изготвяне на технически спецификации и разработване и внедряване на софтуер за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката, изразяващ се в изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
За съответствието си с изискването участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя доказателство за всяка извършена услуга, посочена в списъка.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2013 или еквив. За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата и датата на неговата валидност. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2013 или еквивалентен.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001: 2013 или еквив. За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат ISO 27001:2013 или еквив.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквив. За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валиден сертификат 20000-1:2012 или еквивалентен.
5. Участникът следва да разполагат с екип от ключови експерти.
За съответствието с изискването участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всеки ключов експерт (номер на диплома, дата на издаване, учебно заведение, име на работодател/възложител, продължителност на опита, номер/дата на граждански договор, номер и дата на сертификат, лице което го е издало и т.н.), така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуален списък на ключовите експерти, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.


1.През последните 3 години,считано от датата на подаване на офертата участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката,а именно: 1.да е изпълнил и най-малко две услуги, включващи разработка и внедряване на уеб базирана информационна система с използване на система за управление на бази данни и 2.Да е изпълнил най-малко една услуга, включваща софтуерен анализ и/или оценка на информационни системи или регистри и/или изготвяне на технически спецификации за разработване и внедряване на софтуер;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2013 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001: 2013 или еквивалентен,с обхват: разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
4.Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалент.Сертификатът трябва да е с обхват предоставяне на услуги по разработване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
5.Участникът следва да разполага със следния екип от ключови експерти - 1.Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа – 1 брой;Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление или еквивалентни; Да притежава минимум 5г. професионален опит;Да притежава опит като ръководител на най-малко три успешно приключили проекта в областта на информац.технологии, включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система. Да притежава сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2 Foundation, PMI РМР или еквивалентен).2.Ключов експерт № 2 – Бизнес аналитик – 1 брой-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Да притежава минимум 3 г. професионален опит,Да притежава опит в анализ на бизнес процеси по минимум три успешно приключили проекта, включващи разработване и внедряване на уеб-базирана информационна система, софтуерен анализ и анализ и спецификация на изискванията.3Ключов експерт № 3 – Водещ софтуерен специалист – 1 бр.-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни;Минимум 5 г. професионален опит,Притежава опит като програмист на най-малко пет успешно приключили проекта, в областта на информационните технологии, свързани с проектиране и/или изграждане и внедряване на уеб-базирани информационни системи.4.Ключов експерт № 4 -Програмист – 1 брой;Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни;Притежава опит като програмист на най-малко три успешно приключили проекта, включващи проектирането и/или изграждането, и/или внедряването на уеб-базирани информационни системи;Продължава в раздел "VI.3) Допълнителна информация"....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

бул. Г.М.Димитров № 52 А, ет. 2, зала 208

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3.-"Технически и професионални способности", "Изисквано минимално/ни ниво/а"-.5.Ключов експерт № 5 – „Бази данни“- 1 бр.-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Притежава квалификация с придобит сертификат след издържан изпит в областта на изграждането и управлението на бази данни, Притежава опит като програмист и/или експерт бази данни на най-малко три успешно приключили проекта, включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система;6.Ключов експерт № 6 – Уеб и графичен дизайнер – 1 бр.- Висше образование в областта на изкуствата, техническите науки или еквивалентна; Минимум 3 г. професионален опит в областта на уеб-дизайна и/или дизайна на информационни материали и предпечатната подготовка и/или участие като дизайнер в минимум 3 проекта/договора в областта на уеб- и графичния дизайн.
7.Ключов експерт № 7 – Специалист системна интеграция и администрация – 1 бр.-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника или еквивалентни;Минимум 3 г. специфичен опит или участие в най-малко три успешно приключили проекта или отделни дейности по проекти в областта на системната администрация и/или системната интеграция на комуникационни и компютърни системи и/или изграждане на системна инфраструктура;8.Ключов експерт № 8 - „Специалист по качеството“ – 1 брой- Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление или еквивалентни; Участие в най-малко два успешно приключили проекта или отделни дейности по проекти, свързани с осигуряване на качеството на софтуерната разработка; Опит в осигуряване на качеството в проект за разработване на уеб базирана софтуерна система.
Лицата, придобили специалността си извън пределите на Република България следва да притежават еквивалентна на изискващата се за всеки отделен ключов експерт.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва