Деловодна информация
00530
E-12-00-562#1 21/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
21/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Р. Гигов +359 298593532
r.gigov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3082
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране и изпълнение на основен ремонт на административна сграда на НАП с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ №111
45000000      
Строителство

Обект на обществената поръчка е строителство, включващо проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи на административна сграда, управлявана от НАП, с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ №111. Строително-монтажните работи, които следва да бъдат проектирани и изпълнени в рамките на обществената поръчка са за извършване на основен ремонт по смисъла на т. 42 на § 5 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията (ЗУТ), включително с обособяване на административни помещения за служители на възложителя, салон за обслужване, зали за обучение, както и архивни площи, в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и изискванията на възложителя, изрично посочени в настоящата техническа спецификация и тези, допълнително уточнени по реда, посочен в нея. Изпълнителя следва да осъществява и гаранционни дейности, в сроковете посочени в техническото му предложение и при условията, посочени в техническата спецификация на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4875000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Цариградско шосе“ №111

Изпълнението на обществената поръчка, включва в обхвата си следните дейности:
1. Проектиране:
Изпълнението на дейността обхваща:
1.1. Предварителни подготвителни действия, изразяващи се в извършване на оглед и заснемане на обектите, необходимо за изготвяне на инвестиционния проект.
1.2. Изготвяне на идейни решения за технически проект.
1.3. Изготвянето на инвестиционен проект, фаза технически проект в следния обхват:
а) проектът следва да предвижда извършването на основен ремонт на обектите, предмет на обществената поръчка по смисъла на § 5, т. 42 от ЗУТ, съобразен с повредите, настъпили по време на експлоатацията на сградата;
б) проектът следва да предвижда обособяване на административни помещения за работни места на служители на НАП, салон за обслужване, зали за обучение и архивни площи;
в) проектът следва да предвижда изпълнение на мерки за енергийна ефективност, с които се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради.
1.4. Съгласуване и одобрение на изготвения инвестиционен проект, включително осигуряване на всички необходими разрешителни и съгласувателни документи и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи и отстраняване на дадените от тях предписания и забележки.
1.5. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството, в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба.
2. Строително-монтажни работи:
Изпълнението на дейността обхваща:
2.1. Подготвителни дейности, изразяващи се в изпълнението на всички дейности, необходими за изпълнение на предвидените в одобрения инвестиционен проект строително-монтажни работи, включително по подготовка на строителната площадка, почистване на помещенията в обектите от битови и строителни отпадъци, направа на районно осветление и създаване на нормални санитарно-хигиенни условия.
2.2. Строително-монтажни работи, изразяващи се в изпълнение на предвидените в одобрения инвестиционен проект строително-монтажни работи на обектите, включително извършване на всички доставки, необходими за изпълнение на строителството.
Изпълнителят носи гаранционна отговорност на всички изпълнени от него СМР и вложени материали, съгласно условията на техническата спецификация, техническото предложение и разпоредбите на гражданското законодателство. Отговорността на изпълнителя е в рамките на предложените в техническото му предложение гаранционни срокове.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на проектирането и строителството    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
4875000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2175

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за цялостно изпълнение на инженеринговата поръчка, включва срока за проектиране, срока за изпълнение на строително-монтажните работи и срока за гаранционни дейности, съгласно предложението на участника, определен за изпълнител,съобразно условията, предвидени в техническата спецификация на обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи минимум първа група, трета категория (чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 4, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

т.1.: За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на строителството, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните пет години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б. "а" от ЗОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение. Списъкът следва да съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, изпълнено ли е в съответствие с нормативните изисквания, както и информация за получени удостоверения за добро изпълнение (№, дата на издаване, издател).
При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1а на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
т. 2.: За доказване на наличието на изискуемия от възложителя персонал и ръководен състав, с определената професионална компетентност за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
т.3.: За доказване на съответствието на участниците с изискуемия от възложителя стандарт за качество в посочената област, участниците следва да декларират, че ще могат да представят сертификат издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Декларацията се представя чрез попълване на част ІV, б. „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката, както следва: Участникът трябва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните пет години от датата на подаване на офертата.
Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по строителство, включващо проектиране и изпълнение на основен ремонт на сгради - с обща минимална разгъната застроена площ 12 000 кв.м.
Забележка: „изпълнена” е тази дейност, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
2. Участниците следва да разполагат с човешки ресурс, необходим за изпълнение на поръчката, както следва:
Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ:
2. 1. Екип проектанти - участникът следва да разполага с екип от проектанти с пълна проектантска правоспособност, включващ най-малко по един проектант по следните части: Архитектурна, Конструктивна, Ел. инсталация, Отопление и вентилация, Водопровод и канализация, Пожарна и аварийна безопасност.
2.2. Технически ръководител, който да отговаря на условията по чл. 163а, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ – най-малко едно лице, със следната квалификация и опит:
*дипломирано в акредитирано висше училище лице, с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или еквивалент, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника", или еквивалент;
*с минимум 3 години опит при изпълнението на строителни обекти, или чуждестранно лице, с призната при условията на взаимност техническа правоспособност , установени за всеки конкретен случай и при условията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ .
2.3. Специалист по контрол на качеството, съгласно изискванията на чл. 15, ал. 1, т. 4, буква "в" ЗКС – най-малко едно лице, със следната квалификация:
- преминато обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или еквивалентно.
2.4. Координатор по безопасност и здраве в строителството - най-малко едно лице, което отговаря за безопасността и здравето при изпълнение на обектите съгласно чл. 15, ал.1, т. 4, б. „в“ ЗБУТ.
3. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството:
Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015) или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет" да се разбира - извършване на строителство, включващо проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка, като възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, както следва:
- 5% от гаранцията за изпълнение-до 30 дни след влизане в сила на разрешение за строеж;
- 35% от гаранцията за изпълнение-до 30 дни след съставяне на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа;
- 60% от гаранцията за изпълнение - след изтичане на 1 година след съставяне на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 4 875 000 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не може да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. На заплащане подлежат само стойността на действително извършените и приети от възложителя дейности, определена съобразно одобрената от възложителя количествено-стойностна сметка. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, на части, съобразно условията, посочени в проекта на договор, в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и предвидените в техническата спецификация документи за приемане на дейностите, предмет на обществената поръчка.
Изпълнението на дейностите, предмет на обществената поръчка е отложено, на основание чл. 114 от Закона за обществените поръчки – до осигуряване на финансирането на обществената поръчка, за което възложителят дължи да уведоми изпълнителя. Датата на уведомлението по предходното изречение се счита за начална дата на изпълнение на договора.
Съгласно изискванията на Техническите спецификации на поръчката - участниците следва да извършат оглед на помещенията, посочени в Техническите спецификации.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва