Деловодна информация
2716ТП ДГС ЦАРЕВО
ПО-00-6 23/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2017 (дд/мм/гггг)
2716-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ДП - ГР. СЛИВЕН, ТП ДГС ЦАРЕВО 2016176540241
гр. Царево, общ. Царево, обл. Бургас, ул. Хан Аспарух № 25
Царево BG341 8260 България
Иванка Желязкова +359 059052173
dgstsarevo@uidp-sliven.com +359 059052017

Интернет адрес/и

www.dgstsarevo.uidp-sliven.com

http://uidp-sliven.com/procedures/711


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.uidp-sliven.com/procedures/711
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване на горите, управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закон за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, гуми, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисване от ТП „ДГС Царево”, по обособени позиции: 2
50100000      
Услуги

„Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, гуми, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисване от ТП „ДГС Царево”, по обособени позиции:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - “Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - “Доставка, баланс и монтаж на нови гуми (летни/зимни) и ремонт на стари за автомобилите, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”, с прогнозна стойност 16 000, 00 лв. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

сервизна база за техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника на територията на гр. Царево.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - “Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.
Прием на автомобилите на Възложителя с предимство - приемане в сервиза в рамките на 1 (един) ден след издаване на „сервизна поръчка”. Приемането в сервизната база на Изпълнителя на автомобил на Възложителя за техническо обслужване или ремонт се извършва след получаване на заявка (на хартиен носител, лично на място, по телефон, чрез изпращане по факс или ел. поща на Изпълнителя) от Възложителя за всеки отделен автомобил. Изготвя се сервизна поръчка или друг аналогичен документ, в който се определя прогнозно времетраенето за извършване на съответната услуга.
Всички дейности по техническото обслужване или ремонта се извършват съгласно изискванията, установени от производителя на съответните автомобили, в срок не по – дълъг от 7 (седем) работни дни, считано от деня, в който са предоставени автомобилите в сервизната база на Изпълнителя.Участниците трябва да гарантират качеството на извършените от него дейности по техническото обслужване и текущите ремонти (при необходимост) на автомобилите за срок, не по – малък от гаранционния срок на вложените резервни части и материални средства. След извършения ремонт, Възложителя получава автомобила с приемо – предавателен протокол, в който е записан гаранционния срок на вложените материали и гаранционния срок на извършения ремонт. Да извършва за своя сметка отстраняването на повредите, възникнали в гаранционния срок и дължащи се на лошо качество на извършения ремонт или на вложените резервни части, както и транспортирането на автомобили до сервиза, ако е необходимо.
Гаранционният срок на вложените резервни части да бъде не по – кратък от 6 (шест) месеца, ако не са придружени от фабрична гаранционна карта с указан в нея по – дълъг гаранционен срок.• При необходимост от доставка на резервни части за извършване на техническо обслужване, които не са налични в склад, срокът за доставка им е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на писмената поръчка за ремонт.Участникът трябва да представи оферта, отговаряща на изискванията на техническото задание;
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - “Доставка, баланс и монтаж на нови гуми (летни/зимни) и ремонт на стари за автомобилите, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”, с прогнозна стойност 8 000, 00 лв. без ДДС 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50116500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

търговски обект (сервиз, склад, магазин и т.н.) за доставка, баланс и монтаж на гуми на територията на обл. Бургас.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - “Доставка, баланс и монтаж на нови гуми (летни/зимни) и ремонт на стари за автомобилите, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.1. Предлаганите гуми следва да са:
• Оригинални и нови, произведени през 2016 г.;
• С осигурено бързо и безтурболентно отвеждане на водата;
• С широка контактна повърхност и да осигуряват равномерно разпределение на налягането върху нея;
• С експлоатационни характеристики, гарантиращи сигурност, аквапланинг, стабилност в завой при различни пътни условия, спирачен път, управляемост и др.;
• Изработени от качествена каучукова смес за постигане на по – добър контакт при движение по мокри пътни настилки и заснежени пътища (относимо за зимни гуми);
• Издръжливи на киселинни и алкални въздействия на вещества, с които се обработват пътните платна (относимо за зимни гуми);
• Да са изработени от качествена каучукова смес за постигане на по – добър контакт, както на сух, така и на мокър път (относимо за летни гуми);
Доставените артикули трябва да отговарят на изискванията за качество в Р България и/или в Европейския съюз.
2. Възложителят ще заявява периодично по ел. поща, по телефон или лично на място възникналите потребности от нови автомобилни гуми.
Артикулите – предмет на обществената поръчка се доставят в срок, съгласно предложението на избрания Изпълнител, но не по – дълго от 5 работни дни, считано от датата на заявката за доставка.
Доставката на нови гуми включва: демонтаж на старите гуми, монтажа и балансирането на новите (тези дейности трябва да са калкулирани в единичната цена).
3. Смяна на гуми (демонтаж, монтаж, баланс и изправяне на джанти) – извършва се при подготовка на автомобилите за използване през пролетно – летния и есенно – зимния период и при необходимост.
4. Ремонтът на гумите включва: демонтаж на стара гума, монтаж на нова гума, лепене/ремонт на гаранционна гума, обработка на джанта – демонтаж, изправяне и/или др. и монтаж, смяна на вентил, баланс на гума.Участниците са длъжни да включат задължително в офертата си всички артикули, посочени в техническата спецификация.Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на финансовия ресурс за посочените видове и количества доставки, демонтаж, баланс и монтаж на гуми и джанти. Минималния гаранционен срок на доставените гуми е 6 (шест) месеца. Гаранционният срок започва да тече от датата на подписване на приемо – предавателния протокол за извършената доставка и монтаж на съответния вид гуми. Възложителя си запазва правото при необходимост да заявява артикули, извън посочените в списъка.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
8000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Техническо обслужване, ремонт, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС и селскостопанска техника, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.
За изпълнение на доставките участниците трябва да разполагат с минимум един търговски обект (склад, магазин, сервизна база и т.н.) за продажба на авточасти и консумативи на територията на обл. Бургас. Като доказателство, че участникът разполага с търговски обект за продажба на резервни части и консумативи на територията на обл. Бургас, се прилагат документ за собственост, договор за наем или друг. Участникът трябва да поддържа определена наличност от резервни части и консумативи от първа необходимост за автомобилите, включени в обособената позиция. За удостоверяване на обстоятелството се попълва Част IV: Критерии за подбор, В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от (ЕЕДОП).
Избраният изпълнител трябва да има възможност за доставка на резервни части и консумативи както за автомобилна, така и за горскостопанска техника, в случай, че ТП „ДГС Царево” придобие нови автомобили или горскостопанска техника през срока на действие на сключения договор.
Участникът трябва да разполага със собствена или наета сервизна база, с обособени сектори или работни помещения, оборудвани за извършване на дейностите, включени в предмета на поръчката на територията на гр. Царево. Резервните части за автомобилите следва да се доставят за сметка на изпълнителя до сервизната база в гр. Царево. Автомобили, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”, които подлежат на гаранционна поддръжка, ще подлежат на следгаранционно сервизно и техническо обслужване, в случай, че по време на действие на сключения договор изтече гаранционното им обслужване или се наложи ремонт, който не се покрива от гаранцията на автомобила. За удостоверяване на обстоятелството се попълва Част IV: Критерии за подбор, В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от (ЕЕДОП).
? Техническото оборудване на сервиза на всеки участник следва да включва най-малко следните технически средства:
1. Подемник за ремонт на ходовата част до 3, 5 тона;
2. Стенд за зареждане на акумулатори, стартерна количка;
3. Заваръчна техника;
4. Стенд за регулиране на фарове;
? Участникът следва да е извършил минимум една услуга/доставка, с еднакъв или сходен предмет на обществената поръчка, като същата следва да е изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата - за удостоверяване на обстоятелството се попълва Част IV: Критерии за подбор, В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от (ЕЕДОП), заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършена услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя/ползвателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка, баланс и монтаж на нови гуми (зимни и летни) и ремонт на стари за автомобилите, стопанисвани от ТП „ДГС Царево”.
? За изпълнение на услугата участниците трябва да разполагат с минимум един сервизен пункт на територията на обл. Бургас, в който ще бъде извършван демонтаж/монтаж и баланс на доставяните гуми и изправяне на джанти. Като доказателство, че участникът разполага със сервизен пункт на територията на обл. Бургас се прилага документ за собственост, договор за наем или друг съотносим документ. За удостоверяване на обстоятелството се попълва Част IV: Критерии за подбор, В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от (ЕЕДОП).
Подробна информация се садържа в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация и изцяло кореспондиращата с техническите условия за изпълнение на поръчката.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА, определена съгласно чл. 111 от ЗОП е парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя и по избор на участника в размер на 3 (три) % от стойността на договора, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката. В банковата гаранция следва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима в полза на ТП „ДГС Царево”, да има срок на валидност не по - малко от 30 дни след приклприключване изпълнението на договора. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сградата на ТП “ДГС Царево”, с адрес: гр. Царево, ул. „Хан Аспарух” № 25

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След 12 месеца.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА, определена съгласно чл. 111 от ЗОП е парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя и по избор на участника в размер на 3 (три) % от стойността на договора, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва