Деловодна информация
00350
РД - 14 - 273 12/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/01/2017 (дд/мм/гггг)
00350-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тутракан 000565626
ул.Трансмариска № 31
Тутракан BG325 7600 България
инж.Хана Ангелова, Елена Балтаджиева +359 86660621
tutrakan@b-trust.org +359 86660636

Интернет адрес/и

http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/home?OpenDocument

http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/NT00000B7A?OpenDocument


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://109.120.204.206/procurements.aspx?ProviderID=24786c60-6e8b-4093-af0a-0b14e6f77358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции”
45000000      
Строителство

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности: Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството и въвеждане в експлоатация за всяка една от четирите многофамилни жилищни сгради.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1020363.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

:  4

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Вела Пискова“ № 3А" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Вела Пискова" № 3А

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството и въвеждане в експлоатация на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМВ3: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМВ5:Подмяна на прозорци и врати,ЕСМВ4:топлинно изолиране на под;ЕСМ С12:Енергоспестяващи мерки за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници;ЕСМ С6 Енергоспестяващи мерки при генерирането на топлина. Отопление и вентилация. Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.).В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обекта, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработването на работния проект – Срп    25
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25
Цена
Ц-50
II.2.6) Прогнозна стойност
155130.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по ДБФП № BG16RFOP001-2.001-0153-C01/14.10.2016г.”

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Гео Милев“ № 35 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Гео Милев” № 35

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на Работен проект изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части:"архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ В3: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ В5: Подмяна на прозорци и врати,ЕСМ В4 топлинно изолиране на под,ЕСМ С12: Енергоспестяващи мерки за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници.Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.),могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60% енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на работния проект - Срп    25
Срок за изпълнение на СМР - С смр    25
Цена
Ц -50
II.2.6) Прогнозна стойност
199427.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C01/14.10.2016г.”,

II.2) Описание 1

„Многофамилна жилищна сграда бл. „Чайка 1“ с адрес: град Тутракан, ул. „Крайбрежна“ № 34”. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Крайбрежна” № 34

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части: "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ2: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ 3: Подмяна на външни дограми,ЕСМ 4: Топлинно изолиране на подове,EСМ 5: Оптимизиране на осветлението в общите части.Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори, асансьори и др.),могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60%енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на работния проект - Срп    25
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25
Цена
Ц-50
II.2.6) Прогнозна стойност
325553.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C01/14.10.2016г.

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда бл. „Чайка 2“ с адрес: град Тутракан, ул. „Ал.Стамболийски“ № 50" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. "Александър Стамболийски" №50

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ 1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ 2: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ 3:Подмяна на външна дограма,ЕСМ 4:Топлинно изолиране на подове;EСМ 5: Оптимизиране на стълбищно осветление. Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.)могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60% енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработването на работния проект – Срп    25
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25
Цена
Ц -50
II.2.6) Прогнозна стойност
340253.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C01/14.10.2016г.”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а именно: -строежи от Първа група, Пета категория или по-висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), приложимо за обособени позиции №1 и №2; -строежи от Първа група, Четвърта категория или по-висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), приложимо за обособени позиции №3 и №4;Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.Лицето или лицата попълват Част IV. „Критерии за подбор”, буква „А”,,[Годност”, т. 1) от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства и не са задължени да представя удостоверението за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Към датата за сключване на договор вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителят, подизпълнителите и онези съдружници в обединението, за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС.
Определеният за изпълнител, съдружниците в обединението изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответната дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по- късно от датата на сключване на договора да представят копие от удостоверение от Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти Първа група, Пета категория или по-висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл.17 от Закона за камарата на строителите за обособени позиции № 1 и№2, а за обособени позиции №3 и№4 -обекти първа група, Четвърта категория или по-висока.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособени позиции №1 и №2:Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката – първа група, пета или по-висока категория строежи. за обособени позиции №3 и № 4-първа група, четвърта или по-висока категория строежи.За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.

За обособени позиции №1 и №2 - Застрахователното покритие за проектирането следва да е не по-малко от минимума за строежи първа група, пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ – 35 000 лв., съгласно чл.5, ал. 1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за строителството - следва да е не-по-малко от минимума за строежи първа група, пета категория чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ - 70 000 лв. съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За обособени позиции №3 и №4 Застрахователното покритие за проектирането следва да е не по-малко от минимума за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 50 000 лв., съгласно чл.5, ал. 1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за строителството - следва да е не-по-малко от минимума за строежи четвърта категория чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 100 000 лв. съгласно чл.5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектирането и/или строителството. Лицето или лицата попълват Част IV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние”, т. 5) от ЕЕДОП.следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана - тя касае само „проектанта“ и „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва проектиране и/или строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност в проектирането и строителството”. За изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран.В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

за четирите обособени позиции: Участникът през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите следва да е изпълнил минимум 2 (две) дейности свързани с услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката по съответната обособена позиция. Забележка!: За „услуга, сходна с предмета на поръчката“, отнасящо се до всички обособени позиции следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум 2(две) дейности свързани със строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция. Забележка!: Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“, отнасящо се до всички обособени позиции, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.Обемът не е от значение. Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции.3.Участникът следва да разполага с персонал за изпълнение на проектирането и авторския надзор като един проектант може да съвместява две или повече позиции.При участие за четирите обособени позиции е допустимо да се посочи един и същ екип от експерти.4.Участникът следва да разполага с персонал за изпълнение на строителството като един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип.При участие за четирите обособени позиции е допустимо да се посочи един и същ екип от персонал за изпълнение на СМР.

Участникът попълва поле 1б) от раздел В: „Техн. и проф.способности” в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – списък на услугите, идент. или сходно с предмета на обществ. поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите.На етап сключване на договор участникът, избран за изпълнител по съответната обособена позиция следва да представи доказателства за извършената услуга. Участникът попълва поле т.1а) от раздел „В”: „Техн. и проф. способности, Част IV. „Критерии за подбор”,”от ЕЕДОП - списък на дейностите по строителство с предмет, идент. или сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа : стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изп. строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормат. изисквания.На етап сключване на договор участникът, избран за изпълнител по съответната обособ. позиция следва да представи доказателства за извършеното строителство - удостов. за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изп. в съотв. с норм.актове.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. Ако участник в процедурата е обедин., което не е ЮЛ „Списъкът” се попълва само от онези членове в обедин., чрез които обединението доказва изпълнени дейности по строит.За ОП 1-4 Минимум 8 специалисти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражн. на авт. надзор. Предложените експерти за ОП 3 и 4 трябва да притежават документи за пълна проект. правоспос. по ЗКАИИП,а за ОП 1 и 2-документи за ограничена или пълна проект.правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната проф. квалификация по реда на Закона за признаване на проф.квалиф.Проектантите следва да бъдат по части: Арх., Констр., ВиК,Ел.,Отопл., вентилация и климатизация,Пож. безоп., План за безопасност и здраве,План за управление на стр. отпадъци. За част ПБ, проектантът да има и Удост. за завършен курс по пож. безопасност съгл. Наредба Iз-1971 от 29.10.2009 г. или да има Удостов. за пълна проект. правоспособност по интердисципл. част пож.безопасност;За част ПУСО проектант притежаващ Сертификат за завършен курс на обучение по Нар. за управл. на стр. отп. и за влагане на рецикл.стр. материали.Проектантите следва да бъдат по 8-те части, посочени по-горе .Участникът трябва да посочи за всяка от частите на проекта лица, като един експерт може да съвместява две или повече позиции от изискуемия експертен екип. Когато участникът участва и за четирите обос. позиции е допустимо да се посочи един и същ екип от експерти.Когато участн. е установен и регистриран извън РБ, се представя Списък на експертите като притежаваните от тях специалности и правоспос., следва да съответстват на изискуемите или да са екв., съобразно законодат. на държавата, в която е придобил образ.- квалиф. си степен и специалност на конкретния експерт.Участникът следва да разполага с персонал за изп. на СМР:Техн ръководител на обекта, с квалиф. „стр. инженер” или „стр. техник”, съгл. чл. 163а от ЗУТ или еквив.;Специалист по безоп. и охрана на труда - координатор по безоп. и здраве, притежаващ Удостов. по чл.5, ал.2 от НМИЗБУТИСМР № 2/2004г. или екв. документ за чуждестр. лица; Експерт по контрол на качеството: Да притежава удостов./сертификат за контрол на качеството или еквив. документ за чуждестр. лица. Експ.да са участвали като координатор по безоп. и здраве, експерт по контрол на качеството, при изпълнение на строит. на мин. 1 обект.Информ. се посочва в част IV. „Критерии за подбор”, б. „В”,„Техн. и проф. способности”, т. 6) от ЕЕДОП. При подаване на оферта участн.попълва съотв.раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/02/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Тутракан, ул.Трансмариска №31, заседателна зала, ет.2 в административната сграда на Община Тутракан

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Съгласно чл.46, ал.4 от ЗОП Възложителят допуска подаване на оферти по една или повече обособени позиции, по преценка на участника, като максималният брой позиции, по които може да се подаде оферта съвпада с общия брой позиции на настоящата поръчка. Когато критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, възложителят допуска представяне на едно заявление за участие, което по смисъла на чл.39 ал.2 от ППЗОП включва ЕЕДОП, документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо и документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП.За всяка от обособените позиции се представят поотделно комплектувани документи по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри" с посочване на обособената позиция, за която се отнасят.2.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП.3.В Раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка“ на част ІІІ „Основания за изключване“ участникът декларира, че представляваното от него дружество не е регистрирано/е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и не е свързано/е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим съгласно изискванията на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици 4. Да декларират, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната. Гаранцията за изпълнение на договора валидна и за четирите обособени позиции се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер 5% (пет на сто) от стойността на договора по съответната обособена позиция без ДДС.Гаранциите се предоставят в една от следните форми:а)парична сума;б)банкова гаранция;в)застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка за всяка една от обособените позиции между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 5. Начин на плащане и за четирите обособени позиции: Заплащане -работен проект:Авансово плащане - 50 % от стойността за изработване на РП в срок до 30 дни след представяне на фактура за размера на авансовото плащане.Окончателно плащане – 50% от за изработване на РП в срок до 30 дни след представяне на фактура и влязло в сила Разрешение за строеж.Заплащане -СМР:.Авансово плащане – 10% от стойността на СМР в срок до 30 дни след подписване на Протокол (обр. 2) и представяне на фактура.Авансовото плащане се приспада от първото междинно плащане.Текущи межд плащания – до 80% от стойността на СМР в срок до 30 дни след представяне на протокол за приемане на изпълнение СМР/бивш акт обр.19/, подписан от страните по договора, стр. надзор и представяне на фактура.Окончателно плащане – в размер до остатъка от стойността на СМР в срок до 30 дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и представяне на фактура.Заплащане на авторски надзор : Текущи межд плащания – до 90% от стойността на авт надзор в срок до 30 дни след реално упражнен авторски надзор, доказан с документи /доклади за положен труд, акт образец №1/ приложения към техническата спецификация и представяне на фактура.Окончателно плащане – до 10% от стойността за авт надзор в срок до 30 дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и представяне на фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в десетдневен срок след изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва