Деловодна информация
02718
17-Изх-0660-01 30/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
02718-2017-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие 201619580
ул. Полковник Дичо Петров № 1А
Смолян BG424 4700 България
Атанаска Тошева +359 30181036
ucdp@ucdp-smolian.com +359 30181037

Интернет адрес/и

www.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=22


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=22
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и управление на горски територии - държавна собственост и ловностопански дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг на обект траен горски път „Път с.Летовник – връх Дамбалъ, община Момчилград”, включващо: проектиране, авт.надзор и изпълнение на СМР
45233142      
Строителство

„Инженеринг на обект траен горски път „Път с.Летовник – връх Дамбалъ, община Момчилград”, включващо: проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи.
Целта на възлагането е подобряване на транспортни-експлоатационните качества, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на пътя.
Дейностите включени в обхвата на поръчката са :
1.Разработване на инвестиционeн проект за нуждите на поръчката
2.Изпълнение на строително-монтажни работи
3.Авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1222750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

територията на „Южноцентрално държавно предприятие“ ДП гр. Смолян, конкретно на територията на Община Момчилград

Целта на възлагането е подобряване на транспортни-експлоатационните качества, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на пътя.
С подобряване на транспортната инфраструктура в държавните горски територии попадащи на територията на ЮЦДП-Смолян и по-конкретно на територията на „ДГС Момчилград“ се цели провеждане на горскостопански и ловностопански мероприятия, опазване на горските територии от пожари, охрана на горите и дивеча. Не на последно място целта е да се подобри организацията на дърводобивния процес и ритмична експедиция на дървесина от обектите, гравитиращи към посочения горски път.
Предвижда се изпълнението на следните основни дейности:
? Проучване на съществуващото положение, събиране на изходни данни, запознаване с наличната техническа документация, заснемане на терена, изработване на вариантни решения,
? Изработване и процедиране одобрението на ПУП-ПП (Подробен устройствен план - парцеларен план), когато е необходимо и след надлежно упълномощаване, за трасето на новопроектираните, изготвяне на инвестиционен проект във фази “Технически проект” и/или „Технически проект”, в зависимост от спецификата на обекта, при което дължимите такси и разходи по съгласуване и одобрение са за сметка на Възложителя.
? Съгласуване и одобряване на инвестиционния проект от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ,
? Съгласуване на проекта с всички органи и лица, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнение на предмета на обществената поръчка и получаване на разрешение за строеж (РС) (когато е приложимо) - извършва се от Изпълнителя след надлежно упълномощаване от страна на Възложителя, при което дължимите такси по съгласуване и одобрение на инвестиционен проект, включително и по издаването на разрешение за строеж са за сметка на Възложителя.
? Доставка на необходимите за влагане в строежа материали и оборудване (с изключение, тези доставка на Възложителя, ако има такива), придружени от съответната „Документация за качество” (сертификати за произход, декларации за съответствие, технически паспорти и др.).
? Временно строителство и подготвителни работи.
? Организация на изпълнението на строително-монтажните работи (СМР).
? Демонтажни и подготвителни работи.
? Строително-монтажни работи и изпитания.
? Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
? Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане, съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа.
? Отстраняване на появилите се дефекти в срока на гаранцията.
? Организация и изпълнение на други съпътстващи дейности, непосочени по-горе, но съществено необходими за одобряване на инвестиционните проекти, разрешаване на строителството, изпълнението на СМР и въвеждането в експлоатация на строежите, след надлежно упълномощаване при което дължимите такси по съгласуване и одобрение са за сметка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Тп - Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1222750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за проектиране - до 40 календарни дни от подписване на договора, срок за изпълнение на СМР - до 5 календарни месеца от откриване на строителната площадка. Подробности - в документацията за участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група строежи, четвърта категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група строежи, четвърта категория). Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид проектиране и строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 02.03.2004 г.).
Доказване: За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (Обектът предмет на поръчката е втора група четвърта категория).


1. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група строежи, четвърта категория). Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид проектиране и строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 02.03.2004 г.).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, както следва:
а) през последните три години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно изпълнена/и дейност/и по проектиране с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката;
б) през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно дейности за строителство и/или инженеринг (проектиране и изпълнение на строеж) на обекти с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Забележка: под „предмет, сходен с този на поръчката“ следва да се разбира проектиране/строителство, свързано с ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и улици.
Доказване: За доказване на техническите изисквания по отношение на изпълненото строителство участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) и представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката.
За доказване на техническите изисквания по отношение на изпълнените услуги участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участникът следва да да прилага системи за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда ISO 14001:2005 или еквивалентен. Прилаганите системи следва да са с обхват изпълнение на строителство.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като посочи и публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
3. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: Проектантски екип: Проектанти, притежаващи валидно удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, по части минимум: 1.Част Геодезия 2. „Пътна“; 3.Част „Конструктивна“ 4.Част „Водоснабдяване и канализация“; 5.Част „Временна организация на движението“; 6.Част „Пожарна безопасност“; 7.Част „ПБЗ“; 8.Част „ПУСО“. Допуска се едно и също лице да изготвя различни части от инвестиционния проект, когато съответното лице притежава необходимата проектантска правоспособност. Когато за нуждите на инвестиционния проект и неговите отделни части е необходимо участието на експерт с различна проектантска правоспособносто от посочените по-горе, то участникът се задължава да осигури такъв експерт.
Да разполага с екип за СМР с мин.ниво, посочено по-долу.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, както следва:
а) през последните три години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно изпълнена/и дейност/и по проектиране с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката;
б) през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно дейности за строителство и/или инженеринг (проектиране и изпълнение на строеж) на обекти с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Забележка: под „предмет, сходен с този на поръчката“ следва да се разбира проектиране/строителство, свързано с ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и улици.
2. Участникът следва да да прилага системи за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда ISO 14001:2005 или еквивалентен. Прилаганите системи следва да са с обхват изпълнение на строителство.
3. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: Проектантски екип:Проектанти, притежаващи валидно удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, по части минимум: 1. Част "Геодезия"; 2.Част „Пътна“;3.Част „Конструктивна“4.Част „Водоснабдяване и канализация“;5.Част „Временна организация на движението“; 6.Част „Пожарна безопасност“; 7.Част „ПБЗ“; 8.Част „ПУСО“. Екип за СМР: Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; минимум 1 брой. • Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; минимум 1 брой.
• Специалист – длъжностно лице по безопасност и здраве (КБЗ) – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ; минимум 1 брой.
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
* Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информ-та относно липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор.
При участие на обединения, които не са юрид.лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, вкл.в него, с изключение на съотв.регистрация, представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на норм.или адм.акт и съобр.разпр.им
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В процедурата могат да участват всички български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко др.образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП.2. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. За авансово плащане изпълнителят представя гаранция за авансово предоставени средства в размер равен на стойността на тези средства. По отношение гаранциите за изпълнение и за авансово предоставени средства важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Смолян, ул."Полковник Дичо Петров"№ 1А, административна сграда на ЮЦДП, етаж 4, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/ Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: ttp://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
3. Оглед - За добиване на реална представа за съществуващото положение и предвидените за изпълнение дейности възложителя изисква всеки участник да извърши посещение на обекта. Оглед на обекта се организира от Възложителя в периода от обявяване на поръчката до крайния срок за получаване на офертите – всеки вторник и четвъртък в часовете от 09:00 до 12:00 часа. За извършения оглед се съставя и подписва констативен протокол в два еднообразни екземпляра – един за възложителя и един за участника.
Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя (най-малко един ден преди датата на огледа), в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед.
Към своята оферта всеки участник прилага Декларация за запознаване с условията на процедурата и със строителната площадка - по Приложение №11.
Важно!!! Неизвършването на оглед е основание за отстраняване от участие поради неизпълнение на условието за задължителен оглед, поставено от възложителя – чл. 107, т.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва