Деловодна информация
0037
Писмо - 2369 10/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
0037-2016-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов 9
Тетевен BG315 5700 България
Тони Стоев +359 67852200
t.stoev@teteven.bg +359 67852170

Интернет адрес/и

http://www.teteven.bg/

http://teteven.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2898%3A-----176-------20-2-2-------&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на технически проекти и последващо осъществяване на авторски надзор
70000000      
Услуги

Изготвяне на технически проекти за кандидатстване по мярка 7, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” на ПРСР 2014-2020 Г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и последващо осъществяване на авторски надзор по две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1.
„Ремонт на СОУ „Георги Бенковски“ - гр. Тетевен; „Ремонт на ЦДГ- с. Глогово; „Ремонт на Народно читалище „Съгласие-1869" - г.“ - гр. Тетевен и закупуване на мобилна сцена; „Ремонт на исторически музей" - гр. Тетевен“;
Обособена позиция № 2.
„Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване „Сава Младенов“ - гр. Тетевен
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
94000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонт на СОУ „Георги Бенковски“ - гр. Тетевен; „Ремонт на ЦДГ- с. Глогово; „Ремонт на Народно читалище „Съгласие-1869" - г.“ - гр. Тетевен и закупуване на мобилна сцена; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
70000000      
71000000      
71300000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

община Тетевен

С настоящата обществена поръчка следва да бъде избран изпълнител, с когото да бъде сключен договор за изпълнение на включените в предмета на поръчката дейности.
Основната цел на проекта е подобряване на физическата среда, обитаване, оптимизиране, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинската образователна и културна инфраструктура в община Тетевен.
Чрез реализацията на инвестиционните проекти да се осъществи икономия на енергия от въвеждане на енергоспестяващи инсталации. Проектното решение следва да осигури изпълнението на СМР, без да се нанасят щети на съседните имоти и околната среда от натрупване и разпиляване на строителни и битови отпадъци по време на реализацията на проекта;
Цел на проекта е да се осъществи баланс между частните и обществените интереси, отчитайки едновременно правото на собственост и нуждата от защита на обществения интерес при реализацията на инвестиционните проекти;
Важна цел на стратегическата програма на Община Тетевен е чрез изпълнението на такива инвестиционни проекти да се стимулира икономическото развитие на Общината при създаване на устойчива програма за общностно развитие и напредък с инструментариума на устройственото и инвестиционно планиране.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    20
Предложен срок за изпълнение    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване „Сава Младенов“ - гр. Тетевен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
70000000      
71000000      
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Тетевен

С настоящата обществена поръчка следва да бъде избран изпълнител, с когото да бъде сключен договор за изпълнение на включените в предмета на поръчката дейности.
Основната цел на проекта е подобряване на физическата среда, обитаване, оптимизиране, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинската образователна и културна инфраструктура в община Тетевен.
Чрез реализацията на инвестиционните проекти да се осъществи икономия на енергия от въвеждане на енергоспестяващи инсталации. Проектното решение следва да осигури изпълнението на СМР, без да се нанасят щети на съседните имоти и околната среда от натрупване и разпиляване на строителни и битови отпадъци по време на реализацията на проекта;
Цел на проекта е да се осъществи баланс между частните и обществените интереси, отчитайки едновременно правото на собственост и нуждата от защита на обществения интерес при реализацията на инвестиционните проекти;
Важна цел на стратегическата програма на Община Тетевен е чрез изпълнението на такива инвестиционни проекти да се стимулира икономическото развитие на Общината при създаване на устойчива програма за общностно развитие и напредък с инструментариума на устройственото и инвестиционно планиране.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонал    20
Предложен срок за изпълнение    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
19000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

През последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на:
За обособена позиция № 1: 150 000.00 лева
За обособена позиция № 2: 38 000.00 лева
Участниците декларират наличието на изискуемия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в ЕЕДОП.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката. Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката са: услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или обновяване и/или реконструкция на жилищни сгради и/или сгради, в които се предоставят обществени услуги и/или образователна инфраструктура и/или обекти, свързани с културния живот, вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните три години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
Като „еднаква или сходна с предмета на поръчката” Възложителят ще приема следните: услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или обновяване и/или реконструкция на жилищни сгради и/или сгради, в които се предоставят обществени услуги и/или образователна инфраструктура и/или обекти, свързани с културния живот, вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства.
За доказване на техническите и професионалните способности участниците представят списък на услугите/дейностите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
- Ръководител проект - Образование и квалификация: Висше, образователно-квалификационна степен „Магистър” в една от следните специалности: инженерна, архитектурна или икономическа специалност или еквивалентни и минимум 5 години професионален опит;
- Ключов експерт 1: Архитект или еквивалентна специалност, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност и минимум 5 години опит в проектирането на обществени сгради;
- Ключов експерт 2: Строителен инженер по „Геодезия” или еквивалентна специалност, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност и минимум 3 години професионален опит;
- Ключов експерт 3: Строителен инженер по специалност „ПГС” или „ССС” или еквивалентна специалност с квалификация Координатор по безопасност и здраве или еквивалентна и минимум 3 години професионален опит.
- Ключов експерт 4: Електро инженер или еквивалентна, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност и минимум 3 години професионален опит;
- Ключов експерт 5: Експерт инженер по специалност „ОВК” или еквивалентна, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност и минимум 3 години професионален опит;
- Ключов експерт 6 - експерт инженер по специалност „ВиК” или еквивалентна, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност и минимум 3 години професионален опит;
Специфичен опит: всеки експерт от екипа трябва да е участвал в минимум един екип за изготвянето на сходен проект. Под сходен предмет на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира: услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или обновяване и/или реконструкция на жилищни сгради и/или сгради, в които се предоставят обществени услуги и/или образователна инфраструктура и/или обекти, свързани с културния живот, вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства.
За доказване на това обстоятелство участниците представят информация - списък в ЕЕДОП и Декларация за ангажираност.
Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, сходен с обхвата на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с изискванията за технически и професионални способности се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на възложителя. Възложителят отсранява от участие участник, за когото са налице основанията на чл. 54, ал. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 4 от Закона икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и действителните собственици.
При сключване на договор класираният на първо място участник представя: А) Гаранция за изпълнение на договора в размер 2 % от общата стойност на договора без ДДС. (в една от формите по чл.111, ал5 от ЗОП); Б) Участникът, определен за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/08/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Тетевен, пл. "Сава Младенов" № 9, Заседателна зала, етаж II

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Тетевен - www.teteven.bg, секция „Профил на купувача”.
Считано от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка на Портала за обществени поръчки, Община Тетевен ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка на следния Интернет адрес:
http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2898%3A-----176-------20-2-2-------&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg
откъдето всеки участник може да я изтегли, за да изготви своята оферта.
Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по условията на обществената поръчка до 5 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Възложителят публикува разяснения в профила на купувача в срок от три дни от получаването на искането, съгласно условията на чл. 180, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка подават лично или чрез упълномощено лице офертите си на адрес: гр. Тетевен, пл „Сава Младенов” №9, в Общинския център за информация и услуги в сградата на Общинска администрация – Тетевен, всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч., най-късно до крайния срок за подаване на оферти, посочени в обявлението за обществената поръчка.
Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите са за негова сметка. В този случай, той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес, преди изтичане на срока за подаване на оферти. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока определен от него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал. 1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва