Деловодна информация
01008
12-00-25 09/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/02/2017 (дд/мм/гггг)
01008-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Димитър Петров- Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Община Камено
15000000      
Доставки

„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Община Камено, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1- ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „СУП – Социални услуги и подпомагане” при Община Камено”; Обособена позиция № 2 - ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „Просвета” при Община Камено”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
306545.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

• Обособена позиция № 1- ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „СУП – Социални услуги и подпомагане” при Община Камено” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

Обособена позиция № 1- ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „СУП – Социални услуги и подпомагане” при Община Камено”. Пордорбно описание на прогнозните видове храни и прогнозните количества е в Техническите спецификации на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Отстъпка в %    20%
Цена
80%
II.2.6) Прогнозна стойност
217804.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките се извършват въз основа на направена заявка. Периодичността на извършване на доставките е както следва:
- „Хляб и хлебни изделия” се извършват ежедневно до 7:00 часа;
- Другите хранителни продукти се доставят ежедневно до 10.00 часа;

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 - ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „Просвета” при Община Камено” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

Обособена позиция № 2 - ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на дейност „Просвета” при Община Камено”
Подробното описание на прогнозните видове храни и прогнозните количества е посочено в Техническите спецификации на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Отстъпка в %    20%
Цена
80%
II.2.6) Прогнозна стойност
88741.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките се извършват въз основа на направена заявка. Периодичността на извършване на доставките е както следва:
- „Хляб и хлебни изделия” се извършват ежедневно до 7:00 часа;
- Другите хранителни продукти се доставят ежедневно до 10.00 часа;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В обявената процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Липсата на основанията за отстраняване участниците посочват в ЕЕДОП в раздел III.Ще бъдат отстранявани от участие в тази процедура участници, които не отговарят на нормативно установените изискванията в ЗОП и на специалните изисквания, посочени в документацията за участие, когато е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; когато е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. Когото участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени В настоящия раздел, се прилагат и за подизпълнителите. Тези обстоятелства се посочват в от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполага със собствен или нает обект за производство и търговия с храни с групи храни, предмет на поръчката, регистриран по реда чл.12 от Закона за храните. За целта участниците представят заверен препис от удостоверение за регистрация по Закона за храните, както и заверен препис от нотариален акт, договор за наем или еквивалент. Също така за целта участниците следва да попълни съответната графа в раздел „В – Технически и професионални способности” от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – по образец.
2. Да разполагат минимум 2 (две) МПС за изпълнение на поръчката, които да са регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ/РЗИ. Този факт се доказва с представянето на регистрационен талон на МПС, а в случай, че същите не са собствени на участника се представя, договор за наем, лизинг и/или еквивалент, както и документ, удостоверяващ регистрацията. Също така следва да се представи и документ за регистрация на ПМС в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ/РЗИ, съгласно Закона за храните. В това число се включват и МПС, които ще се предоставят от подизпълнителите, в случай, че се предвижда ползването на такива. Също така за целта участниците следва да попълни съответната графа в раздел „В – Технически и професионални способности” от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – по образец.
3. Участниците следва да са сертифицирани по ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и по ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентно сертифициране с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти. За целта участниците представят заверен препис от сертификатите. Също така за целта участниците следва да попълни съответната графа в раздел „В – Технически и професионални способности” от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – по образец.
4. Участникът да бъде в състояние да доставя конкретно заявени количества до крайния получател в посочените в графиците срокове. За целта се представя декларация за възможност за изпълнение на поръчката по образец.
5. Участникът да гарантира пълна подмяна на продуктите с отклонение в качеството още в деня на обаждането от констатиране на отклонението. За целта се представя декларация за възможност за изпълнение на поръчката по образец.
6. Участникът да гарантира, че всеки доставен продукт ще има остатъчен срок на годност не по-малко от 75 % (седемдесет и пет процента) към датата на доставка и всяка доставка да бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните. За целта се представя декларация за възможност за изпълнение на поръчката по образец.
7. Участникът да гарантира, че хранителните продукти отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба № 1/26.01.2016.2006 г. издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните за хигиената на храните и Наредба № 16 от 28 май 2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци. За целта се представя декларация за възможност за изпълнение на поръчката по образец.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, посочените по-горе изисквания се отнасят за обединението като цяло.
Участникът, който не отговаря на поставените изисквания или не е в състояние да представи необходимите документи, доказващи изпълнението на изискванията, няма да бъде допуснат до по-нататъшно участие в настоящата обществена поръчка.


1. Участникът следва да разполага със собствен или нает обект за производство и търговия с храни с групи храни, предмет на поръчката, регистриран по реда чл.12 от Закона за храните.
2.Участникът следва да разполага минимум 2 (две) МПС за изпълнение на поръчката, които да са регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ/РЗИ.
3.Участниците следва да са сертифицирани по ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните и по ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалентно сертифициране с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти.
4-7. Участникът следва да представи декларация за възможност за изпълнение на поръчката по образец.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ВАЖНО!!! Хранителните продукти, конкретно посочени в Техническите спецификации, през целия срок на договора ще се доставят по цени, посочени в ценовото предложение на Изпълнителя. Възложителят си запазва правото, в случай на нужда, да закупува от Изпълнителя продукти, извън конкретно посочените в Техническата спецификация. В тази хипотеза Изпълнителят доставя тези стоки по цени в търговските му обекти, намалени с отстъпка в %, посочена в ценовото предложение. Отстъпката в % непроменена за целия срок на договора. Отстъпката не може да бъде по-малка от 1 % и по-голяма от 20 %. В случай, че търговските обекти на Изпълнителя има промоционални кампании, по силата на които продуктите, заявени от Възложителя, са с по-ниски цени от определение в посочения по-горе ред доставни цени, то Изпълнителя следва да доставя на по-ниските промоционални цени.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/03/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Януари 2018 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва