Деловодна информация
0037
П-3369(1) 04/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
0037-2016-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов 9
Тетевен BG315 5700 България
Тони Николаев Стоев +359 67852200
mayortn@abv.bg +359 67896111

Интернет адрес/и

www.teteven.bg

http://teteven.bg/index.php/2016-07-27-14-47-27/2016-08-04-08-11-01/3020-2016-11-02-12-15-50


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://teteven.bg/index.php/2016-07-27-14-47-27/2016-08-04-08-11-01/3020-2016-11-02-12-15-50
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, включително контрол на количествата,
71521000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща следните дейности:
Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, в това число и на съответствието на инвестиционните им проекти в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27463.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на административен адрес: ж.к. ”Пеновото” бл. “Сава Младенов“ №14, вх. А и вх. Б, гр. Тетевен“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Община Тетевен, гр. Тетевен, жк. Пеновото

Наименование на СС: "Сава Младенов, гр. Тетевен, жк. Пеновото, бл. Сава Младенов № 14". Обща разгърната площ на сградата е 4 290,60 кв. м.
Описание на дейностите:
Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, в това число и на съответствието на инвестиционните им проекти в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11155.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на административен адрес: ж.к. ”Пеновото” бл.144, №10,вх.Е и вх. Ж, гр. Тетевен“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Община Тетевен, гр. Тетевен, жк. Пеновото

Наименование на СС: "БЛОК 144, гр. Тетевен, жк. Пеновото, бл. "144" № 10", вх. Е и вх. Ж". Обща разгърната площ на сградата е 4 013,50 кв. м.
Описание на дейностите:
Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, в това число и на съответствието на инвестиционните им проекти в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10435.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на административен адрес: ж.к. ”Пеновото” бл.144, №10,вх. Д, гр. Тетевен“; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Община Тетевен, гр. Тетевен, жк. Пеновото

Наименование на СС: "БЛОК 144, гр. Тетевен, жк. Пеновото, бл. "144" № 10", вх. Д". Обща разгърната площ на сградата е 2 258,68 кв. м.
Описание на дейностите:
Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, в това число и на съответствието на инвестиционните им проекти в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5872.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валиден лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № 9 от 22.05.2001 г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор или да притежава издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2.1.2.Оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект се извършва от лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 23а, ал. 1 от същия закон. В този смисъл участникът следва да разполага с независими експерти, отговарящи на изискванията на закона, като те могат да фигурират в списъка на правоспособните лица, неразделна част от лиценза/регистрацията за упражняване на строителен надзор и оценка за съответствието или да предостави доказателство, че лицето е вписано в публичния регистър към Агенция за устойчиво развитие или еквивалентен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има сключена валидна “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно:
да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите услуга/и по оценяване на инвестиционен/и проект/и свързани с реализация на енергоефективни мерки в сграда/и с РЗП (разгъната застроена площ): минимум 1000кв.м
да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите услуга/и за упражняване на строителен надзор свързан с реализация на енергоефективни мерки в сграда/и с РЗП (разгъната застроена площ): минимум 1000кв.м
- Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
Експерт № 1 – Ръководител на екипа: Участникът трябва задължително да осигури експерт, който да изпълнява функциите на ръководител на екипа от експерти. Експертът трябва да притежава професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или на еквивалентна правна норма, съгласно националното законодателство (за чуждестранни физически лица); да има придобита квалификационна степен „магистър” – архитект или строителен инженер;
да е изпълнил 1 /една/ услуга по оценяване на инвестиционен проект свързани с реализация на енергоефективни мерки в сграда
да е изпълнил 1 /една/ услуга за упражняване на строителен надзор свързан с реализация на енергоефективни мерки в сграда
Експерт №2 – Архитект: да има придобита квалификационна степен „магистър”– архитект или еквивалент
Експерт №3 – Инженер конструктор: да има придобита квалификационна степен „магистър” – инженер констуктор или еквивалент;
Експерт №4 – Инженер ОВиК: да има придобита квалификационна степен „магистър” с инженерна специалност съгласно действащите нормативни документи , относими към професионалната квалификация.
Експерт №5 – Електроинженер: да има придобита квалификационна степен „магистър” с инженерна специалност съгласно действащите нормативни документи, относими към професионалната квалификация.
Експерт №6 – Инженер по качеството на материалите или еквивалент: да има придобита квалификационна степен „магистър” с инженерна специалност съгласно действащите нормативни документи, относими към професионалната квалификация.
да притежава валидно удостоверение за преминал курс за „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“
Експерт №7 – Инженер „Пожарна техника и безопасност”: да има придобита квалификационна степен „магистър” с инженерна специалност съгласно действащите нормативни документи, относими към професионалната квалификация.
Експерт №8– Специалист по безопасност и здраве или еквивалент: да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително - монтажни работи;
да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ.
Експерт №9 – Експерт технически контрол по част констуктивна: да има придобита квалификационна степен „магистър” с инженерна специалност съгласно действащите нормативни документи, относими към професионалната квалификация.
да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност технически контрол
Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт от екипа в случаите, че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
- Участникът следва да притежава валиден сертификат: ISO EN 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката, съответно за Дейност 1 и Дейност 2, а именно: оценка за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедуратаможе да участва участник, койтоотговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя.
Освен на основанията по чл. 54 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата: 1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5; 4. кандидати или участници, които са свързани лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/11/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/11/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Тетевен, пл. Сава Младенов 9, стая № 217

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средстсвата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Посещение на строителните площадки се организира от Възложителя всеки понеделник в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за подаване на офертите. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Към своята оферта всеки участник прилага Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на публичното състезание и подписано от Възложителя удостоверение за направен оглед на обекта.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва