Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-161 23/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00753-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=138


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=138
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на доставчик на канц. материали, офис консум. и тонер касети по проект BG05M2OP001-3.002-0215 „Да успеем всички заедно”, който се осъществява с финанс. подкрепа на ОП „НОИР”по обособени позиции
22800000      
Доставки

„Избор на доставчик на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети по проект BG05M2OP001-3.002-0215 „Да успеем всички заедно”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” със следните обособени позиции:
•Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети“
•Обособена позиция №:2 „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24652.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22816100      
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов

Доставките за Обсобена позиция 1 включват:
1. Баджове – 656 броя;
2. Химикалки – 1611 броя;
3. Джобове – 63 броя;
4. Телбод машинка – 33 броя;
5. Перфоратор машинка – 33 броя;
6. Комплект цветни моливи 12 цвята – 113 броя;
7. Моливи, черни обикновенни – 370 броя;
8. Самозалепващи листчета – 62 броя;
9. Ножици 16 см. – 126 броя;
10. Ножица 25 см - 4 броя;
11. Макетни ножчета – 14 броя;
12. Тетрадки малък формат – 20 броя;
13. Тетрадка малък формат тесни и широки редове 20л. – 34 броя;
14. Тетрадки голям формат – 342 броя;
15. Тиксо двойнозалепващо – 44 броя;
16. Тиксо хартиено - 19 броя;
17. Тиксо, обикновено – 30 броя;
18. Лепило, канцеларско – 94 броя;
19. Лепило, секундно – 21 броя;
20. Лепило, сухо – 166 броя;
21. Маркери за бяла дъска – 134 броя;
22. Маркери, цветни – 351 броя;
23. Маркер, перманентен, черен – 2 броя;
24. Гума – 95 броя;
25. Водни бои, комплекти – 42 броя;
26. Темперни бои, комплекти – 22 броя;
27. Акварелни бои, комплекти – 186 броя;
28. Флумастери, комплект – 186 броя;
29. Четки за рисуване – 169 броя;
30. Скицник, 25х35см – 103 броя;
31. Скицник, 35х50см – 59 броя;
32. Скицник със спирала – 84 броя;
33. Гланцово блокче – 115 броя;
34. Албум за снимки – 37 броя;
35. Острилка за молив, единична - 73 броя;
36. Острилка за молив, двойна – 16 броя;
37. Пастели, сухи, комплект 12 цвята – 39 броя;
38. Пластилин, комплект – 19 броя;
39. CD дискове, R 700MB – 579 броя;
40. DVD дискове – 100 броя;
41. Дискове 3D – 10 броя;
42. Фолио за ламиниране, A4 80 микрона, пакет – 9 броя;
43. Самозалепващ куб цветен – 25 броя;
44. Карфици, обикновенни – 7 броя;
45. Цветни карфици за корково табло – 14 броя;
46. Коркова дъска – 21 броя;
47. Корково табло с дървена рамка – 6 броя;
48. Копирна хартия, бяла, пакет – 184 броя;
49. Копирна хартия, цветна – 139 броя;
50. Хартия за флипчарт – 9 броя;
51. Паус – 5 броя;
52. Керп хартии – 20 броя;
53. Картон, цветен /лист/ - 600 броя;
54. Картонени кутии – 20 броя;
55. Картони цветни – 30 броя;
56. Картон, бял, А4 – 240 броя;
57. Телчета за телбод – 50 броя;
58. Коректор лента – 22 броя;
59. Лепило за хартия – 6 броя;
60. Чанти от полиетилен – 15 броя;
61. Кърпички за бяла дъска – 1 брой;
62. Линийка – 6 броя;
63. Чертожни средства – 20 броя;
64. Магнити-информационни и рекламни на клубовете – 140 броя;
65. Магнити – 10 броя;
66. Пластмасови кутии за материали – 18 броя;
67. Бял и червен – макраме – 6 броя;
68. Боя за яйца – 6 броя;
69. Оцветителни пасти за латекс – 40 броя;
70. Лак за дърво – 3 броя;
71. Въжета – 30 броя;
72. Фасаген – 40 броя;
73. Грунд – 2 броя;
74. Палитри – 10 броя;
75. Катастрони – 30 броя;
76. Щипки за стъкла – 50 броя;
77. Черен туш – 10 броя;
78. Самозалепваща лента, 19 мм х 66 м – 5 броя;
79. Двойнозалепваща лента, 38 мм х 25 м – 5 броя;
80. Велурено блокче – 20 броя;
81. Тънкописец, черен – 1 брой;
82. Тебешир100бр/96 бели и 4 цветни – 10 броя;
83. Самозалепващи се копчета за декорация, микс от 250 гр. – 1 брой;
84. Стикери – 2 броя;
85. Копчета звездички – 1 брой;
86. Тонер касета за HP lazer Jet 1018 – 41 броя;
87. Тонер касета за BROTHER MFC-8460N – 22 броя;
88. Тонер касета за XEROX WORKCENTRE 3220 – 20 броя;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20930.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Да успеем всички заедно“, ДБФП № BG05M2OP001-3.002-0215-С01/23.01.2017 г., по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22851000      
22852100      
30197220      
22140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов;

Доставките за Обсобена позиция 2 включват:
1. Папки пластмасови с перфорация, от ПВЦ, А4 – 1105 броя;
2. Класьори за съхранение на документи, формат А4 – 167 броя;
3. Диплянки за кампании – многоцветен печат 4 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 440 броя;
4. Диплянки за кампании – многоцветен печат 8 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 480 броя;
5. Кабърчета - 30 бр в опаковка - 2 броя;
6. Тефтери и бележници, корица-картонена, размер А6 – 100 броя;
7. Кламери метални, 30 мм., 100 бр. в опаковка – 61 броя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3722.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Да успеем всички заедно“, ДБФП № BG05M2OP001-3.002-0215-С01/23.01.2017 г., по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.

На основание чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция №2 е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минимално изискване за всяка една обособена позиция
Участникът да има изпълнена минимум една доставка през последните три години от датата на подаване на офертата, която да е идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под доставка, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира: доставка на канцеларски материали и офис консумативи.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Документ, с който се доказва: Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП – по образец №5, заедно с доказателство за извършената доставка - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.


Минимално изискване за всяка една обособена позиция
Участникът да има изпълнена минимум една доставка през последните три години от датата на подаване на офертата, която да е идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под доставка, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира: доставка на канцеларски материали и офис консумативи.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция, която се представя в една от следните форми:
•Банкова гаранция;
•Парична сума;
•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперции за хора с увреждания, гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 на сто от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгласно чл. 54, ал. 1 ЗОП Не може да участва във възлагането на поръчката лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:
а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: тероризъм по чл. 108а от Наказателния кодекс;трафик на хора по чл. 159а – 159г от Наказателния кодекс; престъпление против трудовите права на гражданите по чл. 172 от Наказателния кодекс; престъпление против младежта по чл. 192а от Наказателния кодекс; престъпления против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против околната среда по чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс.
б) осъден с влязла сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези, посочени в буква „а”, в друга държава членка или трета страна.
в) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на Възложителя и на участника или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участника е установен.
г) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП.
д) е установено, че:
- е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
- не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
е) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
ж) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
ВАЖНО!
На основание чл.47, ал.10 от ППЗОП в настоящата обществена поръчка се допуска представяне на едно заявление за участие, тъй като критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва