Деловодна информация
00652
96-00-17 19/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00652-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Септември 000351825
ул.Александър Стамболийски №37А
гр.Септември BG423 4490 България
Даниела Малешкова +359 35617777
municipality@septemvri.org +359 35617779

Интернет адрес/и

http://www.septemvri.org

http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/76-96-00-17-16


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/76-96-00-17-16
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за озеленяване и поддържане на паркове, градини и други зелени площи на територията на община Септември и доставка на посадъчен материал
77300000      
Услуги

Избор на изпълнител за озеленяване и поддържане на паркове, градини и други зелени площи на територията на община Септември и доставка на посадъчен материал.При обявяване на настоящата обществена поръчка възложителят има информация за одобрените от Общински съвет Септември средства за озеленяване и поддържане на паркове, градини и други зелени площи на територията на община Септември и доставка на посадъчен материал.
За това поставя изискване участниците да предложат цена за всяка една от предвидените дейности при изпълнение на обществената поръчка. Възлагането в срока на договора ще се осъществява с писмено уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или оправомощено от него длъжностно лице до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по факс или електронен адрес.
Уведомлението ще съдържа информация за видовете дейности, които следва да бъдат изпълнени, мястото, на което следва да бъдат изпълнени, размери (където е приложимо), брой, цвят (където е приложимо).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
208000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

обектите на възложителя – паркове, градини и зелени площи, находящи се в населените места на територията на община Септември

При обявяване на настоящата обществена поръчка възложителят има информация за одобрените от Общински съвет Септември средства за озеленяване и поддържане на паркове, градини и други зелени площи на територията на община Септември и доставка на посадъчен материал.
За това поставя изискване участниците да предложат цена за всяка една от предвидените дейности при изпълнение на обществената поръчка. Възлагането в срока на договора ще се осъществява с писмено уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или оправомощено от него длъжностно лице до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по факс или електронен адрес.
Уведомлението ще съдържа информация за видовете дейности, които следва да бъдат изпълнени, мястото, на което следва да бъдат изпълнени, размери (където е приложимо), брой, цвят (където е приложимо).
Цветята за пролетно и есенно зацветяване в община Септември трябва да отговарят на следните изисквания:
1.Качество – първо.
2.Растенията да са засадени в торфен субстрат.
3. Здравословно състояние – здрав, неповреден от болести и неприятели. Механични повреди не се допускат.
4.Цветята да бъдат с достатъчно листна маса.
5.Всяка партида посадъчен материал да е маркирана с етикет, на който се означава:
- адрес и име на производителя
- наименование на посадъчния материал / вид, сорт и багра /.
- име и адрес на получателя.
* Под партида се разбира количеството посадъчен материал от един вид, сорт и качество, подготвен за еднократно предаване и приемане.
За доставяне ще се заявяват конкретни видове дървета и храсти и те следва да се доставят:
1.В контейнери - по всяко време на годината.
2.Коренът на растенията да е добре развит в баллата, което да доказва наличието на достатъчен за развитието на конкретния вид престой в дадения контейнер.
3.Растителността да не е повредена от болести и неприятели.
4.Не се допускат механични повреди.
5.Широколистните и иглолистните фиданки да са с добре изправени стъбла.
6.Наименованието и височината на широколистните и иглолистните фиданки да е обозначено на етикет на всеки индивид.
7.Надземната част на растителността да е в добро състояние, имайки се предвид развитието на достатъчен брой клонки спрямо височината на дадения вид.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка на посадъчен материал от получаване на уведомление от възложителя    20
Срок за започването на работа след възлагане    20
Срок за замяна на доставен посадъчен материал при предявена рекламация    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
208000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставят

не се поставят
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.

Възложителят определя критерии, въз основа на които да установява, че участниците разполагат с необходимите човешки за изпълнение на поръчката. Възложителят изисква от участниците:
1. да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка, екип в следния състав:
1.Озеленител – минимум 2-ма, които да отговарят на следните изисквания:
• да познават различните растения, използвани за озеленяване; техните нужди от гледна точка на условия за отглеждане; техниките за затревяване и залесяване. Минимум 3 години опит в дейностите по плевене, торене, косене, подрязване и поливане на растенията, които дейности са свързани със съхраняването на добрия естетически вид на различните дървета и храсти. Минимум 3 години опит при прилагането на техниките за борба с вредителите – насекоми, гризачи и други.
2. Общи работници – минимум 2-ма, които да отговарят на следните изисквания:
• да познават различните растения, използвани за озеленяване. Минимум 3 години опит в дейностите по плевене, торене, косене, подрязване и поливане на растенията, които дейности са свързани със съхраняването на добрия естетически вид на различните дървета и храсти. Минимум 3 години опит при затревяване - почистване на боклуци и първична растителност, прекопаване, третиране с хербицид, застилане с почва и заравняване на горния й слой, подбор на тревна смеска и извършване на посева, поливането и впоследствие – извършване на дейностите по поддръжката – косене, аериране, торене, плевене.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на община Септември, гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва