Деловодна информация
01418
46-РОП-31 01/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
01418-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

КМЕТ НА РАЙОН ЮЖЕН-ОБЩИНА ПЛОВДИВ 0004715040070
УЛ. МАКЕДОНИЯ №73А
ПЛОВДИВ BG421 4004 България
Севдалина Цветкова +359 32276116
jurist.south@gmail.com +359 32674130

Интернет адрес/и

http://south.plovdiv.bg/

http://south.plovdiv.bg/profil/?p=1931


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://south.plovdiv.bg/profil/?p=1931
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хляб и тестени изделия за нуждите на детските градини, детските ясли и детските кухни на територията на район „Южен“- Община Пловдив
15810000      
Доставки

Реализирането на обществената поръчка ще се осъществява чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детски ясли и детски кухни на територията на район „Южен“- община Пловдив, на адресите указани в документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
79166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Складовите бази на детските градини, детски ясли и детски кухни на територията на район „Южен“- община Пловдив, на адреси указани в документацията на обществената поръчка.

Място на изпълнение: общинските детски градини, детски ясли и детски кухни на територията на район „Южен“- община Пловдив, съгласно приложения списък в документацията. Списъкът на учрежденията може да бъде съкращаван или допълван по време на действие на договора, за което на изпълнителят ще бъде изпращано уведомително писмо.
Начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските градини, детски ясли и детски кухни на територията на район „Южен“- община Пловдив, на адресите указани в документацията. Срокът на действие на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка е /две/ години от датата на подписването им или до изчерпване на определените средства в размер до стойността на договора за изпълнение, което обстоятелство настъпи по-рано.
Доставките ще бъдат извършвани франко складовете на общинските детски заведения, съгласно техните предварителни заявки.
Доставките на хранителни продукти до детските градини, детските ясли и детските кухни, ще се извършват в работен за заведенията ден, извършвани ежедневно, най-късно до 8:00 часа всяка сутрин.
Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, в зависимост от нуждите на детското заведения. Заявките ще бъдат предавани на избрания за изпълнител по телефон или факс от директора на детската градина, детската ясла или детската кухня или упълномощено от него лице, или служител на районната администрацияи и ще бъдат изпращани на избрания за изпълнител веднъж седмично, в седмицата, предхождаща доставките.
При доставяне на заявените от детските заведения количества хранителни продукти ще се издава приемо-предавателен протокол /стокова разписка/, съдържащ наименованието на заведението, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката.
Посочените количествата в количествените сметки са приблизителни и необвързващи за Възложителя - могат да се завишават или намаляват в зависимост от посещаемостта на детските заведения, също така възложителят има право в зависимост от нуждите на детските заведения и финансовия ресурс, с който разполага, да не възлага доставки за цялата стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
79166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Кандидатите следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 95 000,00 лв. общо за последните две приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът задължително трябва да разполага със съоръжения и технически изправно оборудване за изпълнение на поръчката в минимално изискуем обем, както следва:
- 3/три/ регистрирани и технически изправни моторни превозни средства за извършване на доставките;
- 1/един/ собствен или нает обект за производство, съхранение и/или търговия с храни, притежаващ валидно удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден от съответния компетентен орган по местонахождение на обекта;


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/12/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на район "Южен" -ул. Македония №73 а

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителина средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва