Деловодна информация
00368
1 28/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2017 (дд/мм/гггг)
00368-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Главиница 000565380
ул. Витоша №44
Главиница BG325 7630 Вануату
Неджет Джевдет Ниази +359 86362128
obshtina@glavinitsa.bg +359 86362040

Интернет адрес/и

www.glavinitsa.bg

http://sop.bg/glavinitsa-177/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/glavinitsa-177/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на консервирани хранителни продукти и напитки
15800000      
Доставки

Периодична доставка на консервирани хранителни продукти и напитки за детските градини, ДСП, Защитено жилище за лица с психични разстройства, ЦВН, ЦНСТ – с. Малък Преславец
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
14583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15131000      
15331500      
15897200      
03132000      
15871000      
15870000      
15980000      
15982000      
15332400      
15872200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, Защитено жилище за лица с психични разстройство, ЦВН, ЦНСТ - с. Малък Преславец

Периодична доставка на консервирани хранителни продукти и напитки за детските градини, ДСП, Защитено жилище за лица с психични разстройства, ЦВН, ЦНСТ – с. Малък Преславец. Прогнозни количества: консерва паприкаш - 1729 бр.; лютеница -0.520кг. -1218 бр., доматено пюре 0.720 кг.-966 бр.; консерва гювеч 0.680кг.-1281бр.; консерва зелен фасул 0.680кг.-973 бр.; консерва грах 0.850кг.-574 бр.; консерва домати 680гр.-2694 бр.; стерилизирани гъби 0.540кг.-140 бр.; стерилизирани краставички 680гр.-56 бр.; пастет 0.180 кг.-854 бр.; конфитюр 0.680кг.-189 бр.; компот 680гр. праскови - 259 бр.; компот 680гр. кайсии -266 бр.; компот 680гр. круши -322 бр.; компот 680гр. ягоди -1169 бр.; компот 680гр. дюли - 298 бр.; натурален сок 1л. портокал -1169 бр.; безалкохолни напитки 2л. -91 бр.; боза 1л. -874 л. и мед 400гр.-93бр. Възложителят чрез определените лица от звената на бюджетна издрьжка- крайни получатели, си запазва правото да ги променя /увеличава или намалява/ според необходимостта и в зависимост от конкретните нужди, потребности и бюджет.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 25/10/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция за изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по сметка на ИПА;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма поставено изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, доставки с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
Под дейности с идентичен или сходен предмет следва да се разбира доставка на хранителни продукти за групите храни, включени в техническата спецификация на поръчката.
Декларира се в ЕЕДОП.
Доказва се със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участниците следва да са сертифицирани по EN ISO 22000:2005 или еквивалент, с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти и/или система за управление на безопасността на храните.
Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
За доказване изпълнението на изискването при сключване на договор се представят Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
3.Участниците да притежават Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
За доказване на това изискване се представят:
Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните- заверено копие
4.Участниците следва да разполагат с транспортни средства, регистрирани в ОДБХ, за превоз на хранителните продукти, обект на доставката, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за целия срок на договора.
Декларира се в ЕЕДОП.
За доказване на това изискване се представя:
Списък-декларация, съдържащ описание на разполагаемата техника с посочено основание на което ще бъде ползвана и приложени документи, доказващи основанието за ползване /талон за регистрация, договор за наем, лизинг или друга приемлива форма на разположение/
Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили минимум една доставка, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
2.Участниците да притежават валиден сертификат, издаден от акредититрани лица за внедрена „Система за управление на качеството”, сертифицирана по EN ISO 22000:2005 или еквивалент.
3. Участниците да притежават Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за групите храни, включени в техническата спецификация, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри/списъци съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
3. Участниците следва да разполагат с минимум 2 (два) броя собствени или наети автомобили, регистрирани в ОДБХ, а за чуждестранни лица - регистрирани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за превоз на хранителните продукти, обект на доставката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Лично състояние на участникът:
За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Липсата на горепосочените обстоятелства се декларира в ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Главиница, ул. "Витоша" №44, сградата на Община Главиница

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал1, т.1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва