Деловодна информация
00038
ОСД-02-03-4 13/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/03/2017 (дд/мм/гггг)
00038-2017-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Венета Габрово; Петя Цвяткова +359 66818312/ +359 66818399
vganeva@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/362-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/362-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
55523000      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
Обособена позиция №1: Ежедневно приготвяне на храна за Домашен социален патронаж, гр. Габрово
Обособена позиция №2: Ежедневно приготвяне и доставка на храна в Дом за възрастни хора с физически увреждания, кв. Маркотея, гр. Габрово”
Обособена позиция №3: Ежедневно приготвяне и доставка на храна за „Центрове за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания ”, „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи“ и „Дневен център за деца с увреждания“ – гр. Габрово
Обхватът на дейностите по обособените позиции е подробно описан в Техническите спецификации за всяка обособена позиция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
384006.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ежедневно приготвяне на храна за Домашен социален патронаж, гр. Габрово 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

Капацитет потребителите – 225 души. Броят на потребителите на Домашен социален патронаж (ДСП) е ориентировъчен и се уточнява в предварителната заявка, подавана от Директора на Заведение за социални услуги (ЗСУ) или упълномощен представител на ЗСУ, като един ден преди приготвянето на храната, предава на Изпълнителя актуална информация за броя на порциите и хляба по диети и броя на сухите продукти;.
Според личния избор на потребителите в ДСП обядът се предлага в два варианта:
1. При цена на храноден, включващ: супа, основно ястие, десерт и хляб не повече от 2,08 лв. без ДДС, в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 1,85 лв. без ДДС;
2. За обяд включващ: супа, основно ястие и десерт, не повече от 1,87 лв.без ДДС, в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 1,63 лв. без ДДС;
За обяд включващ: супа, основно ястие и десерт, цената на храноден се намалява със стойността на хляба.
Обща прогнозна стойност на обособена позиция №1 за 24 месеца – до 241 666.67 (двеста четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67ст.) без ДДС или 290 000 (двеста и деветдесет хиляди лева) с ДДС
Срокът на договора е 24 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
241666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


След 24 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ежедневно приготвяне и доставка на храна за Дом за възрастни хора с физически увреждания, кв. Маркотея, гр. Габрово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

1. Броят на потребителите на Дом за възрастни хора с физически увреждания (ДВХФУ) се уточнява в предварителната заявка подавана от Директора на ДВХФУ.
2. Директорът на ДВХФУ или упълномощен представител от ДВХФУ един ден преди приготвянето на храната, предава на Изпълнителя актуална информация за броя на порциите по диети;
3. Капацитет домуващи – до 36 човека - трикратно ежедневно хранене при цена на храноден не повече от 3,80 лв. без ДДС, в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 3,70 лв. без ДДС.
Обща прогнозна стойност на обособена позиция №2 за 24 месеца – 100 000лв. (сто хиляди лева) без ДДС или 120 000лв. (сто и двадесет лева) с ДДС.
Срок за изпълнение на обособената позиция: 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на подписване на договора за изпълнение;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


След 24 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ежедневно приготвяне и доставка на храна за ЦНСТДМУ, ЦТСТДМУППМГ и ДЦДУ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

За трите Центъра за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания капацитет потребители - до 36 места - ежедневна доставка / сутрин/.
За Дневен център за деца с увреждания – до 6 места – един път дневно доставка в дните от понеделник до петък /сутрин/.
Броят на порциите за деня се определя чрез требвателен лист, подаден от Ръководителите на социалните услуги в деня, предхождащ доставката. Требвателният лист съдържа порциите по брой потребители и възрастови групи.
* Броят на порциите за закуска, обяд и вечеря е различен, поради това че част от децата посещават детска градина, социални услуги в общността или други, както и поради налагащи се хоспитализации на потребителите в лечебно заведение.
Количествата на приготвяната храна е съгласно заявките на управителите на горепосочените центрове, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява броя на заявените количества готова храна спрямо броя на децата. При промяна на количествата, Възложителят е длъжен минимум един ден по-рано да уведоми Изпълнителя.
Участниците трябва да посочат единична цена в лева без ДДС за храноден на 1 дете, с включени транспортни разходи до крайния получател както следва:
1. За Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания (ЦНСТДМУ), кв. Борово, ул. Мирни дни № 1А
3,46 лв. /три лева и 46ст./ без ДДС, или 4,15лв. /четири лева и 15ст/ с ДДС в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 3,20лв. /три лева и 20ст./ без ДДС или 3,84лв. /три лева и 84 ст./ с ДДС.
2. За Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания (ЦНСТДМУ) - Трендафил: гр. Габрово, кв. Трендафил 1, ул. Хризантема № 2,
3,46 лв. /три лева и 46ст. /без ДДС, или 4,15 лв. /четири лева и 15ст. / с ДДС в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 3,20лв. /три лева и 20ст./ без ДДС или 3,84лв. /три лева и 84 ст./ с ДДС.
3. За Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи / ЦТСТДМУППМГ/–Гр. Габрово, кв. Велчевци,
1,91 лв. /един лев и 91ст./ без ДДС, или 2,30лв. /два лева и 30ст./ с ДДС в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 1,70лв. /един лев и 70ст./ без ДДС или 2,04лв. /два лева и 04ст./ с ДДС.
4. За Дневен център за деца с увреждания - гр. Габрово, кв. Велчевци
0,93 лв. /деветдесет и три стотинки/ без ДДС, или 1,12лв. /един лев и 12ст./ с ДДС в това число стойност на вложените хранителни продукти не по-малко от 0,80лв. /осемдесет стотинки/ без ДДС или 0,96лв. /деветдесет и шест стотинки/ с ДДС .
Обща прогнозна стойност на обособена позиция №3 за 12 месеца – 42 339.56 (четиридесет и две хиляди триста тридесет и девет лева и 56ст.) без ДДС или 50 807.47 (петдесет хиляди осемстотин и седем лева и 47ст.) с ДДС.
Срок за изпълнение на обособената позиция: 12 /дванадесет/ месеца от датата на подписване на договора за изпълнение;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
42339.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


След 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил поне 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под услуга, „идентична или сходна” с предмета на поръчката следва да се разбира: „Приготвяне на храна“.
Изискването важи независимо от обособените позиции, за които участник подава оферта.
Минималното изискване се посочва/ декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП;
2. Участникът следва да разполага минимум с едно специализирано транспортно средство, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на приготвена храна.
Изискването се отнася при участие за обособена позиция №2 и обособена позиция №3
Транспортното средство трябва да притежава валидно удостоверение за регистрация на транспортно средство от БАБХ за превоз на приготвена храна.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП;
3. Участникът следва да притежава регистрация от БАБХ за обектите, в които ще се приготвя храната, предмет на поръчката.
Изискването важи независимо от обособените позиции, за които участник подава оферта.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т.3 от ЕЕДОП;
4. Участникът следва да разполага с експерт Диетолог за целите на поръчката, специалност Хранене и Диететика или еквивалент, с професионален опит по специалността.
Изискването важи независимо от обособените позиции, за които участник подава оферта.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т.6 от ЕЕДОП;


Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение:
по т.1. със Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката – /Образец № 7/, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
по т.2. с Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката /Образец №9/, придружена със заверени копия на удостоверение за регистрация на транспортното средство от БАБХ, за превоз на приготвена храна.
по т.3. със Списък на обектите, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката /Образец № 8, придружен със заверено/и копие/я на валидно/и удостоверение/я за регистрация от БАБХ на обектите, в които ще се приготвя храната, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните.
по т.4. с Декларация (свободен текст) – че участникът разполага с експерт диетолог, с посочено образование, квалификационна степен и професионален опит на ескперта
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП. Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица.
Възложителят изисква от опр. изпълнител да предостави гаранция за изп. в р-р на 5% от стойността на договора
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител /свободен текст/.
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката Образец №1;
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2.3. Оферта:
2.3.1. Техническо предложение:
2.3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
2.3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - Образци с № № 2_1, 2_2, 2_3;
2.3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – Образец № 3;
2.3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата – Образец № 4;
2.3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо – Образец № 6;
2.3.1.6. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
2.3.2. Ценово предложение – Образци с № № 5_1, 5_2, 5_3;
Оферираната цена се образува като единична цена за 1 храноден в лева без ДДС и всички разходи по приготвянето на храната до предаването й/ доставката й.
* Участниците не следва да превишават посочените от възложителя единични цени за един храноден по всяка обособена позиция, както и да не предлагат стойност на хранителни продукти за един храноден по-ниски от посочените от възложителя.
В случай на констатирано несъответствие участникът ще бъде отстранен.
Извън плика с надпис "Предлагани ценови параметри" не трябва да е посочена никаква информация относно цената;
** Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри " елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
*** При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовата оферта, същият ще бъде отстранен.
От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената в обявлението и документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва