Деловодна информация
00339
2801-03906 13/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/03/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Христина Дунакова +359 046681439/+359 046681103
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/165


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/165
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на изготвени инвестиционни проекти и надзор по време на строителството за обекти на образователната инфраструктура"
71521000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Оценяване на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване строителен надзор на строежи за обновяване и модернизиране на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол - Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол и Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол”. Изпълнителят на всяка обособена позиция, в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ, следва да оцени съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и да упражни строителен надзор при обновяване и модернизиране на съответния строеж – предмет на обособената позиция, включен в обхвата на поръчката:-Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Стефан Караджа” № 72 – Обособена позиция №1;-Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул.„Милин камък” № 6 – Обособ. позиция №2
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
36179      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71530000      
71520000      
71312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, сграда с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Стефан Караджа” № 72

1.Изпълнителят в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ следва да оцени съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и да упражни строителен надзор при обновяване и модернизиране на следния строеж, включен в обхвата на поръчката Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Стефан Караджа” № 72. Сградата е с 1234 м2 застроена площ и с 3839.57 м2 разгъната застроена площ и е IV - та категория, съгласно чл.137, чл.1, т.4 б."б" от ЗУТ.В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности:-Оценки на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционните проекти за строежите - предмет на обособената позиция, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл.142 ал. 10 от ЗУТ и оценка за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169 ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл. 142, ал. 11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие - Инвестиционният проект за строежа ще бъде изработен във фаза Работен проект и ще включва всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в Доклада от извършеното обследване за енергийна ефективност на сградата - ЕСМ 1 Подмяна на дограми;ЕСМ 2 – Топлоизолиране на покрива на сградата;- ЕСМ 3 – Топлоизолиране на външи стени;ЕСМ 4 – Топлоизолиране на подове;ЕСМ 5 – Реконструкция на ВОИ от атмосферен тип към затворена система с мембранен разширителен съд;ЕСМ 6 – Основен ремонт с подмяна на тръби на водогреен котел 1;- ЕСМ 7 – Подмяна осветителни тела.
-Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект, и издаване на разрешение за строеж за обекта – предмет на обособената позиция;
-Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на обособената позиция в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
-Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
-Контрол върху кадастралното заснемане на обекта от Изпълнителите по Договорите за инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор), изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;-Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и Технически паспорти за строежа, съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Удостоверения за въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на обособената позиция;
-Управление на процесите по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове на строежа;
-Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24310      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
290

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Устойчиво и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на община Ямбол” – обект СОУ „Климент Охридски” – гр. Ямбол по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71521000      
71312000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

град Ямбол сграда на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев", с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Милин камък” № 6

1. Изпълнителят в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ следва да оцени съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и да упражни строителен надзор при обновяване и модернизиране на следния строеж, включени в обхвата на поръчката: Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол, с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Милин камък” № 6.Сградата с 1184 м2 застроена площ и с 4766 м2 разгъната застроена площ. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. б) от ЗУТ се класифицира като строеж ІV-та категория.
2.Изпълнителят следва да извърши:
-Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект за строежа, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл.142 ал. 10 от ЗУТ и оценка за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169 ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл. 142, ал. 11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие - Инвестиционният проект за строежа ще бъде изработен във фаза Работен проект и ще включва всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в Доклада от извършеното обследване за енергийна ефективност на сградата, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност), които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност – най – малко клас на енергопотребление „С” и имат пряк екологичен ефект; Най - ефективния пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност – най – малко клас „С” енергопотребление:ЕСМ 1 Топлоизолиране на външните стени на сградата;ЕСМ 2 Топлоизолиране на покрива на сградата;ЕСМ 3 –Мерки по отоплителна инсталация; ЕСМ 4 Подмяна на неподменените до този момент осветителни тела.
-Съдействие на Възложителя в процедурата по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект, и издаване на разрешение за строеж за обекта – предмет на обособената позиция;
-Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на обособената позиция в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
-Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
-Контрол върху кадастралното заснемане на обекта от Изпълнителите по Договорите за инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор), изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;
-Изготвяне на Окончателен доклад за строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и Технически паспорти за строежите съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежите до издаване на Удостоверения за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на обособената позиция;
-Управление на процесите по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове на строежа;
-Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11869      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
290

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, които да изпълняват дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, подизпълнителите трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на съответната дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Копие на валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
3.1.2. Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност на лицата, изготвящи оценка за съответствие на инвестиционните проекти, воден от Агенцията за устойчиво енергийно развитие, или документ, удостоверяващ регистрацията в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен участникът, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.2;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: копие на валидно удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност на лицата, изготвящи оценка за съответствие на инвестиционните проекти, воден от Агенцията за устойчиво енергийно развитие, или документ, удостоверяващ регистрацията в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен участникът, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


Застраховката за професионална отговорност на участниците по чл. 171 от ЗУТ за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за дейностите по чл.166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.


1.Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбират услуги за изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите за строеж - жилищна или смесена сграда, или сграда / съоръжение за обществено обслужване, минимум четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ или еквивалентни, и услуги за упражняване на строителен надзор на строеж - жилищна или смесена сграда, или сграда / съоръжение за обществено обслужване, минимум четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ или еквивалентни.
Забележка 2: Изпълнената услуга следва да включва едновременно услуги за изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите / еквивалентни и услуги за упражняване на строителен надзор на строеж / еквивалентни.
Забележка 3: Изброените по-горе услуги /изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор/ могат да бъдат изпълнени съвместно по отношение на един строеж или отделно по отношение на различни строежи.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б);
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
- Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, заедно с Доказателство за извършената услуга по смисъла на чл.64, ал.1, т.2 ЗОП.
2.Представеният сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен следва да е с предметен обхват в областта на упражняване на строителен надзор в проектирането и строителството или консултантски услуги в областта на проектирането и строителството, или еквивалентни.
Забележка: Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
ВАЖНО: Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция.Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
Когато като Гаранция за изпълнение се представя застраховка, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предава на оригинален екземпляр на застрахователна полица, която трябва да отговаря на следните изисквания: да обезпечава изпълнението на Договора чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и да бъде със срок на валидност за целия срок на договора плюс 30 дни от прекратяването му. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната сметка:
Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол
Банков код (BIC): SOMBBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301
Когато като гаранция за изпълнение се представя банкова гаранция, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предава оригинален екземпляр на банкова гаранция, издадена в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, която трябва да отговаря на следните изисквания да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция и да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или друго основание за задържане на Гаранцията за изпълнение по този Договор и да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова.
Гаранцията за изпълнение се освобождава частично на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в съответствие с чл. 111, ал. 10 от ЗОП, както следва:
1. в срок до 30 дни след изтичането на срока за изготвяне на оценка на съответствието на проекта – 30 % от размера на гаранцията;
2. в срок до 30 дни след изтичането срока за изготвяне на Окончателен доклад за строежа – 70 % (седемдесет на сто) от размера на гаранцията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва