Деловодна информация
01666ДАНС
ФС-18-264 09/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
01666-2016-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Национална сигурност 129009710
бул. Черни връх № 45
София BG411 1407 България
Иван Маринов, Иван Кръстев, Людмила Чудилова +359 28147750/+359 28147752/+359 28147729
dans@dans.bg +359 28147753

Интернет адрес/и

http://www.dans.bg

www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/....................
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Национална сигурност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност” по обособени позиции. 01666-2016-0003
30125100      
Доставки

Предмет на настоящата общeствена поръчка е „Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност” по обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Lexmark"; 2. Обособена позциция № 2 "Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Brother”; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Hewlett-Packard”; 4. Обособена позиция № 4 "Доставка на нови тонер касети (консумативи) за друга принтерна и копирна техника”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
174166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 - „Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Lexmark” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Черни връх № 45

„Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Lexmark” съгласно приложената техническа спецификация и изискванията на Възложителя посочени в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
136666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 - „Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Brother 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Черни връх № 45

„Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Brother” съгласно техническата спецификация и изискванията на Възложителя в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 3 - „Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Hewlett-Packard” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Черни връх № 45

„Доставка на нови тонер касети (консумативи) за принтерна и копирна техника Hewlett-Packard”, съгласно техническата спецификация и изискванията на Възложителя посочени в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 4 - „Доставка на нови тонер касети (консумативи) за друга принтерна и копирна техника” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Черни връх № 45

„Доставка на нови тонер касети (консумативи) за друга принтерна и копирна техника” съгласно техническата спецификация и изискванията на Възложителя посочени в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил за последните три години от датата на подаване на офертата дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, по която участва, с минимален обем, равен на обема на поръчката.
*(Под идентичен или сходен предмет с този на поръчката се разбира доставки на тонери, тонер касети, консумативи за принтерна и копирна техника). Документът, с който се доказва съответствието с изискването, е списък съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на дейностите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите за извършената доставка. Списъкът се описва в част IV, раздел В: „Технически и професионални способности”, т. 1б на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участникът да е изпълнил за последните три години от датата на подаване на офертата дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, по която участва, с минимален обем, равен на обема на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор за обществена поръчка, определеният за изпълнител предоставя актуални документи по чл. 67, ал. 6 от ЗОП. Възложителят изисква гаранция за обезпечаване изпълнението на договора по съответната обособена позиция в размер на 5% от стойността му. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорноста на изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката е до 30 календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора за възлагане, с класирания на първо място участник и приключва с подписване на протокол за предаването и приемането на доставките в съответствие с всички изисквания на Възложителя и удостоверяващ точното изпълнение от страна на Изпълнителя. Плащането може да бъде извършено и 100 % авансово съгласно условията на документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/10/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/10/2016 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на ДАНС, намираща се на бул. "Черни връх" № 45 в гр. София

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения пропускателен режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на възложителя посочени в документацията. Възложителят отстранява от участие в публичното състезание участник, за когото са налице: 1. обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Участник, в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане сроковете, посочени в чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
2. обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).3. обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП. Когато при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители или капацитета на трети лица, те следва да отговарят на условията за допустимост. При изпълнението на обществената поръчка от обединение, участниците в обединението отговарят солидарно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП и чл. 199 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП заинтересованите лица имат право да подадат жалба срещу решението за откриване на процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва