Деловодна информация
00797
93-ОП-145 17/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
17/01/2017 (дд/мм/гггг)
00797-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова, старши юрисконсулт Дирекция Обществени поръчки +359 56907276
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/29066


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/29066
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Славейков“, к-с „Зорница” и к-с „Изгрев”, Община Бургас“, по обособени позиции:
34993000      
Строителство

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Славейков“, к-с „Зорница” и к-с „Изгрев”, Община Бургас“, по обособени позиции:
Обособена позиция 1: Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Зорница“ - гр.Бургас.
Обособена позиция 2: Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Изгрев“ - гр.Бургас.
Обособена позиция 3: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Славейков“ - гр.Бургас.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5066484.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Зорница“ - гр.Бургас. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34993000      
34928530      
34928510      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ж.к.Зорница

Предвижда се да се извършват следните видове работи:Демонтаж на стари на осветителни тела с натриеви лампи високо налягане 70, 100 и 150 W и монтаж на нови съвременни улични осветителни тела с енергоефективни осветители с LED модули 85W и 55W с дълъг живот на експлоатационна годност, подмяна на стари амортизирани стълбове, включително и конзоли за улично осветление, с цел оптимизация на осветителната уредба, необходима за намаляване на инсталираната мощност, подмяна на компрометирана кабелна мрежа, захранваща уличното осветление, актуализация на старите амортизирани табла с качествени разпределителни табла с 10 години гаранция на кутията (корпус на таблото); Количества на строителните работи: Лента ПВЦ предупредителна 2030м; Пясък-121.8 М3;3.Стом.тр. стълб Н= 8м над терена /по детайл/134 БР;4.Уличен осветител с лампа LED-85вт,IP-67-258 БР.;5.Уличен осветител с лампа LED-55вт,IP-67-372 БР;6Единична рогатка /по детайл/209 БР;7.Двойна рогатка 60гр./по детайл/54 БР;8 Кабел СВТ 4х6 мм2-2140 БР;9. Кабел СВТ 3х1,5мм2 706 БР;10АРМИРОВКА 1340 КГ;11 БЕТОН В 25-696.8 М3;12.БЕТОН С 12/15-40.2 М3;13 Обсадна тръба -4288 КГ;14 АП 6А- 54 БР;15 Табло с еврошина-54 БР;16.Поц. винкел 63/63/6 мм – L= 1,54 м-19 БР;17.Кабелна обувка – медна-432 бр;18.Корозоустойчива боя-55 Л.08;19.Брава-23 БР;20. Дефектнотокова защита 92 БР;21.Евро шина23 М;22.Контактор23 БР;23.Предпалители - АП 1Р-138 БР;24.Предпалители - АП 3Р 46 БР. ;25 Редови клеми -184 БР;26 ЦИМЕНТ 4872 КГ;32.Двойна рогатка 180гр./по детайл/54 БР;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
876941.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиране - от бюджета на община Бургас и външни източници.Определената от Възложителят прогнозна стойност, посочена в т.ІІ.2.6 представлява максималната цена за изпълнение предмета на обособената позициця.Участници, които са предложили цена, която надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност за изпълнение на съответната позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Изгрев“ - гр.Бургас 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34993000      
34928530      
34928510      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

к-с „Изгрев“ - гр.Бургас

Предвижда се да се извършват следните видове работи:
Демонтаж на стари на осветителни тела с натриеви лампи високо налягане 70, 100 и 150 W и монтаж на нови съвременни улични осветителни тела с енергоефективни осветители с LED модули 85W и 55W с дълъг живот на експлоатационна годност, подмяна на стари амортизирани стълбове, включително и конзоли за улично осветление, с цел оптимизация на осветителната уредба, необходима за намаляване на инсталираната мощност, подмяна на компрометирана кабелна мрежа, захранваща уличното осветление, актуализация на старите амортизирани табла с качествени разпределителни табла с 10 години гаранция на кутията (корпус на таблото).Количества на строителните работи: 1.Лента ПВЦ предупредителна-2110 М;2.Пясък-126.6 М3;3.Стом.тр. стълб Н= 8м над терена /по детайл/-136 БР;4.Уличен осветител с лампа LED-85вт,IP-67-354 БР.;5.Уличен осветител с лампа LED-55вт,IP-67 -411 БР;6.Единична рогатка /по детайл/-211 БР.;7.Двойна рогатка 60гр./по детайл/-38 БР;8.Кабел СВТ 4х6 мм2-2300 БР;9.Кабел СВТ 3х1,5мм2-937 БР;10.АРМИРОВКА 1360 КГ;11.БЕТОН В 25-707.2 М3;12.БЕТОН С 12/15 -40.8 М3;13.Обсадна тръба-4325 КГ;14. АП 6А 49 БР;15.Табло с еврошина-49 БР;16.Поц. винкел 63/63/6 мм – L= 1,54 м-17 БР;17.Кабелна обувка – медна-392 бр.;18.Корозоустойчива боя-49.98 Л;19.Брава-40 БР;20.Дефектнотокова защита -160 БР;21.Евро шина-40 М;22. Контактор-40 БР;23.Предпалители - АП 1Р-240 БР;24.Предпалители - АП 3Р-80 БР;25.Редови клеми -320 БР;26.ЦИМЕНТ-5064 КГ;27.ПВС тръба ф 60мм -90 БР;28.БЕТОН КЛАС В 10-36 М3;29. АСФАЛТОБЕТОНОВА ПЛЪТНА СМЕС-3.456 Т;30.БИТУМ ПЛЪТЕН-64.8 КГ;31.ЧАКЪЛ-3.6 М3;32.Двойна рогатка 180гр./по детайл/-38 БР;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1049125.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиране - със средства, предоставени от НДЕФ.Определената от Възложителят прогнозна стойност, посочена в т.ІІ.2.6 представлява максималната цена за изпълнение предмета на обособената позициця.Участници, които са предложили цена, която надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност за изпълнение на съответната позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Славейков“ - гр.Бургас. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34993000      
34928530      
34928510      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

к-с „Славейков“ - гр.Бургас.

Предвижда се да се извършват следните видове работи:
Демонтаж на стари на осветителни тела с натриеви лампи високо налягане 70, 100 и 150 W и монтаж на нови съвременни улични осветителни тела с енергоефективни осветители с LED модули 85W и 55W с дълъг живот на експлоатационна годност, подмяна на стари амортизирани стълбове, включително и конзоли за улично осветление, с цел оптимизация на осветителната уредба, необходима за намаляване на инсталираната мощност, подмяна на компрометирана кабелна мрежа, захранваща уличното осветление, актуализация на старите амортизирани табла с качествени разпределителни табла с 10 години гаранция на кутията (корпус на таблото).Количества на строителните работи:1.Лента ПВЦ предупредителна-7674 М;2.Пясък-381.91 М3;3.Уличен осветител с лампа LED-85вт,IP-67-1203 БР;4.Уличен осветител с лампа LED-55вт,IP-67-1053 БР;5.Единична рогатка /по детайл/-257 БР;6.Двойна рогатка 60гр./по детайл/-216 БР;7. Кабел СВТ 4х6 мм2-8703 БР;8.Кабел СВТ 3х1,5мм2-7322 БР;9.АРМИРОВКА -2570 КГ;10.БЕТОН В 25-1336.4 М3;11. БЕТОН С 12/15 -77.1 М3;12. Обсадна тръба -8224 КГ;13.АП 6А-446 БР;14.Табло с еврошина-23 БР;15.Поц. винкел 63/63/6 мм – L= 1,54 м -69 БР;16.Кабелна обувка – медна-2056 бр;17.Корозоустойчива боя -466.9 Л;18.Брава-60 БР;19.Дефектнотокова защита -240 БР;20.Евро шина-60 М;21 .Контактор-60 БР;22.Предпалители - АП 1Р-360 БР;23.Предпалители - АП 3Р-120 БР;24.Редови клеми-480 БР;25. ЦИМЕНТ-8994 КГ;26.ПВС тръба ф 60мм-357 БР;27.БЕТОН КЛАС В 10 -12 М3;28.АСФАЛТОБЕТОНОВА ПЛЪТНА СМЕС-11.52 Т;29.БИТУМ ПЛЪТЕН-216 КГ;30.ЧАКЪЛ-12 М3;31. Стом.тр. стълб Н= 11м над терена /по детайл/-257 БР;32.Ст. тръба ф 100-229 М;33.Двойна рогатка /по детайл/-216 БР;34.Четворна рогатка /по детайл/-41 БР;35.Двойна рогатка 180гр./по детайл/-216 БР
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3140416.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиране - от бюджета на община Бургас и външни източници.Определената от Възложителят прогнозна стойност, посочена в т.ІІ.2.6 представлява максималната цена за изпълнение предмета на обособената позициця.Участници, които са предложили цена, която надвишава определената от Възложителя прогнозна стойност за изпълнение на съответната позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум: за Об. п-я № 1: II-ра група, IV-та категория; за Об. п-я № 2: II-ра група, IV-та категория; за Об. п-я № 3: II-ра група, IV-та категория. За Участниците чуждестранни лица, които са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата- членка, в която са установени е приложим чл.60, ал.1 от ЗОП при условията на Закона за камарата на строителите.
При подаване на офертата, изпълнението на това изискване се декларира в раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) ЕЕДОП на основание чл.67 от ЗОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства. Участниците представят и копие от Удостоверението за регистрация в ЦПРС, заверено с „Вярно с оригинала“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на:За Обособена позиция № 1 - 100 000 лева, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За Обособена позиция № 2 -100 000 лева, съгласноНаредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За Обособена позиция № 3 - 100 000 лева, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, т.5 от ЕЕДОП.
2. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален оборот, попадащ в обхвата на поръчката, а именно оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обособената позиция, а именно: По обособена позиция 1: 876 941.68 лв. без ДДС ; По Обособена позиция 2: 1 049 125,87 лв. без ДДС ; По Обособена позиция 3: 3 140 416,91 лв. без ДДС.


За доказване на изискването по т.1. участниците представят копие от притежаваната от тях застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната застраховка.
За доказване на изискването по т.2. участниците представят копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника, както и справка за оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, т.2а от ЕЕДОП. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.2. се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.3. Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на изискването по т.1. участниците представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката , който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1а от ЕЕДОП и е придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. За доказване на изискването по т.2. участниците представят копие на посочените в т. 2. сертификати, заверени „Вярно с оригинала“. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с изискването на т.2 в част ІV, раздел „Г“ от ЕЕДОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответните сертификати.За доказване на изискването по т. 3. участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата по т.3.1, т.3. 2. И 3.3. и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП.Съгласно § 2, т.41 от ДР на ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор по т.3. се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира извършването на следните мерки за енергийна ефективност (СМР):За Обособена позиция 1, 2 и 3: Изграждане и реконструкция на улично осветление;2. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство;/изискването се отнася за всяка една от обособените позиции/ и Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват строителство./изискването се отнася за всяка една от обособените позиции/.Т.3. Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно: 3.1Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба; 3.2.Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.3.3.Специалист с висше образование „Електроинженер“, който има опит в изпълнението на дейности свързани с изграждане и реконструкция на улично осветление./Изискванията по т. 1, 2 и 3 се отнасят за всяка една от обособените позиции/
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС,посочена в т.2.1 от договора. Гаранцията може да бъде представена под формата на:парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501;BIC – SOMBBGSF;банка: ТБ "Общинска банка" АД;клон Бургас; титуляр на сметката : Община Бургас.или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. Доп. информ. в т.37 и 38 от д-ята.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/02/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.3-5 вкл. от ЗОП.В съответствие с чл. 104, ал. 2 ЗОП при провеждане на настоящата процедура, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, с настоящото обявление Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. В този смисъл и изпълнението на договора за изпълнение по обособена позиция 2 се отлага до датата на подписване на Договора за финансиране между Националния доверителен екофонд и възложителя (в качеството му на бенефициер ), а по обособена позиция 1 и 3 до осигуряване на финансиране със средства от бюджета на община Бургас и други източници. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договор. ВАЖНО: Настоящата поръчка е разделена на 3 обособени позиции. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции. Максималният брой позиции, които ще се възложат на един участник, е 1 (една) обособена позиция. Когато някой от участниците е класиран на І-во място за повече от една обособена позиция, същият ще бъде избран за изпълнител в следния ред:
1. Първо. По обособената позиция, по която е единствен класиран участник. В случай, че е единствен класиран участник по повече от една обособена позиция ще бъде избран за изпълнител по обособената позиция, която е с най-висока прогнозна стойност (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите обособени позиции участникът ще отпадне от класирането.
2. Второ. По тази обособена позиция, по която е класиран на І-во място и е с най-висока прогнозна стойност, обявена в обявлението и документацията за обществена поръчка (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите позиции участникът ще отпадне от класирането.
Преди подписване на договора избраният изпълнител следва да предостави гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 3% от общата стойност на договора без включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал.2 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва