Деловодна информация
01666ДАНС
ФС-18-306 06/10/2016 (дд/мм/гггг)
не
01666-2016-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Национална сигурност 129009710
бул. Черни връх № 45
София BG411 1407 България
Иван Маринов, Иван Кръстев и Соня Грънчарова +359 28147750/ +359 28147752
dans@dans.bg +359 28147753

Интернет адрес/и

www.dans.bg

www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/682-kancmteriali-art-bul
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

национална сигурност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали – по спецификация за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност” 01666-2016-0005
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на пособия за писане, папки, поставки, средства за архивиране и други канцеларски материали, подробно описани в Техническата спецификация от документацията на обществената поръчка по две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 – Обща
Обособена позиция № 2 – на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
182076.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 - обща 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39263000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Черни връх № 45

Доставка на канцеларски материали по спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
159313.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 - на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Черни връх № 45

Предмет на обособената позиция е доставката на счетоводни книги, метални кламери, класьори и др.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22763.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП обособената позиция е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. От участие при възлагането на обособена позиция № 2 от обществената поръчка ще бъдат отстранени участници, които не отговарят на условията по чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя условия.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството.

Документът, с който се доказва съответствието с изискването, е заверено копие на сертификат, издаден на участника от Изпълнителна агенция "Българска служба по акредитация", друг национален или чуждестранен орган по акредитация - пълноправен член на Европейската служба по акредитация (съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП) за сертификация на внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или по-висок с обхват на дейност по обекта на поръчката. Завереното копие на сертификата се представя по отделно за производителя и за търговеца, когато участникът не е производител.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор за обществена поръчка, определеният за изпълнител предоставя актуални документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП. Възложителят изисква гаранция за обезпечаване изпълнението на договора по съответната обособена позиция в размер на 5 % от стойността му, и 2 % за участник – специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката е до 30 календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора за възлагане, с класирания на първо място участник и приключва с подписване на протокол за предаването и приемането на доставките в съответствие с всички изисквания на Възложителя и удостоверяващ точното изпълнение от страна на Изпълнителя. Плащането може да бъде извършено 100 % авансово съгласно условията на документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 2

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на ДАНС, намираща се на бул. "Черни връх" № 45 в гр. София

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете, посочени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП обособена позиция № 2 е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания при условията, описани в раздел II.Г от документацията на обществената поръчка.
При подаване на офертите участниците следва да имат предвид пропускателния режим, действащ в сградата на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП и чл. 199 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП заинтересованите лица имат право да подадат жалба срещу решението за откриване на процедурата пред Комисия за защита на конкуренцията (КЗК).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва