Деловодна информация
2443
1983оп-57 14/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2017 (дд/мм/гггг)
2443-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Пиротска № 171А
София BG411 1309 Венецуела
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

www.nspbzn.mvr.bg

http://www.nspbzn.mvr.bg/Obst_porachki/ZOP/default.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nspbzn.mvr.bg/Obst_porachki/ZOP/MPS.htm
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция Пожарна безопасност и защита на населението - МВР 129010164
ул. Никола Габровски № 30
София BG411 1172 България
Сашка Стоянова; Радка Савова +359 296010291
skstoyanova.160@mvr.bg +359 28688115

Интернет адрес/и

www.nspbzn.mvr.bg

http://www.nspbzn.mvr.bg/Obst_porachki/ZOP/default.htm

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на автомобили и автобуси“
34100000      
Доставки

Избраният за изпълнител следва да извърши доставка:
По Обособена позиция № 1: „Доставка на 6 бр. автобуси с до 50 места за нуждите на центровете за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения “
По Обособена позиция № 2: „Доставка на 7 броя леки автомобили с 5+1 места за нуждите на центровете за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения и екипа за управление на проекта“
Въвеждане в експлоатация на доставените автобуси и автомобили, което включва:
Запознаване на крайните ползватели с инструкциите за безопасна експлоатация на място в териториалните звена на ГДПБЗН, по съгласуван график;
Представяне на експлоатационните качества и доказване работоспособността на отделните възли и агрегати;
Отстраняване на всички възникнали неизправности;
Гаранционно обслужване, чийто характеристики са описани в проекта на договор.
Разходите по въвеждането в експлоатация и гаранционното обслужване са за сметка на Изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1725000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Доставка на 6 бр. автобуси с до 50 места за нуждите на центровете за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения “ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG423
BG341
BG322
BG333
BG313
BG412

Доставката, получаване и оценка на съответствието на автобусите се извършва в ГДПБЗН-МВР „Централна складова база”, с.Локорско, Столична община. Въвеждането в експлоатация- на места на уч.центрове.

Доставка на автобуси с до 50 места - 6 броя.
Въвеждане в експлоатация на доставените автобуси, което включва:
Запознаване на крайните ползватели с инструкциите за безопасна експлоатация на място в териториалните звена на ГДПБЗН, по съгласуван график;
Представяне на експлоатационните качества и доказване работоспособността на отделните възли и агрегати на автобусите;
Отстраняване на всички възникнали неизправности;
Гаранционно обслужване, чийто характеристики са описани в проекта на договор.
Разходите по въвеждането в експлоатация и гаранционното обслужване са за сметка на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1316666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16M1OP002-4.001-0001-C01 "Центрове за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения", финансиран по Оперативна програма "Околна среда 2014 -2020 г."

Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за обособената позиция.
Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност, ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, буква „а” от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Доставка на 7 броя леки автомобили с 5+1 места за нуждите на центровете за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения и екипа за управление на проекта“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG423
BG341
BG322
BG333
BG313

Доставката, получаване и оценка на съотв-ието на автомобилите се извършва в ГДПБЗН-МВР „Централна складова база”, с.Локорско, Столична община. Въвеждането в експлоатация- на места на уч.центрове.

Доставка на леки автомобили с 5+1 места за нуждите на учебните центрове и за нуждите на екипа за управление на проекта - 7 броя.
Въвеждане в експлоатация на доставените автомобили, което включва:
Запознаване на крайните ползватели с инструкциите за безопасна експлоатация на място в териториалните звена на ГДПБЗН, по съгласуван график;
Представяне на експлоатационните качества и доказване работоспособността на отделните възли и агрегати на автомобилите;
Отстраняване на всички възникнали неизправности;
Гаранционно обслужване, чиито характеристики са описани в проекта на договор.
Разходите по въвеждането в експлоатация и за гаранционно обслужване са за сметка на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
408333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16M1OP002-4.001-0001-C01 "Центрове за повишаване готовността на населението за реакция при наводнения", финансиран по Оперативна програма "Околна среда 2014 -2020 г."

Участникът трябва да съобрази ценовото си предложение с посочената максимална стойност за обособената позиция.
Участник, чието предложение надвишава посочената максимална стойност, ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, буква „а” от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критериите се отнасят за всяка от обособените позиции:
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
Изискването по т. 1. се декларира с попълването на т 1б от Част IV, Раздел В на ЕЕДОП. Документи за доказване: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените доставки.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия, с обхват „Търговия и/или производство на моторни превозни средства”, или еквивалентен стандарт.
Изискването по т. 2. се декларира с попълването на от Част IV, Раздел Г на ЕЕДОП. Документ за доказване валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия, „или еквивалентно”, издаден на негово име, от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на заявление за участие или оферта участникът само декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


По обособена позиция № 1 и № 2:
1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на обществената поръчка. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под дейности със сходен предмет и обем с тези на поръчката се разбира производство и/или доставка на поне 5 броя моторни превозни средства.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия, с обхват „Търговия и/или производство на моторни превозни средства”, или еквивалентен стандарт.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3-5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участниците следва да декларират действителните си собственици по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване в ЕЕДОП.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП избраният изпълнител представя документите по чл. 58, ал. 1 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 183-328053
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/03/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Никола Габровски № 30

На публичните заседание на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на обособените позиции № 1 и № 2, е в размер на 5 % от стойността на договора по съответната обособена позиция и се предоставя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция или застраховка, същата трябва да е със срок на валидност/ срок на договора 30 (тридесет) дни след изтичане на гаранционния срок на доствените МПС . Банковата гаранция трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и в полза на възложителя. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от Възложителят, в случай че Изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията по договора. При представяне на гаранция под формата на застраховка същата следва да покрива риск, свързан с неизпълнение на задълженията на изпълнителя по договор за обществена поръчка.
2. Гаранция за авансово предоставените средства
Ако избраният за изпълнител по обособена позиция №1 или 2, избере схема, включваща авансово плащане, то той следва да представи гаранция, обезпечаваща 100 % размера на авансово предоставените средства. Гаранцията, обезепечаваща авансовото плащане, се предоставя в някоя от формите, допустими за гаранцията за изпълнение и се възстановява в срок до 3 (три) дни след приемане на доставката с окончателен приемо – предавателен протокол. В случай че гаранцията за авансово предоставените средства е под формата на застраховка или банкова гаранция, същата следва да е със срок на валидност поне 35 дни след крайния срок за доставка.
3. По обособена позиция 1
Въвеждане в експлоатация на автобусите след приемане и оценката на съответствието, ще се осъществи на следните места:
Учебен център гр. София – гр. София, р-н „Илинден“, ул. „Пиротска“ № 171,
Учебен център гр. Пазарджик - общ.Септември, с. Бошуля, местност „Долен орешак“, землището на с. Бошуля
Учебен център гр. Бургас - гр. Бургас, к-с „Меден рудник“ – Промишлена зона
Учебен център гр. Габрово - общ. Габрово, с. Гергиниземлището на с. Гарван
Учебен център гр. Шумен – гр. Шумен, ул. „Строител“ № 1
Учебен център гр. Враца – Враца, ул. „Полк. Кетхудов“ № 2 и ж.к. „Хранително-вкусова зона“, ул. „Илинден“ № 16
4. По обособена позиция 2
Въвеждане в експлоатация на автомобилите след приемане и оценката на съответствието, ще се осъществи на следните места:
Учебен център гр. София – гр. София, р-н „Илинден“, ул. „Пиротска“ № 171,
Учебен център гр. Пазарджик - общ.Септември, с. Бошуля, местност „Долен орешак“, землището на с. Бошуля
Учебен център гр. Бургас - гр. Бургас, к-с „Меден рудник“ – Промишлена зона
Учебен център гр. Габрово - общ. Габрово, с. Гергиниземлището на с. Гарван
Учебен център гр. Шумен – гр. Шумен, ул. „Строител“ № 1
Учебен център гр. Враца – Враца, ул. „Полк. Кетхудов“ № 2 и ж.к. „Хранително-вкусова зона“, ул. „Илинден“ № 16
ГДПБЗН – МВР – гр. София, р-н „Илинден“, ул. „Пиротска“ № 171А
Изпълнителят е длъжен за негова сметка да достави МПС, обект на доставката до крайните получатели, описани в т. 3 и т.4
Оферти могат да се подават за една или повече обособени позиции, включително може да се подаде оферта едновременно по всички обособени позиции. В случай че участник подава оферта за двете обособени позиции едновременно се допуска представяне на едно заявление за участие на основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва