Деловодна информация
00339
2801-22427 20/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2016 (дд/мм/гггг)
00339-2016-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Христина Дунакова +359 046681439/+359 046681103
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/160


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/160
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор на ЛОТ № 2 „Изграждане на ПСОВ с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол“
71521000      
Услуги

Изпълнителят в качеството му на Консултант по смисъла на ЗУТ и Инженер по смисъла на Договорните условия на ФИДИК следва да упражни строителен надзор на следните подобекти, включени в обхвата на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза”:
„Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води - гр.Ямбол”, разположена в УПИ I - 35.981, кв. 35 по действащия план на гр.Ямбол, местност "Манаф Чаир";
„Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води /ПСОВ/”, разположена в град Ямбол, местност „Манаф Чаир” за УПИ I - 981, кв. 35 по действащия план на гр. Ямбол;
Реконструкция на главен колектор IX и попадащия в трасето водопровод, разположен в гр. Ямбол – улици с индентификатори 87374.532.71, 87374.535.5, 87374.535.64, 87374.536.6, 87374.535.159.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

град Ямбол, УПИ I - 35.981, кв. 35 по действащия план на гр.Ямбол, местност "Манаф Чаир"

Изпълнението на общественатa поръчка включва:1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционни проекти, на работни чертежи и детайли, изготвени при необходимост след издаване на Разрешение за строеж (промени по време на строителството) за подобектите в обхвата на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза”, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценка за съответствието и технически контрол на част „Конструктивна“, съгласно чл.142 ал.10 от ЗУТ на изработените инвестиционни проекти, и изготвяне на комплексен доклад за извършената оценка за съответствие; 2. Съдействие при необходимост на Възложителя в процедурата по одобряване на проектната документация, изработена в хода на строителство, преди извършване на съответните строително-монтажни работи, и допълване/промяна на издаденото разрешение за строеж; 3. Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежa в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;4. Изпълняване на функциите Инженер на обектa по смисъла на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC), в съответствие със съдържанието на Общите и Специфичните условия на Договора за строителство на обекта при същественото условие, че Всяко действие и/или решение, и/или нареждане, и/или съгласие, и/или сертифициране, и/или одобряване на Изпълнителя в качеството му на Инженер по ФИДИК, което може да доведе до промяна в цената и/или във времето за завършване на Договора за строителство, и/или до допълнителни разходи за Възложителя, следва да получи предварително одобрение от страна на последния;5. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба; 6. Контрол върху кадастралното заснемане на обекта от Изпълнителя по Договора за строителство, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверението по чл. 54а от ЗКИР; 7. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;8. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, включително единични и групови изпитвания, пусково-наладъчни работи на инсталациите и оборудването, до издаване на Разрешение за ползване на строежа и предаването му за експлоатация на посочено от Възложителя лице;9. Наблюдение на обекта в процеса на пробна експлоатация от издаването на Разрешение за ползване до изтичането на Срока за съобщаване на дефекти по смисъла на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за обекта, управление на процесите по отстраняване на дефекти и предоставяне съдействие на Възложителя за документално и финансовото приключване на Договора за строителство;10. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни доклади за напредъка на работите, включващи и доклад за работата на Изпълнителя, Доклади при необходимост от действия на Изпълнителя, свързани с промяна в цена или срок на Договора за строителство, Доклади при поява на обстоятелства, които могат да доведат до промяна в цена или срок на Договора за строителство; Доклади за проби, Доклади за постигане на проектните показатели при експлоатационни условия и др.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
1200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 18/04/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол – втора фаза”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 , издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна Застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор.

Участникът трябва да има валидна Застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и за упражняване на строителен надзор, с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът следва да разполага с персонал със съответната професионална компетентност за изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен.


1.Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбират услуги за упражняване на строителен надзор като Консултант по смисъла на ЗУТ или еквивалент, на инфраструктурни строежи минимум ІІ-ра категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ или еквивалентни, и услуги като Инженер по смисъла на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) или еквивалентна длъжност на обекти, реализирани по договорните условия на ФИДИК (FIDIC) или еквивалентни. Изпълнената услуга следва да включва едновременно услуги за упражняване на строителен надзор и услуги като Инженер или еквивалентна длъжност, които могат да бъдат изпълнени съвместно по отношение на един строеж / обект или отделно по отношение на различни строежи/обекти.2.задължит. мин. състав: Ключов експерт 1: Резидент инженер-Образование – висше, образователно - квалификационна степен магистър по строително - инженерна специалност или еквивалентна;Специфичен професионален опит:1. Мин. 5 г. специфичен професионален опит в областта на управление и/или контрол, и/или надзор, или еквивалентни, на обекти / проекти в областта на строителството; 2. Участие като Резидент инженер (Ръководител проект, Ръководител екип) или Заместник Резидент инженер (Заместник Ръководител проект, Заместник Ръководител екип), или еквивалентни длъжности, в минимум един проект, реализиран по Договорните условия на ФИДИК или еквивалентни; Ключов експерт 2: Заместник Резидент инженер (Заместник ръководител на екипа). Образование – висше, образователно - квалификационна степен магистър по строително - инженерна специалност или еквивалентна;Специфичен професионален опит:1. Мин.3 г. специфичен професионален опит в областта на управление и/или контрол, и/или надзор, или еквивалентни, на обекти / проекти в областта на строителството;2. Участие като Резидент инженер (Ръководител проект, Ръководител екип) или Заместник Резидент инженер (Заместник Ръководител проект, Заместник Ръководител екип), или еквивалентни длъжности, или Експерт на ръководна длъжност, в минимум един проект, реализирани по Договорните условия на ФИДИК или еквивалентни.Ключов експерт 3: Инженер Контрол на качеството. Образование – висше, образователно - квалификационна степен магистър по строително - инженерна специалност или еквивалентна; Специфичен професионален опит: Мин. 3 г. специфичен професионален опит в областта на контрол на качеството / приемане на изпълнението / сертифициране на изпълнението на строително - монтажни работи или еквивалентна област.Ключов експерт 4: Инженер Оценка на количествата. Образование – висше, образователно - квалификационна степен магистър по строително-инженерна специалност или еквивалентна;Специфичен професионален опит: Мин. 3 г. специфичен професионален опит в областта на отчитане / измерване / сертифициране на количества на извършени строително - монтажни работи или еквивалентна област. Ключов експерт 5: Координатор по безопасност и здраве. Образование:1. висше, образователно - квалификационна степен магистър по инженерна специалност или еквивалентна;2.Квалификация в областта на здравословните и безопасни условия на труд. Специфичен професионален опит: мин.3 г.професионален опит като Координатор по безопасност и здраве в проектирането или строителството, или еквивалентен.Не-ключови експерти:1.ВиК – профил пречистване;2.Геодезия – да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. от Наредба 3/16.02.2001 г. или еквивалентен документ; 3.Конструкции; 4.Пътно строителство; 5.Електрическа. Образование – Не-ключовите експерти трябва да имат завършено висше образование, образователно - квалификационна степен магистър по съответната строително-инженерна специалност или еквивалентна.Общ професионален опит: Мин. 3 г. 3. Обхват в областта на упражняване на строителен надзор в проектирането и строителството или консултански услуги в областта на проектирането и строителството, или еквивалентни
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/01/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1-3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва