Деловодна информация
00339
2801-03679 08/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/03/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Христина Дунакова +359 046681439/+359 046681103
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/164


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/164
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор) за обновяване и модернизиране на обекти на образователната инфраструктура на Община Ямбол по две обособени позиции
45000000      
Строителство

Общата цел на настоящата обществена поръчка е да се изработят работни проекти, да се изпълнят необходимите строително-монтажни работи и да бъде упражнен ефективен авторски надзор във връзка с реализацията на Проект „Устойчиво и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на община Ямбол” за обект СОУ „Климент Охридски” – гр. Ямбол и Проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол”.
Всяка една от обособените позиции включва в обхвата си следните три дейности:
1. Проектиране;
2. Упражняване на авторски надзор по време на СМР;
3. Извършване на строително-монтажни работи.
Избраният изпълнител следва да реализира гореописаните дейности по отношение на сградата, попадаща в предмета на съответната обособена позиция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2908203      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Средно училище „Климент Охридски” – гр. Ямбол 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71315000      
45310000      
45321000      
45332000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, сграда с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Стефан Караджа” № 72

1. Обща информация.Сградата е с 1234 м2 застроена площ и с 3839.57 м2 разгъната застроена площ и е IV - та категория, съгласно чл.137, чл.1, т.4 б."б" от ЗУТ.2.Проектиране: да се изготви инвестиционен проект във фаза "работен", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и в съответствие с изискванията на Възложителя, посочени в техническите спецификации, в Документацията за обществената поръчка и в приложенията към нея.Специфични изисквания към съдържанието на инвестиционните проекти: 1. От Архитектурното обследване: Ремонт на покрива на сградата със съпътстващи СМР;Подмяна на дограми-подмяна на съществуващата фасадна дограма и входни врати.Топлоизолиране на външни стени;Топлоизолиране на подове;Реконструкция навътрешната отоплителна инсталация /ВОИ/ от атмосферен тип към затворена система с мембранен разширителен съд- прекъсване на връзките към атмосферния разширителен съд с доставка и монтаж на автоматични обезвъздушители във всички високи точки на ВОИ.Основен ремонт с подмяна на тръби на водогреен котел, Подмяна осветителни тела.От конструктивно обследване - Основен ремонт на дървените покривни конструкции;Електроинсталации - да се изпълнят изискванията на Наредба № 16-116 от 8.02.2008 г. Пожарна безопасност -Да се осигури в пълно съответствие с изискваното евакуационно осветление съгласно изискванията на чл.55 от Наредба 1з-1971.3.Строителство:Подготовка на строителната площадка и Временно строителство, вкл. почистване от растителност и отпадъци, подготовка на терена (временна вертикална планировка), изграждане на офиси за нуждите на Изпълнителя и на Инвеститорсикя контрол, складове, ограда, санитарно-битови помещения, временни пътища, външни връзки (временно водоснабдяване и временно електрозахранване), временно осветление и др., в съответствие с действащите нормативни изисквания и проектните решения в ПБЗ, и поддръжка на същото през целия срок на строителството;Охрана на обекта за целия срок на изпълнение на строителството до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа , почистване на площадката от сняг, строителни и битови отпадъци и своевременното им извозване извън строителната площадка на регламентираните зацелта места;Строителство на обекта (Основно строителство) в неговата цялост, както е предвиден в проектната документация и в техническите Спецификации, включително сградата и всички съоръжения, всички площадкови системи и връзките им със сградата и съоръженията и с извънплощадковите мрежи (с външните връзки), по начин, при който да бъде получено от Възложителя Разрешение за ползване на обекта в съответствие с нормативните изисквания;Спазване по време на строителството на всички нормативни изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и за пожарна безопасност на строежа, и на всички приложими екологични норми, норми за прах, шум, замърсяване, охрана, осветление, организация на движението и други приложими норми към обекта;Премахване на всякакво временно строителство и отпадъци след приключване на строителството, и дейности по рехабилитация на засегнатите от строителството територия и съоръжения, вкл. извън строителната площадка, ако има такива.След приключване на работите и съставяне на Констативния акт за установяване годността за приемане на строежа Изпълнителят трябва да направи кадастрално заснемане на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър.4.Авторският надзор трябва да бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:установяване на точно изпълнение на проекта;съставяне и подписване на изискуемите актове и протоколи по време на строителството, регламентирани в Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
Продължава в раздел II.2.14.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20 т.
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    20 т.
Мерки за опазване на околната среда в строителството    20 т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1931812      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
290

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Устойчиво и интегрирано развитие на образователната инфраструктура на община Ямбол” – обект СОУ „Климент Охридски” – гр. Ямбол по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.

Продължение от раздел II.2.4. изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор.

II.2) Описание 1

Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71315000      
45310000      
45321000      
45332000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

град Ямбол сграда на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев", с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Милин камък” № 6

1. Обща информация.Сградата е с 1184 м2 застроена площ и с 4766 м2 разгъната застроена площ и е IV - та категория, съгласно чл.137, чл.1, т.4 б."б" от ЗУТ.2.Проектиране: да се изготви инвестиционен проект във фаза "работен", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и в съответствие с изискванията на Възложителя, посочени в техническите Спецификации, в Документацията за обществената поръчка и в останалите приложения към нея.Специфични изисквания към съдържанието на инвестиционните проекти, произтичащи от задължителните енергоспестяващи мерки, предписани в Докладите от извършените обследвания за енергийна ефективност на сградите:ЕСМ 1 – Топлоизолиране на външните стени на сградата, в обем от 1693 м2 външни стени на сградата,ЕСМ 2 – Топлоизолиране на покрива на сградата, в обем от 1184 м2 ,ЕСМ 3 – Мерки по отоплителна инсталация-пълна подмяна на тръбната разводка на отоплителната инсталация,ЕСМ 4 - Подмяна на неподменените до този момент осветителни тела - подмяна на всички съществуващи осветителни тела тип ЛНЖ и стари ЛОТ с нови луминесцентни осветителни тела.3.Строителството на обекта ще включва всички тук посочени работи, за които ще се счита, че са включени в предложената от Изпълнителя цена за изпълнение на настоящата поръчка:Подготовка на строителната площадка и Временно строителство, вкл. почистване от растителност и отпадъци, подготовка на терена (временна вертикална планировка), изграждане на офиси за нуждите на Изпълнителя и на Инвеститорсикя контрол, складове, ограда, санитарно-битови помещения, временни пътища, външни връзки (временно водоснабдяване и временно електрозахранване), временно осветление и др., в съответствие с действащите нормативни изисквания и проектните решения в ПБЗ, и поддръжка на същото през целия срок на строителството;Охрана на обекта за целия срок на изпълнение на строителството до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа , почистване на площадката от сняг, строителни и битови отпадъци и своевременното им извозване извън строителната площадка на регламентираните зацелта места;
Строителство на обекта (Основно строителство) в неговата цялост, както е предвиден в проектната документация и в техническите Спецификации, включително сградата и всички съоръжения, всички площадкови системи и връзките им със сградата и съоръженията и с извънплощадковите мрежи (с външните връзки), по начин, при който да бъде получено от Възложителя Разрешение за ползване на обекта в съответствие с нормативните изисквания;Спазване по време на строителството на всички нормативни изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и за пожарна безопасност на строежа, и на всички приложими екологични норми, норми за прах, шум, замърсяване, охрана, осветление, организация на движението и други приложими норми към обекта;Премахване на всякакво временно строителство и отпадъци след приключване на строителството, и дейности по рехабилитация на засегнатите от строителството територия и съоръжения, вкл. извън строителната площадка, ако има такива.След приключване на работите и съставяне на Констативния акт за установяване годността за приемане на строежа Изпълнителят трябва да направи кадастрално заснемане на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър.4.Авторският надзор трябва да бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:установяване на точно изпълнение на проекта;съставяне и подписване на изискуемите актове и протоколи по време на строителството, регламентирани в Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор.Продължава в раздел II.2.14.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20 т.
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    20 т.
Мерки за опазване на околната среда в строителството    20 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
976391      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
290

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г.

Продължение от раздел II.2.4) Авторският надзор трябва да бъде упражняван и във всички случаи, когато Възожителят писмено изиска това.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Удостоверение за изпълнение на строежи първа група минимум четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица, наети по договори, различни от трудовоправни отношения, които ще изпълняват проектирането, декларация относно застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране следва да се представи за всеки един от проектантите по отделно, а по отношение застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност строителство се представя от участникът.


Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строеж. Застраховката за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строеж.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни застраховки по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, проектиране и строителство, с обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
2. За изпълнение на проектирането и авторския надзор като част от инженеринга, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с персонал и ръководител на персонала, с определена професионална компетентност.
Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит. Съчетанието от специфични умения на експертите ще осигури качественото предоставяне на услугата от страна на избрания изпълнител.
ВАЖНО: Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответната/-ите част/-и от инвестиционния проект.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.6;
Участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност на лицата;
3. За изпълнение на строителството като част от инженеринга, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена проф. компетентност.
ВАЖНО: По отношение на техническите лица не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една длъжност.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.2. Участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника.
4.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
Забележка: Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015 г., но Международната организация за стандартизация (ISO) е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или еквивалентен на него до 15.09.2018 г., Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.


1.Под проектиране и строителство, с обеми, идентични или сходни, с тези на поръчката се разбира:
А) Изпълнено, през последните 5 г. от датата на подаване на офертата, проектиране и строителство по отношение на обект:
* За Обособена позиция 1: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 1000,00 кв.м.;
* За Обособена позиция 2: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 1500,00. кв.м.,ИЛИ
Б) Изпълнено, през последните 3 г. от датата на подаване на офертата проектиране на обект:
* За Обособена позиция 1: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 2000,00 кв.м.;
* За Обособена позиция 2: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 2500,00. кв.м.; И
Изпълнено през последните 5 г., от датата на подаване на офертата, строителство на обект:
* За Обособена позиция 1: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 2000,00 кв.м.;
* За Обособена позиция 2: обект - категория четвърта или по-висока, с РЗП, не по-малко от 2500,00. кв.м.;
2. Персонала от експерти и ръководител трябва да бъде следния и да отговаря на следните изисквания: 2.1. Ръководител на екипа – Архитект – висше образование, степен магистър, специалност „Архитектура“ или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; 3 г. професионален /проф./ опит в областта на инвестиционното /инвест./проектиране;2.2. Експерт по част „Конструкции“ – образователна /образ./степен магистър, специалност „Конструктивно инженерство, „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентно; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; 3 г. проф. опит в областта на инвест. проектиране;2.3. Експерт по част „ВиК” - образ. степен магистър, специалност „ВиК“ или еквивалентно; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; 3 г. проф. опит в областта на инвест. проектиране;2.4. Експерт по част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация” -образ. степен магистър, специалност „Топлотехника“ или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; 3 (три) г. проф. опит в областта на инвест. проектиране;2.5. Експерт по част „Енергийна ефективност”,образ. степен „магистър“, с пълна проектантска правоспособност, притежаващ документ, удостоверяващ възможността да изготвя част „Енергийна ефективност” или в чието удостоверение е вписана допълнителна част „Енергийна ефективност“ или еквивалентен документ, 3 г. опит в областта на инвест. проектиране;2.6. Експерт по част „Електрическа (електроснабдяване, електрообзавеждане и електрически инсталации)“ – образ.степен „магистър”, проф. квалификация „Електроинженер” или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; 3 г. проф. опит в областта на инвест. проектиране; 2.7. Експерт по част „Геодезическа“ - образ. степен „магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна. Експертът следва да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. от Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или еквивалентен документ;2.8. Експерт по част „Паркоустрояване и благоустрояване“ - придобита образователна степен „магистър”, специалност „Ландшафтна Архитектура“ или еквивалентна; 3 г. проф. опит в областта на инвест. проектиране;2.9. Експерт по част „Пожарна безопасност“ -образ. степен „магистър”, с пълна проектантска правоспособност, притежаващ документ, удостоверяващ възможността да изготвя част „Пожарна безопасност“; 3 г. опит в областта на инвест. проектиране.3.За изпълнение на строителството:3.1.Технически ръководител -квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образ. ценз по чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна, с проф. опит като технически ръководител мин. 3 г.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3):3.2. Контрол по качеството-квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.3.3. Експерт по безопасност и здраве в строителството, квалификация „строителен инженер” или еквивалентна,удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентен документ.4.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
ВАЖНО: Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция.2. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.4. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася в касата на Община Ямбол или по следната сметка:Банка: „Общинска банка” АД - клон Ямбол,Банков код (BIC): SOMBBGSFБанкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301
Гаранцията за изпълнение се освобождава, както следва:
1. в срок до 30 дни след изтичането на срока за изработване на инвестиционния проект – 5 % от размера на гаранцията ;
2. в срок до 30 дни след срока за изпълнение на строежа – 85 % от размера на гаранцията; 3. в срок до 30 дни след изтичането на гаранционните срокове по договора – 10 % от размера на гаранцията. Изпълнителят следва да представи и гаранция, обезапечаваща авансово плащане, което е в размер на 10% от стойността на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва