Деловодна информация
00073
 
не
00073-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж. Ивайло Дачев, Мая Тодорова +359 62619513/ +359 62619251
mop_vt@abv.bg +395 62619251

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/458


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/458
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 Ватикана
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619251

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/458

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в училищната образователна инфраструктура в Община Велико Търново” по обособени позиции:
45200000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка са сградите на 5 учебни заведения на територията Община В.Търново, включени в обхвата на проект:„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в училищната образователна инфраструктура в Община В.Търново”, по обособени позиции: ОП №1 „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „П.Р.Славейков” гр.В.Търново”; ОП №2 „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Свети Патриарх Евтимий” гр.В.Търново”; ОП №3 „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Неофит Рилски” гр.Килифарево”; ОП №4 „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ПМГ „Васил Друмев” гр.В.Търново”; ОП №5 „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Емилиян Станев” гр.В.Търново”; Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3099197.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „П.Р.Славейков” гр. Велико Търново” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45321000      
45421000      
45000000      
45300000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Освобождение” № 29

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „П.Р.Славейков” гр. Велико Търново” в съответствие с изготвения инвестиционен проект, приложен към настоящата документация. На база изготвените обследвания за енергийна ефективност на сградите, проектите за тях предвиждат изпълнение на система от мерки за енергийна ефективност, както следва:
- Tоплоизолация на стени;
- Tоплоизолация на покрив;
- Tоплоизолация на под;
- Подмяна на дограма;
- Изграждане на отоплителна инсталация;
Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
615887.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиран със средства на Националния доверителен екофонд.

II.2) Описание 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Свети Патриарх Евтимий, гр. Велико Търново” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45321000      
45421000      
45000000      
45331000      
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул. „Мармарлийска” № 13

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Свети Патриарх Евтимий” гр. Велико Търново” в съответствие с изготвения инвестиционен проект, приложен към настоящата документация. На база изготвените обследвания за енергийна ефективност на сградите, проектите за тях предвиждат изпълнение на система от мерки за енергийна ефективност, както следва:
- Tоплоизолация на стени;
- Tоплоизолация на покрив;
- Tоплоизолация на под;
- Подмяна на дограма;
- Изграждане на соларна инсталация;
- Изграждане на газова инсталация;
- Изграждане на вентилационна инсталация;
Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
308988.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиран със средства на Националния доверителен екофонд.

II.2) Описание 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Неофит Рилски” гр. Килифарево” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45321000      
45421000      
45000000      
45300000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Килифарево, ул. Пенчо Цонев № 2

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Неофит Рилски” гр. Килифарево” в съответствие с изготвения инвестиционен проект, приложен към настоящата документация. На база изготвените обследвания за енергийна ефективност на сградите, проектите за тях предвиждат изпълнение на система от мерки за енергийна ефективност, както следва:
- Tоплоизолация на стени;
-Tоплоизолация на покрив;
- Tоплоизолация на под;
- Подмяна на дограма;
- Изграждане на отоплителна инсталация;
- Изграждане на вентилационна инсталация;
Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
463190.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиран със средства на Националния доверителен екофонд.

II.2) Описание 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ПМГ „Васил Друмев” гр. Велико Търново” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45321000      
45421000      
45000000      
45300000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул."Вела Благоева" № 10

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в ПМГ „Васил Друмев” гр. Велико Търново” в съответствие с изготвения инвестиционен проект, приложен към настоящата документация. На база изготвените обследвания за енергийна ефективност на сградите, проектите за тях предвиждат изпълнение на система от мерки за енергийна ефективност, както следва:
- Tоплоизолация на стени;
- Подмяна на дограма;
- Tоплоизолация на покрив;
- Tоплоизолация на под;
- Изграждане на отоплителна инсталация;
- Изграждане на вентилационна система;
- Изграждане на соларна инсталация;
Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
348183.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиран със средства на Националния доверителен екофонд.

II.2) Описание 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Емилиян Станев, гр. Велико Търново” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45321000      
45421000      
45000000      
45300000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ул."Мария Габровска" № 1

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност в СУ „Емилиян Станев” гр. Велико Търново” в съответствие с изготвения инвестиционен проект, приложен към настоящата документация. На база изготвените обследвания за енергийна ефективност на сградите, проектите за тях предвиждат изпълнение на система от мерки за енергийна ефективност, както следва:
- Tоплоизолация на стени;
- Tоплоизолация на покрив;
- Tоплоизолация на под;
- Подмяна на дограма;
- Ремонт на отоплителна инсталация;
- Изграждане на соларна инсталация.
Видовете работи са съгласно КСС и Техническа спецификация за всяка позиция, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1362947.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиран със средства на Националния доверителен екофонд.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум:
За обособена позиция 1 - І група, ІІІ категория;
За обособена позиция 2 - І група, ІІІ категория;
За обособена позиция 3 - І група, ІV категория;
За обособена позиция 4 - І група, ІІІ категория;
За обособена позиция 5 - І група, ІІ категория;
При подаване на офертата, изпълнението на изискването по се декларира в ЕЕДОП (част IV, раздел А "Годност"), като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Допълнителна информацив в т.11 от документацията за участие.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За доказване на изискването по т.1 от "изисквано мин.ниво" участниците представят копие от притежаваната от тях застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Допълнителна информация в т.12.1. от д-ята за участие.
2. За доказване на изискването по т. 2 от "Изисквано мин.ниво" участниците представят копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника, както и справка за оборота от строителство, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, т.2а от ЕЕДОП. Допълнителна информация в т.12.2. от документацията за участие.


1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на:
За Обособена позиция 1 – 200 000 лв.;
За Обособена позиция 2 – 200 000 лв.;
За Обособена позиция 3 – 100 000 лв.;
За Обособена позиция 4 – 200 000 лв.;
За Обособена позиция 5 – 400 000 лв.;
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 на ЕЕДОП.
2. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на Обособената позиция, за която участникът подава оферта, както следва:
За Обособена позиция 1 - 615 887,83 лв.
За Обособена позиция 2 - 308 988,89 лв.
За Обособена позиция 3 – 463 190,03 лв.
За Обособена позиция 4 – 348 183,02 лв.
За обособена позиция 5 – 1 362 947,37 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на изискването по т.1 от "Изисквано мин.ниво" участниците представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1а от ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Допълнителна информация в т.13.1 от д-ята за участие.
2. За доказване на изискването по т.2 от "изисквано мин.ниво" участниците представят копие на посочените в т.2.1. и 2.2 сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и и подпис на представляващия участника. Допълнителна информация в т.13.2. от документацията за участие.
3. За доказване на изискването по т.3. участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата по т.3.1 и т. 3.2. и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП. Допълнителна информация в т.13.3 от документацията за участие.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, /минимум три или повече изпълнение обекта/ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира извършването на всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност (СМР) по обособени позиции:
ОП1 - Топлоизолация на стени
- Топлоизолация на покрив
- Топлоизолация на под
- Подмяна на дограма
- Изграждане на отоплителна инсталация
ОП2 - Топлоизолация на стени
- Топлоизолация на покрив
- Топлоизолация на под
- Подмяна на дограма
- Изграждане на соларна инсталация
- Изграждане на газова инсталация
- Изграждане на вентилационна инсталация
ОП 3 - Топлоизолация на стени
- Топлоизолация на покрив
- Топлоизолация на под
- Подмяна на дограма
- Изграждане на отоплителна инсталация
- Изграждане на вентилационна инсталация
ОП 4 - Топлоизолация на стени
- Подмяна на дограма
- Топлоизолация на покрив
- Топлоизолация на под
- Изграждане на отоплителна инсталация
- Изграждане на вентилационна система
- Изграждане на соларна инсталация
ОП 5 - Топлоизолация на стени
- Топлоизолация на покрив
- Топлоизолация на под
- Подмяна на дограма
- Ремонт на отоплителна инсталация
- Изграждане на соларна инсталация
* За покриване на това минимално изискване е достатъчно всяка една от посочените видове мерки за енергийна ефективност за конкретната обособена позиция да е изпълнена на поне един обект.
2.Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство;
2.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство.
При подаване на офертата Участникът следва да декларира обстоятелствата по т. 2.1 и 2.2 информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
3. Участниците трябва да разполагат с екип от технически лица, включени или не в структурата му, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:
3.1.Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба;
3.2. Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС, посочена в т. 2.1. от договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.В случай че изпълнителят избере да предостави гаранция под формата на парична сума, то сумата да бъде преведена по следната банкова сметка на възложителя:
IBAN: BG 97 SOMB 9130 33 24758001; BIC: SOMBBGSF; банка: Общинска банка АД; град/клон/офис: ФЦ Велико Търново; титуляр на сметката: Община Велико Търново. Допъл. информ. в т.37 и т.38 от д-ята.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Велико Търново

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците в процедурата не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.3-5 вкл. от ЗОП.
2. Определената от възложителя прогнозна стойност на всяка от обособените позиции представлява максимална цена за изпълнение на съответната обособена позиция. Участниците, които са предложили цена за изпълнение на съответната обособена позиция, която надвишава определената от възложителя прогнозна стойност, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
3. В съответствие с чл. 181 ал. 2 ЗОП при провеждане на настоящата процедура, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
4. Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, с настоящото обявление Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договора за финансиране между Националния доверителен екофонд и възложителя (в качеството му на бенефициер). Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договор.
5. Настоящата обществена поръчка се финансира със средства, предоставени от НДЕФ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва