Деловодна информация
01020
1140 18/08/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
18/08/2016 (дд/мм/гггг)
01020-2016-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД 115517517
бул.Никола Вапцаров № 9
Пловдив BG421 4004 България
доц. д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт +359 32603981
office@mbal2pv.com +359 32603981

Интернет адрес/и

http://www.mbal2pv.com

http://www.mbal2pv.com/publics


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal2pv.com/publics
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА НА ЛАБОРАТОРНИ РЕАКТИВИ И КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ „СВ. ПАНТЕЛЕЙМОН”-ПЛОВДИВ” ЕООД
33696500      LA16
Доставки

Доставка на лабораторни реактиви и консумативи за нуждите на МБАЛ "Свети Пантелеймон"- Пловдив" ЕООД, съгласно спецификация – Приложение № 1 от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      LA16
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив, бул.Никола Вапцаров № 9

Обектът на обществената поръчка е обособен в 1 (една) позиция, включваща общо 339 (триста тридесет и девет) номенклатурни единици
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


След 1 година.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 47, ал. 3 от ППЗОП - оригинал с подпис и мокър печат.
2. ЕЕДОП - единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за кандидата в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката - оригинал с подпис и мокър печат.
3. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо, поставят се в общата запечатана непрозрачна опаковка;
4. Административна справка – по приложения образец, оригинал с подпис и мокър печат.
5. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено копие с гриф „Вярно с оригинала“) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя в легализиран превод на български език.
5.1. При участник обединение – договор за обединение – заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала.
5.2. При участник обединение, което не е юридическо лице – документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, съгласно чл. 37, ал. 4 ППЗОП – заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала.
6. Документ, удостоверяващ регистрацията по ЗДДС, ако участникът е регистриран или декларация, че не е ригистриран по ЗДДС - заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала.
7. Документ за упълномощаване, съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „а“ ППЗОП - оригинал или нотариално заверено пълномощно.
8. Декларация за съгласие с клаузите на проложения проект на договор и приемане на последните - оригинал с подпис и мокър печат.
9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, съгласно приложения към документацията образец – оригинал с подпис и мокър печат.
10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП - оригинал с подпис и мокър печат.
11. Декларация за използване на подизпълнители, съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗОП и приложения образец - оригинал с подпис и мокър печат.
12. Декларация от подизпълнител (в случай, че бъде използван такъв) – оригинал с подпис и мокър печат.
13. Декларация за предлаганите от участника срокове, съгласно приложения към документацията образец – оригинал с подпис и мокър печат.
14. Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, във връзка с чл. 107, т. 4 от ЗОП - оригинал с подпис и мокър печат.
15. Декларация за конфиденциалност по чл. 102, ал. 1 от ЗОП - в приложимите случаи – оригинал с подпис и мокър печат.
16. Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия (в приложимите случаи), издадено на участника в процедурата – заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на участника.
17. Доказателство за съответствие на оферираните медицински изделия с СЕ марка, съгласно Закона за медицинските изделия – валидна декларация за съответствие с СЕ марка, издадена от производителя или упълномощен представител, и валиден сертификат за СЕ марка издаден от нотифициран орган – заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на участника, а когато документът е на чужд език да бъде придружен с легализиран превод на български език.
18. Сертификат за внедрена от участника система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен - заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на участника19. Документ за удостоверяване на оторизацията на участника от производителя на оферираните продукти на името на участника - заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат.
20. „Предложение за изпълнение на поръчката” (Техническа оферта
21. „Ценово предложение"
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не е приложимо

не е приложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да представят заверено копие копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия (в приложимите случаи), издадено на участника в процедурата – поставя се в общата запечатана непрозрачна опаковка;
2. Участниците трябва да представят доказателство за съответствие на оферираните медицински изделия с СЕ марка, съгласно Закона за медицинските изделия – валидна декларация за съответствие с СЕ марка, издадена от производителя или упълномощен представител, и валиден сертификат за СЕ марка издаден от нотифициран орган – заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на участника, а когато документът е на чужд език да бъде придружен с легализиран превод на български език, поставя се в общата запечатана непрозрачна опаковка;
3. Участниците трябва да представят заверено копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” от документ, удостоверяващ оторизацията на участника от производителя на оферираните продукти на името на участника. Документът се поставя се в общата запечатана непрозрачна опаковка.
Върху всеки представен документ, удостоверяващ оторизацията, участникът трябва да впише номера на номенклатурната единица, за която се отнася, съгласно предложението за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя.
4.Участниците трябва да представят Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, свързан с предмета на обществена поръчка - заверено от участника копие с гриф: „Вярно с оригинала”, подпис и „мокър” печат на участника, поставя се в общата запечатана непрозрачна опаковка.
Преди сключването на договора за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата.


Съгласно документацията за участие.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 30 (тридесет) календарни дни, след извършена доставка и след представяне на следните документи:
- Доставна фактура – оригинал 1 /един/ брой и 2 /два/ броя заверени копия;
- Приемно-предавателен протокол, съдържащ търговските наименования на продуктите и каталожен номер.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 009-011162
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/03/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Конферентната зала на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД

Лицата съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


С изтичане сроковете на сключените договори или с възникване на необходимост от закупуване на допълнителни количества.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10 (десет) дневен срок от уведомяване на заинтересованото лице, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва