Деловодна информация
00966
6968 16/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00966-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - Варна 000083626
ул. Студентска №1
Варна BG331 9010 България
И. Стоянова +359 52383325
iskra.stoyanova@tu-varna.bg +359 523032771

Интернет адрес/и

www.tu-varna.bg

www.tu-varna.bg/zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.tu-varna.bg/zop/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Вътрешни строително монтажни работи на сградния фонд на Технически Университет Варна“
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски, и др.), както и на вътрешни инсталации на сградният фонд на Технически Университет Варна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на Технически Университет -Варна, гр.Варна, ул. Студентска №1 и помощните звена

1) ОБЕКТ на настоящата поръчка е строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски, и др.), както и на вътрешни инсталации на сградният фонд на Технически Университет Варна.
(2) Видовете дейности по поддържането и ремонтни работи при възникнали такива нужди, са посочени в Техническите спецификации.
В процеса на реализация на сключеният договор на база настоящата обществена поръчка. ТУ Варна ще заплаща само действително извършената работа, възложена по установения в приложения проект на договор ред по предложените от участниците единични цени за изпълнение на строителството.
3) При възникнала необходимост ТУ Варна си запазва правото да възлага и допълнителни дейности, непредвидени в Техническите спецификации, единичните цени, за които се доказват с анализни справки със заложени оферираните от спечелилия процедурата участник стойности за: часова ставка, доставно-складови разходи, допълнителни разходи върху труда и механизацията и фактури за доставка на материали
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

3.2. Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците
Участникът следва да има оборот за последните 3 (три) финансово прикилючили години в размер на минимум 4000000.00 лв.
Доказва се със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и годишните финансови отчети на участника. Участника може да не представя годишните си финансови отчети, ако същите са публикувани в Търговският ргистър.
3.2.1. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Изискването се доказва с представяне на:
Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
3.3. Изисквания относно техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка
Участникът трябва да:
3.3.1. е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
Участникът, през предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил строителството по извършване на външна или вътрешна ВиК инсталация, дейности по поставяне външна или вътрешна Електрическа инсталация и дейности по поставяне на подови покрития и или вътрешни или външни мазилка Посочените по горе дейности могат да бъдат изпълнени на един или повече от един обекти.
Доказване: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
3.3.2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
1. Ръководител на обекта: Да има завършено висше образование специалност ПГС, ССС, Ел. инженер, ВИК или еквивалент, с образователно квалификационна степен „магистър“.
2. Технически ръководители на обекта –Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ или еквивалент.
3. Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
4. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
!!! Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България


3.2. Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците
Участникът следва да има оборот за последните 3 (три) финансово прикилючили години в размер на минимум 4000000.00 лв.
Доказва се със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и годишните финансови отчети на участника. Участника може да не представя годишните си финансови отчети, ако същите са публикувани в Търговският ргистър.
3.2.1. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Изискването се доказва с представяне на:
Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
3.3. Изисквания относно техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка
Участникът трябва да:
3.3.1. е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
Участникът, през предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил строителството по извършване на външна или вътрешна ВиК инсталация, дейности по поставяне външна или вътрешна Електрическа инсталация и дейности по поставяне на подови покрития и или вътрешни или външни мазилка Посочените по горе дейности могат да бъдат изпълнени на един или повече от един обекти.
Доказване: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
3.3.2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
1. Ръководител на обекта: Да има завършено висше образование специалност ПГС, ССС, Ел. инженер, ВИК или еквивалент, с образователно квалификационна степен „магистър“.
2. Технически ръководители на обекта –Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ или еквивалент.
3. Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
4. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
!!! Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да:
3.3.1. е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност,
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с квалифицирани работници
Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура.
. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или ISO 14001:2015 или еквивалент с обхват на дейност, сходна с предмета на настоящата процедура
Участника да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката както следва


Участникът, през предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил строителството по извършване на външна или вътрешна ВиК инсталация, дейности по поставяне външна или вътрешна Електрическа инсталация и дейности по поставяне на подови покрития и или вътрешни или външни мазилка Посочените по горе дейности могат да бъдат изпълнени на един или повече от един обекти.
разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
1. Ръководител на обекта: Да има завършено висше образование специалност ПГС, ССС, Ел. инженер, ВИК или еквивалент, с образователно квалификационна степен „магистър“.
2. Технически ръководители на обекта –Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ или еквивалент.
3. Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
4. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Трима работници притежаващи квалификация за типа работа от 3-та или по висока квалификационна група по Безопасност при работа по електрообзавеждане.
Трима работници - преминали обучение по полагане и ремонт на подови настилки.
1. Перфоратори - 5 бр.;
2. Бордови самосвал – 1бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Видове дейности по поддържането и ремонтни дейности на сградния фонд на ТУ Варна, са посочени в Техническите спецификации.
В процеса на реализация на сключеният договор на база настоящата обществена поръчка. ТУ Варна ще заплаща само действително извършената работа, възложена по установения в приложения проект на договор ред по предложените от участниците единични цени за изпълнение на услугата.
ТУ Варна си запазва правото да възлага и допълнителни дейности, непредвидени в Техническите спецификации, единичните цени, за които се доказват с анализни справки със заложени оферираните от спечелилия процедурата участник стойности за: часова ставка, доставно-складови разходи, допълнителни разходи върху труда и механизацията и фактури за доставка на материали.
Работа ще се възлага според конкретната нужда от извършване на ремотни работи, чрез заявки от възложитея, които се изпращат на адреса на изпълнителя на писмен носител, факс или по ел. път.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/12/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/12/2016 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр.Варна, ул.Студентска №1, сграда Ректорат, стая 109

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представители на участниците и на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

жалби се подават по реда на глава двадесет и седма от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва