Деловодна информация
00580Община Самоков
12 00 - 20 26/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
26/01/2017 (дд/мм/гггг)
00580-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Самоков 000776491
ул. Македония 34
Самоков BG412 2000 България
инж. Евелина Перфанова- директор на дирекция ТСУЕП +359 0885840410
obsamokow@abv.bg +359 66650

Интернет адрес/и

http://samokov.bg/

http://profil.samokov.bg/?p=5993


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.samokov.bg/?p=5993
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на инженеринг във връзка с изпълнението на проект „Подобряване на енергийната ефективност в сгради с идентификатори ... /съгласно Документацията за участие/.
45200000      
Строителство

Избор на изпълнител на инженеринг във връзка с изпълнението на проект „Подобряване на енергийната ефективност в сгради с идентификатори: 65231.906.323, 65231.906.324, 65231.906.325, 65231.905.138.1, 65231.906.483.1, 65231.906.483.2, 65231.904.54.1, 65231.909.312.1, 65231.911.299.1, 65231.905.135.1, 65231.908.28.1, 65231.906.212.1“, във връзка с изпълнение на проект № BG16RFOP001-2.001-0103-C01 за предоставяне на БФП по OПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“.
Инженерингът, предмет на обществената поръчка, обхващат следните дейности:
Дейност I - Разработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект“, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването;
Дейност II - Извършване на СМР по реализиране на строителството на обектите;
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1038553.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Самоков. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изп. на съответния вид дейност.

Обществената поръчка е насочена към обновяване на 11 многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилните жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.
Жилищните сгради по отношение, на който ще бъдат реализирани дейностите и предвидения основен пакет мерки за подобряване на енергийната ефективност са както следва:
Ул. „Ген. Веляминов“ №7 – РЗП – 328,23м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлоизолиране на външни стени;
- Топлоизолиране на покрив;
Ул. „Неофит Бозвели“ №7 – РЗП – 421,70м2:
- Подмяна на съществуваща стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
Ул. „Рилски скиор“ №7 – РЗП – 351м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
Ул. „Крали Марко“ №51 – РЗП – 388,60м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
Ул. „Абаджийска “ №2 – РЗП – 2541,57м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
- Въвеждане на енергоспестяващо осветление в общите части.
Ул. „Абаджийска “ №4 – РЗП – 2526,87м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
- Въвеждане на енергоспестяващо осветление.
Ул. „Абаджийска “ №6 – РЗП – 2526,87м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
- Въвеждане на енергоспестяващо осветление.
Ул. „Н. Николаевич“ № 9-11 – РЗП – 242,18м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
Ул. „Подридна“ №68 – РЗП – 542,25м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
- Въвеждане на енергоспестяващо осветление.
Ул. „България“ №45 – РЗП – 327,91м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
Ул. „Искър“ №12 – РЗП – 441,56м2:
- Подмяна на съществуващата стара дограма;
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Топлинно изолиране на покрив;
Критериите по-долу
 
ДА Управление на критични точки    30
Цена
20
II.2.6) Прогнозна стойност
1038553.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
425

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-2.001-0103-С01 за предоставяне на БФП по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи първа група, IV (четвърта) категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в ЦПРС, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация: Справка за оборота от строително-монтажни работи, свързани с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност в съществуващи сгради за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключените застраховки "Професионална отговорност в проектирането" и застраховка "Професионона отговорност в строителството", както и номер и валидност на същите. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност в проектирането” и застрховка "Професионална отговорност в строителството".
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, свързани с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност в сгради, в размер на минимум 1 500 000.00 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава валидни застраховки „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участника декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на офертата участника декларира съотвие с поставеното изискване по т. 2, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на проектирането, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 год., считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
3. При подаване на офертата участника декларира съотв. с поставеното изискване по т.3 чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в т.ч:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, год. на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, год. на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, изпълнени обекти)
Инфо. се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
4. При подаване на офертата участника декларира съответствие с поставеното изискване по т. 4, като попълва Част IV, раздел В, т. 9) от ЕЕДОП. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - Списък на техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на обществената поръчка.
5. При подаване на офертата участника декларира съответствие с изискването по т.5, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответните сертификати. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - копия на валидни сертификати за система за упр. на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквив. и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или екв. с обхват вкл. строително монтажни работи.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
... продължава в раздел VI.3)


1. През последните 5 /пет/ год., считано от датата на подаване на оф., уч. трябва има изпълнени смр, сходни с предмета на поръчката. Под „смр, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строителство или инженеринг, свързани с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност, вкл. задължително работи по полагане на хидро и топло изолация и подмяна на дограма в сгради с обща РЗП минимум 10 000 кв.м.
2. През последните 3 /три/ год., считано от датата на подаване на оф.а, уч. трябва да има изпълнено проектиране, сходно с предмета на поръчката. Под „проектиране, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически инвестиционни проекти, свързани с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност, вкл. задължително работи по полагане на хидро и топло изолация и подмяна на дограма в сгради с обща РЗП минимум 10 000 кв.м.
ВАЖНО !!! Изискванията по т. 1 и 2 ще се считат изпълнени и при представяне на изпълнен инженеринг, който да покрива нивата за строителство и проектиране кумулативно, като в този случай допустимият период е 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на оф.
3. Уч. трябва да док., че за изпълнение на оп разполага с екип със следните специалисти:
1.Екип за проектирането: 1.1). Ръководител на проектантския екип - да притежава образователно-квалификационна степен „магистър“, спец.„Архитектура“ или екв. Да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч., мин. 5 год. проф. опит.; 1.2). Проектант по част „Конструктивна” – да притежава ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или еквив. за чуждестранните уч.; 1.3). Проектант по част „Електрическа” – да притежава ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.; 1.4). Проектант по част „ВиК” – да притежава ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.; 1.5). Проектант по част „Енергийна ефективност” - да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.; 1.6). Проектант по част „ПБ” - да притежава ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.; 1.7). Проектант по част „ПБЗ” – да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.; 1.8).Проектант по част „ПУСО” – да притежава пълна ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните уч.
Едно лице може да съвместява макс. две позиции от изискуемия експертен екип за проктиране.
2.Екип за изпълнение на СМР: 2.1).Ръководител на обекта (1 бр.) – строителен инж., образователно-квалиф. степен „магистър“, спец. „ПГС/ССС“ или екв., мин. 5 год. проф. опит и участие, като „Ръководител или Зам. ръководител на обект или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, сходно с предмета на поръчката; 2.2). Технически ръководител (3 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, да притежава проф. опит от мин. 5 год.; 2.3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или екв. и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, сходно с пр. на поръчката.; 2.4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостов. за КБЗ в стр., съгласно Наредба № 2/2004 за мин. изис. за збут при изв. на смр или екв. док. и уч. като „Експерт по безопасност и здраве” в изп. на строителство, сходно с предмета на поръчката.
Забележка: Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с въвеждане/внедряване на мерки за енергийна ефективност, вкл. задължително работи по полагане на хидро и топло изолация и подмяна на дограма в сгради.
... продължава в раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС;
2. Предвижда се извършване на авансово плащане в размер на 30 % от стойността договора. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица, покриваща пълния размер на аванса.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/03/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община Самоков, Заседателна зала на трети етаж - стая 317.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4.При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. е с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности, Списък и кратко описание на критериите за подбор:
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности, Изисквано минимално/ни ниво/а:
4. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на оп разполага със следното техническо оборудване:
- Автовишка (минимум 1 бр.);
- Заваръчен апарат (минимум 2 бр.);
- Фасадно тръбно скеле (минимум 2000 кв.м.);
- Пробивна техника (минимум 5 бр.);
- Товарни автомобили (минимум 4 бр.).
5. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва