Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-68 13/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2017 (дд/мм/гггг)
00392-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
Дунав № 39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51847813
b_stoycheva@provadia.bg +359 51847811

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=131&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=131&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителството) за обновяване на енергийната ефективност на сградата на Общинска администрация - Провадия, фин 2017 - ОП - 1
45200000      
Строителство

Поръчката се финансира със средства по приоритетна ос 2 "Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 година, която е насочена към подобряване на енергийната ефективност на обществените и жилищни сгради. В обхвата на поръчката се включват следните дейности: проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по ЗУТ. Всички дейности следва да бъдат извършени в съответствие с действащото законодателство, техническата спецификация, указанията на УО на ОПРР и предписанията дадени в техническите и енергийните обследвания на сградата на Общинска администрация - Провадия, която е със застроена площ 1 248 кв.м. и разгъната площ 4 236 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1091000.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71221000      
71315000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Провадия, ул. Дунав №39, област Варна

Сградата на Общинска администрация - Провадия е със застроена площ 1 248 кв.м. и разгъната застроена площ 4 236 кв.м. Въведена е в експлоатация през 1975 година. Сградата се състои от едно тяло с 4 етажа и един полуподземен етаж, с два входа - единият от изток, а другият от запад. Носещата конструкция на сградата е стоманобетонна с монолитно изпълнение. В план сградата е правоъгълна. В средата на сградата на първия етаж е разположена заседателна зала. Под нея в сутерена няма помещения, а над нея средната зона е оформена като вътрешен неизползваем покрив. Вертикалната комуникация се осъществява с асансьор, западно стълбище което обслужва четирите надземни етажа, източно централно стълбище обслужващо първия и втория етаж и второ източно стълбище за технически нужди което обслужва сутерена и всички етажи като стълбищната клетка има излаз на покрива. В сутерена на сградата са разположени технически помещения и котелното, а в четирите надземни етажа са разположени зали, канцеларии, технически и архивни помещения.
В обхвата на поръчката са включени следните дейности:
1. Проектиране:
- Изработване на инвестиционен проект в работна фаза за изпълнение на мерки, свързани с обновяване и осигуряване на енергийна ефективност на сградата в обхват и съдържание съгласно Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
- Работните проекти трябва да бъдат придружени с подробни количествено - стойностни сметки по приложимите части, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи, включени в тях.
- Работните проекти следва да се представят в пет екземпляра на хартиен, един на електронен носител с формат "*.dwg"/ "*.doc"/ "*.xls"" и един екземпляр на електронен носител с формат "*.pdf".
2. Изпълнение на СМР - съгласно ЗУТ и одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, а именно:
- дейности по конструктивно възстановяване / усилване / основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на обекта за интервенция, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване;
- изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност;
- обновяване на общите части на обекта (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищната клетка и др.), предписани като задължителни мерки в енергийното обследване;
- съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяване на общите части и на подмяната на дограма в дадено помещение или изпълнение на ЕСМ.
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Горепосочените дейности следва да бъдат извършени в съответствие с действащото законодателство, техническата спецификация, сключения договор за обществената поръчка и указанията на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 година.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на работен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    15
Гаранционен срок за изпълнено СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
1091000.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-2.001-0008 "Повишаване на енергийната ефективност на административната сграда на Община Провадия", финансиран по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 година

Посочената прогнозна стойност представлява и максималния финансов ресурс с който Възложителят разполага за изпълнение на поръчката. При представяне на оферта, която надвишава максималния финансов ресурс, същата ще се отстранява от участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти Първа група, четвърта категория или по-висока категория съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройство на територията.
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл.137 от ЗУТ за строежи четвърта категория или по - висока категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство и/или проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници - да имат застраховка професионална отговорност за проектиране и/или строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и/или строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.


Участникът да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория или по-висока категория, т.е. минималният размер на застрахователната сума за проектанта е 50 000,00 лева, а за строителя е 100 000,00 лева.
Документи за доказване на съответствие с критерия за подбор: копия от застраховки "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в проектирането и строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория или по-висока категория.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата - в случаите по чл. 67, ал.5 и 6 от Закона за обществените поръчки.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да е изпълнил услуга идентична или сходна с предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да разпола с технически лица и персонал от квалифицирани експерти, които са ангажирани с изпълнението на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1. Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект. Под "строителство, сходно с предмета на поръчката" следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.
2. Участникът през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. Под "услуга, сходна с предмета на поръчката" следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция и/или ремонт и/или въвеждане на енергоспестяващи мерки на сграда.
3. Участникът трябва да разполага със следните технически лица и персонал от квалифицирани експерти, които са ангажирани с изпълнението на поръчката в следният минимален състав:
а) технически лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на СМР - технически ръководител на обекта; отговорник за контрола на качеството, притежаващ удостоверение или друг еквивалентен документ за изпълнение на длъжността и длъжностно лице за безопасност и здраве в строителството и притежаващ удостоверение съгл. Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 година или друг еквивалентен документ.
б) персонал от квалиф.експерти - проектанти, притежаващи пълна проект. правоспособност, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на проектирането и автор. надзор по време на строителството, или еквивалент за чуждестранни участници, като минималният състав на проектантския екип е следният:
- ръководител на екипа - архитект, притежаващ пълна проект. правоспособност от КАБ, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "Конструктивна", притежаващ пълна проект. правоспособност от КИИП, респ.призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "Енергийна ефективност", притежаващ пълна проект. правоспособност от КИИП, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "Електрическа", притежаващ пълна проект. правоспособност от КИИП, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "ВиК", притежаващ пълна проект. правоспособност от КИИП, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "Пожарна безопасност", притежаващ пълна проект. правоспособност по интердисц. част пожарна безопасност от КИИП, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проекта по част "План за безопасност и здраве", притежаващ пълна проект. правоспособност, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК;
- проектант по част "План за управление на строителни отпадъци", притежаващ пълна проект. правоспособност, респ. призната проф. квалификация съгласно ЗППК и сертификат за завършен курс на обучение по НУСОВРСМ.
При участие на обединения, които не са юрид. лица, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл. 59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл. 65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- по т.1 - списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания;
- по т.2 - списък на услугите за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга/и - удостоверение , издадени от получателя на услугата и/или списък с публ. регистри, в които е публикувана информация за изпълнените дейности
......... Продължава в част VІ.3. Допълн. информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката, участникът посочва своето предложение относно Срок за изготвяне на работен проект в календ. дни, Срок за изпълнение на СМР в календ. дни и Гаранционен срок за изпълненото СМР в месеци, като същите не могат да бъдат по-кратки или по-дълги от сроковете, посочени от Възложителя като минимални, респективно максимални срокове за изготвяне на раб. проект, за изпълнение на СМР и гаранц. срок за изпълненото СМР.
Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Редът и условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от документацията за възлагане на поръчката
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, зала 204

Съгласно чл. 54, ал.2 и чл. 57, ал.3, изречение второ от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

І. Продължение от т. ІІІ.1.3.:
- по т.3, б."а" - списък на техническите лица, придружен с доказателства за правоспособността на лицата, които ще упражняват контрола върху качеството и по безопасност и здраве в строителството - удостоверения, сертификати и др. подобни документи;
- по т.3, б."б" - списък на персонала от квалифицирани експерти, в който е посочена професионалната компетентност на лицата чрез посочване на регистрационните номера за вписване на лицата в КИИП или КАБ или доказателства за наличие на пълна проект. правоспособност.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.
ІІ. Участниците представят следните документи за участие в процедурата:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е необходимо);
1.3. За участници - обединения, които не са юр. лица се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка, включително правата и задълженията на участниците в обединението, включително определения партньор, който ще представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка; разпределението на отговорността между членовете на обединението; клауза за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора за обществена поръчка и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2. Офертата съдържа:
2.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата не е законният представител на участника;
2.2. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техн. спецификация и изискванията на Възложителя и приложени към него Програма за организация и изпълнение на договора (предоставена задължително и на електронен носител във формат "*.doc") и Линеен график за изпълнение на предвидените дейности.
2.3. Ценово предложение.
ІІІ. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участници - свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогн. стойност на поръчката;
- участник, който е представил Техн. предложение, което не отговаря на изискванията на Техн. спецификация и условията по поръчката;
- участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т.8 във връзка с чл.4 и чл. 5, ал.1, т.3 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
ІV. Съгласно чл. 67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
V. Участниците могат да получат информация относно задължения свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Главна инспекция по труда.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва