Деловодна информация
01255Столична община - район Възражане
РВЕ17-ДИ05-61 09/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/03/2017 (дд/мм/гггг)
01255-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Възраждане 0006963270480
бул. Александър Стамболийски №62
София BG411 1303 България
инж. Виолета Юрукова, Малина Кърчева +359 29802889
zop@so-vazrajdane.bg +359 29870794

Интернет адрес/и

www.so-vazrajdane.bg

http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/3-ushi-npeemjs


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/3-ushi-npeemjs
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Възрзаждане“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност
45000000      
Строителство

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Възрзаждане“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г., по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 - Извършване на строително-монтажни дейности на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107,
2. Обособена позиция 2 - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
3. Обособена позиция 3 - Инвеститорски контрол по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
193099      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

:  1

II.2) Описание 1

Извършване на строително-монтажни дейности на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107, 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. “Зона Б19“, ул. „Три уши“ №107

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Възрзаждане“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г., по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 - Извършване на строително-монтажни дейности на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107,
2. Обособена позиция 2 - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
3. Обособена позиция 3 - Инвеститорски контрол по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
Критериите по-долу
 
ДА най-ниска цена    100
Цена
най-ниска цена
II.2.6) Прогнозна стойност
186168      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
122

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка е открита при условията на чл. 114 от ЗОП. При откриване на процедурата не е осигурено финансиране за възложените дейности. Договорът ще бъде сключен под отлагателно условие.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71500000      
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б19“, ул. „Три уши“ №107

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Възрзаждане“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г., по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 - Извършване на строително-монтажни дейности на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107,
2. Обособена позиция 2 - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
3. Обособена позиция 3 - Инвеститорски контрол по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
Критериите по-долу
 
ДА най-ниска цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
4665      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
152

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка е открита при условията на чл. 114 от ЗОП. При откриване на процедурата не е осигурено финансиране за възложените дейности. Договорът ще бъде сключен под отлагателно условие.

II.2) Описание 1

- Инвеститорски контрол по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. “Зона Б19“, ул. „Три уши“ №107

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Възрзаждане“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г., по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 - Извършване на строително-монтажни дейности на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107,
2. Обособена позиция 2 - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
3. Обособена позиция 3 - Инвеститорски контрол по време на строителството на Сграда с административен адрес: гр. София, район „Възраждане“, ж.к. “Зона Б-19“, ул. „Три уши“ №107 (по обособена позоция 1)
Критериите по-долу
 
ДА най-ниска цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
2266      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
122

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка е открита при условията на чл. 114 от ЗОП. При откриване на процедурата не е осигурено финансиране за възложените дейности. Договорът ще бъде сключен под отлагателно условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция №1: Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности. За обособена позиция №2: Участникът следва да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършване на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл. 166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извърши и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава, страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
За обособена позиция №3 не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал:
• За обособена позиция 1 минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер 350 000 (триста петдесет хиляди ) лева, от който 186 168 лева (сто осмедесет и шест хиляди сто шестдесет и осем) в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособена позиция 2 няма изисквания за икономически и финансови състояние към участниците.
• За обособена позиция 3 няма изисквания за икономически и финансови състояние към участниците
Забележка: Изискваният минимален общ оборот трябва да е съобразен със стойността, обема и срока за изпълнение на обществената поръчка и не може да надхвърла двукратният размер на нейната прогнозна стойност.
9.2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.9.1 и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция 1
10.1. за изпъленение на строителството: Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката
10.2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.1 за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
10.7. Участникът да прилага :
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
2. Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна.
10.8. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.7. за прилагане на: 1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи;
2. Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент;
За обособена позиция 2
10.9.Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертатада е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обекта за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ.
10.10.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.9. за услугите, за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участиците).
За обособена позиция 3
10.11. Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертатада е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор
10.12.Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.11за услугите, осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.


За обособена позиция 1
10.3. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
10.3.1 За изпълнение на строителството:
Ръководител на екипа: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. Професион опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект. Седем години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години професионален опит като технически ръководител.
Специалист по електротехника: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Специалист по водоснабдяване и канализация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Специалист по отопление и вентилация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн., ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи (обн., ДВ, бр. 37/.2004 г.) или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект.
Следва да имате предвид, че при определяне на екипа е необходимо да се съобразите с видовете дейностите, които ще се изпълняват на конкретният обект.
10.4. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.3. за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата.
10.4.1. За изпълнение на строителството:
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.3.1 заинженерно-техническият персонал.
10.5. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум 2 000 (две хиляди) кв. м. фасадно скеле.
10.6. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.5. за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва.
За обособена позиция 3
10.13.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
•Ръководител на екип: минимална образователно-квалификационна степен магистър, инженер специалност „ПГС/ССС” и
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В административната сграда на район Възраждане, гр. София, бул. Александър Стамболийски 62

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При откриване на процедурата не е осигурено финансиране, възложителят предвижда в проекта на договор клауза за отложено изпълнение, съгласно чл. 114 от ЗОП.Договорът за обществената поръчка ще бъде сключен под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичането на тримесечен срок от сключването на договора, всяка от страните по него може да поиска прекратяването му без предизвестие, на основание чл. 114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196, във връзка с чл.197, ал. 1 от ЗОП, обявлението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва