Деловодна информация
01260
РКС17-РД93-9 22/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/03/2017 (дд/мм/гггг)
01260-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Красно село 0006963270526
бул. Цар Борис ІІІ № 124
София BG411 1612 България
Любомир Миладинов +359 28951-156
office@krasnoselo.net +359 28951-172

Интернет адрес/и

www.krasnoselo.net

http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=163


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=163
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР на обект: „Разширение за две групи на Логопедична детска градина № 134 „Венелин Иванов“ в УПИ II-за детска градина, кв. 15, м. „Хиподрума“ по плана на гр. София
45214100      
Строителство

В изпълнение на възлагането по настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва да извърши съответните строително-монтажни работи по изграждане на новата сграда на детското заведение (на два етажа, със застроена площ 427,60 кв. м. и РЗП 890,60 кв.м.), прилежаща техническа инфраструктура - довеждащи мрежи и съоръжения, детски площадки, вертикална планировка и озеленяване, съобразно изискванията на изготвената и одобрена пълна техническа документация – работен проект с приложени обяснителни записки, количествени сметки и издадено от Главния архитект на Район Красно село Разрешение за строеж №1 от 06.01.2017 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1054166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Логопедична детска градина № 134 „Венелин Иванов“ в УПИ II-за детска градина, кв. 15, м. „Хиподрума“ по плана на гр. София“

Одобреният за строителството на детското заведение инвестиционен проект предвижда изграждането на двуетажна сграда разположена в североизточната част на имота (УПИ II-за детска градина, кв. 15, м. „Хиподрума“), ситуирана от северозападната страна на съществуващата детска градина. Предвидена е и топла връзка между двете сгради. Предвижда се новата сграда да бъде на два етажа, с монолитна стоманобетонна конструкция, скелетно – гредова, с плосък покрив, при следните технически показатели: ЗП 427,60 кв. м. и РЗП 890,60 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Професионална компетентност на ръководния състав    20
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1054166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на изискумата годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в ЦПРС, поддържан от Камарата на строителите в Р. България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за изпълнение на строежи от І-ва група, IV-та категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1. от ПРВВЦПРС, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“, предл. второ от ЗУТ. За съответстващ с поставеното изискване и на основание чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме и Участник, който е вписан за строежи първа група и категория, по-висока от четвърта.
!!! Доказване: При подаването на офертите си, Участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор и поставените минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, само като попълват изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: „Годност“, т. 1 на представения от тях ЕЕДОП, включително и информация, относно: документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от удостоверението за вписване в регистъра или друг еквивалентен документ; групата строеж/и; категорията/ите строеж/и), професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаването на офертите си, Участниците декларират съответствието си с поставеното в т.1 по-долу минимално изискване за икономическо и финансово състояние, само като попълват изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а на представения от тях ЕЕДОП, включваща данни за оборота на Участника в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съобразно изведената дефиниция за „сходност“. Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.При подаването на офертата Участникът декларира съответствието си с второто от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние, т. 5. на представения от него ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: документа - вид, номер и дата на издаване; застрахованото лице; професионалната дейност, която е предмет на застраховката; срок/валидност на застраховката; общ лимит на отговорност и валута.


1. През последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката , в размер на не по-малко от 2 100 000 лв. !!! Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, ще се приема оборота от изпълнение на СМР/СРР - изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на обществени сгради с образователно, културно или социално предназначение.
2.Всеки Участник, подаващ оферта в настоящата процедура трябва да докаже, че е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящето възлагане, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв., каквато е мин. застрахователна сума за строителство IV-та кат. по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съобр. чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. !!! За Участник, или член на Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Р. България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с минималното изисквание по т.1 по-долу, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на вида, обема, категорията, РЗП, капацитета на обекта на строителна интервенция; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителни дейности (датата, на която е съставен констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа - образец 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2.При подаването на офертата, Участникът декларира съответствието си с минималното изискване за технически и професионални способности по т. 2, посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП, като за всяко, предложено от него лице, което ще отговаря за изпълнението на строителството предостави данни и информация относно: (1) три имена на лицата от изискуемия инженерно-технически състав, които ще изпълняват строителството; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на ръководния състав, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе (когато е приложимо); (3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование (номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата; образование - вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност); (4) допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира са наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват (когато е приложимо); (5) правоотношението, в което са експерта и Участника; (6) професионален опит – конкретен период на изпълнение на съответната професионална дейност (от конкретна дата до конкретна дата), заемана длъжност или изпълнявани функции, работодател, посочване на строежа/жите, предмета и обема на изпълнените строителни работи (когато е приложимо).
!!! Едновременно, предвид обстоятелството, че при формулирането на Методиката за оценка на офертите, Възложителят, изхождайки от разбирането, че при обществени поръчки за строителство, организацията и професионалната компетентност на ръководния и експертен екип, предложен от Участника, са неразривно свързани с предмета на поръчката и по-специално с качеството на строителството, на основание чл. 70, ал. 4, т. 2 от ЗОП е формулирал като показател за оценка организацията на трудовия ресурс (персонала) и професионалната квалификация на ръководния екип на този персонал – Технически ръководител и експерти по части „Електро”, „ВиК“ и „ОВК“, респ. същите, в съответствие с чл. 70, ал. 12 от ЗОП не са критерий за подбор.
3.Участникът доказва съответствието си с поставеното в т.3 минимално изискване, попълвайки само Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП, като за всяко декларирано от него техническо оборудване и инструмент направи описание на техническите параметри, количеството им и основание за ползване.
4.Участникът доказва съответствието си с поставените в т. 4, т.5 и т.6. по-долу минимални изисквания, единствено попълвайки Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, съгласно указанията за участие, утвърдени от възложителя.


1. Участникът трябва да докаже, че през предходните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 строителни дейности, с предмет и обем, идент. или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка. Под „строителна дейност с предмет и обем, идентичен или сходен “ на този, обект на възлагане, следва да се разбира: изпълнение на СМР/СРР - изграждане/ново строите. и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на общ. сгради с образователно, културно или социално предназн. с РЗП мин. 800 кв. м., или с капацитет не по-малко от 100 места за посетители.
!!! Дейностите, се считат за „изпълнени”, когато за изпълнението е съставен Констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ (обр. 15).
2.Участникът трябва да докаже, че разполага за целия срок на изпълнение на договора със следния ръководен екип:
2.1. Ръководител обект, който: а) има призната образ.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, с придоб. специалност: архитектура, ПГС, ССС, или еквив. специалност (вкл. и за чужд. експерти и/или експерти, с придоб. в чужбина спец.); б) придобил е мин. 5 г. профес. опит по признатата му специалност; в) има не по-малко от 3 г. опит като ръководител на екип, или ръководител на обект, или техн. ръководител на обект в областта на сградното строителство; 2.2.Отговорник/специалист по контрола на качеството, който: а) има придоб. проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквив. специалност (вкл. и за чужд. експерти и/или експерти, с придобита в чужбина спец.); б) има мин. 1 г. опит в осъществ. на контрол на качеството при изпълнение на СМР; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удост./Сертиф.) за преминат курс за осъщ. контрол върху качеството на изпълн. на строит. и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ; 2.3.Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве, който: а) има придобита профес. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквив. специалност (вкл. и за чужд. експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има мин. 1 година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостов./Сертиф.) за преминат курс на обучение за Координатор по безоп. и здраве в строит. (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжн. лице по безоп. и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.). !!!Участникът трябва да определи за всяка от посочените позиции на експертите от инж.-техн. състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия инженерно-техническия състав).
3.Участникът трябва да разполага с необходимите инструменти и техническо оборудване (строително оборудване, транспортни средства и механизация), които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на техническите спецификации и количествената сметка, в което число минимум: Булдозер/челен товарач – 1бр; Багер – 1 бр.; Кран – 1 бр.; Бетоновоз – 1 бр.; Автобетонпомпа – 1 бр.; Асансьорна вдигачка и/или хидравлична платформа – 1 бр., Самосвали - 2 бр., Апарат за челно заваряване на тръби – 1 бр., Генератор - 1 бр.
4.Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
5. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда по стандарт ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквивалент, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
6. Участникът трябва да притежава сертификация за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността му. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението по договора се оформя в два отделни документа, както следва: (1) гаранция за срочно изпълнение и (2) гаранция за гаранционно поддържане. Гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 4 % от стойността на договора и е с валидност минимум 1 месец, след изтичане срока за изпълнение, а гаранцията за гаранционно поддържане - в размер на 1 % от стойността на договора, с валидност минимум 1 (един) месец, след изтичане на първата година от гаранционната поддръжка. Гаранцията за изпълнение може да се представи в една от следните форми: (1) парична сума; (2) банкова гаранция; (3) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Определеният Изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 124, ет. 2, зала № 209

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от процедурата Участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и по чл. 55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят ще отстрани от процедурата Участник - Обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл.54,ал.1,т.1-7 и/или по чл.55,ал.1 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от процедурата и Участник, който е посочил, че ще използва подизпълнители и/или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор при изпълнение на поръчката и за тях е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл. 54, ал.1, т.1-7 и/или по чл.55, ал.1 от ЗОП.
При подаване на офертата за участие, Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1 от ЗОП, чрез представяне на ЕЕДОП. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, при подаване на офертата за участие, за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители, при подаване на офертата за участие, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1-7 и/или по чл.55, ал.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
При подаване на офертата, Участникът декларира в Част III, буква „Г“ от ЕЕДОП, че не е свързано лице с други участници в съответната обособ. позиция. Възложителят ще отстрани от процедурата Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Липсата на тези обстоятелства се доказва чрез попълването на Част III, буква „Г“ от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок, при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва