Деловодна информация
02715
02337 21/07/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
21/07/2016 (дд/мм/гггг)
02715-2016-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД 201570119
пл. България № 1
София BG411 1414 България
Жорж Радушев +359 2916-6057
gradushev@ndk.bg +359 2865-7053

Интернет адрес/и

http://www.ndk.bg

http://sop.bg/ndk-169/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/ndk-169/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, преустройство и адаптация на основната сграда на НДК за нуждите на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.
45000000      
Строителство

І. ПРОЕКТИРАНЕ: 1. Изработване на инвестиционен проект на обект „Преустройство и адаптация на основната сграда на НДК за нуждите на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.“ във фаза работен проект, с подробни детайлни решения и екзекутивни чертежи, включващ проектните части, посочени в Техническите спецификации – част от документацията за участие. 2. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството. ІІ. ИЗПЪЛНЕНИЕ на СМР на обект „Преустройство и адаптация на основната сграда на НДК за нуждите на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.“, включващо прогнозни видове и количества работи, посочени в Техническите спецификации – част от документацията за участие. ІІІ. НЕПРЕДВИДЕНИ ВИДОВЕ И КОЛИЧЕСТВА СМР НА СТОЙНОСТ ДО 10% ОТ ОБЩАТА СТОЙНОСТ НА СМР ПО РАЗДЕЛ II.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
13999000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45212340      
45310000      
45312000      
45313000      
45315000      
45321000      
45331000      
45331200      
45332000      
45420000      
45430000      
71221000      
71321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, пл. "България" № 1

І. ПРОЕКТИРАНЕ: 1. Изработване на инвестиционен проект на обект „Преустройство и адаптация на основната сграда на НДК за нуждите на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.” във фаза работен проект, с подробни детайлни решения и екзекутивни чертежи, включващ проектните части, посочени в Техническите спецификации – част от документацията за участие. 2. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството. ІІ. ИЗПЪЛНЕНИЕ на СМР на обект „Преустройство и адаптация на основната сграда на НДК за нуждите на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.“, включващо прогнозни видове и количества работи, посочени в Техническите спецификации – част от документацията за участие, със следните обобщени данни: Гранитогрес висок клас, размер минимум 60/60/0,8, – лесен за почистване и с антислип покритие или еквивалент 11 399,18 м2, Мокет на плочи висок клас, с висока степен на износоустойчивост - клас 31+ или еквивалент, за конферентни зали и общи части – категория 1 или еквивалент 9 576,88 м2, Мокет на плочи (тип висок клас или еквивален с висока степен на износоустойчивост - клас 33+) – за луксозни зони – категория 2 или еквивалент 2 565 м2, Двоен под или еквивалент 1 777 м2, Гранитогрес (тип висок клас на износоустойчивост, размер минимум 30/30/0,7 или еквивалент) – лесен за почистване и с антислип покритие или еквивалент 3 106,50 м2, Обновяване на настилката на терасата пред вход А6 с качествена настилка, издържаща натоварване от бронирани лимузини и камиони (до 5 тона общо): демонтаж на плочи, демонтаж стара хидроизолация, извозване, замазка, нова хидроизолация, защита, пясъчна подложка и бохатон павета, с дебелина 8 см. 2 100 м2, Изтривалка във входно фоайе13 м2, Триъгълни пана ремонт и рехабилитация, демонтаж, почистване, боядисване и монтаж 18 000 бр, Гипсокартонени тавани (пожароустойчиви) 6 057,27 м2, Растерни тавани (с размер мин 60/60) - минералфазерни с клас на водоустойчивост и пожароустойчивост 10 732,10 м2
Тавани с шпакловка и латекс на водна основа 299,60 м2, Мраморни/гранитни настилки (шлайфане, фугиране, полиране и повърхностна запечатка), включително ремонт на компрометирани участъци 8 065 м2, Стени от варовик (шлайфане, фугиране, полиране и повърхностна запечатка), включително ремонт на компрометирани участъци 3 668,50 м2
Ремонт на метален решетъчен таван 2 259,40 м2, Почистване и ремонт на гипсови пана и елементи 2 046 м2, Рехабилитация на таван главно фоайе - метална обшивка 154 м2, Рехабилитация козирка - метална обшивка 115 м2, Рехабилитация входно фоайе - метална обшивка 78 м2, Подмяна на ламперия (пожароустойчива) 3 900 м2, Шумопоглъщащи елементи 1 122 м2, Стени с шпакловка и латекс на водна основа 11 198 м2, Изолация с минерална вата с дебелина мин. 10 см (пожароустойчива) 220 м2, Подвижни преградни стени 517 м2, Вътрешни пилони за знамена, 2 комплекта по 32 бр. - 2,4 метра височина 64 бр., Външни пилони за знамена, 1 комплект по 32 бр. - 8 метра височина 32 бр., Подмяна втори ред врати на главния вход с автоматични такива 7 бр., Плътни стени, с включено финишно покритие (пожароустойчиви) 459,89 м2, Стъклени преградни стени (димоуплътнени) 655,32 м2, Подови настилки - гранитогрес/теракота или еквивалент 609 м2, Стени - фаянс или еквивалент 3 718 м2, Таван - растер или гипсокартон (водоустойчив) или еквивалент 609 м2
Пълно санитарно обзавеждане (висок клас умивалници, писоари, тоалетни чинии - моноблок или със структура за вграждане, сешоари, държачи за тоалетна хартия, четка за WC, огледала и др.), Почистване и импрегниране на каменни облицовки - гладки стени (шлайфане, фугиране и повъхностна запечатка) 1 035 м2 и други. ІІІ. НЕПРЕДВИДЕНИ ВИДОВЕ И КОЛИЧЕСТВА СМР НА СТОЙНОСТ ДО 10% ОТ ОБЩАТА СТОЙНОСТ НА СМР ПО РАЗДЕЛ II.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена    40
Норми при непредвидени СМР    20
II.2.6) Прогнозна стойност
13999000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/09/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят може да възложи изпълнението на непредвидени видове и количества СМР на стойност до 10% от общата стойност на СМР по раздел II от Техническите спецификации.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят за оценка "Техническо предложение" включва 6 подпоказателя, подробно описани в Методиката за определяне на комплексната оценка на оферта: ТП1 с тежест 3, ТП2 с тежест 3, ТП3 с тежест 5, ТП4 с тежест 5, ТП5 с тежест 12 и ТП 6 с тежест 12.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Опис на представените документи в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката (по образец); 3. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност съгласно чл. 56 от ЗОП (когато е приложимо); 4. В случай че участникът е обединение - копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 5. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория или еквивалентен регистър съгласно чл. 60, ал.1 от ЗОП – декларира се в ЕЕДОП; 6. Техническо предложение, съдържащо: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя, включващо декларация за срока на валидност на офертата и декларация, че при изготвянето на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и са приложими към строителството или към предоставяните услуги (по образец); в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (по образец); 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от предмета на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 8. Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – декларира се в ЕЕДОП; 9. Протокол за оглед на обекта (по образец); 10. Ценово предложение (по образец).
Документи за доказване на съответствието с критерии за подбор, предвидени в поле ІІІ.1.3), които се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП:
1. Списък на услугите, изпълнени от участника през последните три години, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги;
2. Списък на строителството, изпълнено от участника през последните пет години, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват "строителство", издаден от независимо лице по чл. 64, ал. 5 от ЗОП;
4. Сертификат за внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват "строителство", издаден от независимо лице по чл. 64, ал. 5 от ЗОП;
5. Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.

Всеки участник в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот през последните три приключили финансови години в размер на 13 999 000 лв. Съответствието с критерия за подбор се декларира от участника в ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП на Справка за общия оборот на участника през последните три приключили финансови години.
Преди подписване на договора за обществена поръчка, избраният за изпълнител участник следва да представи заверени преписи от валидни застрахователни полици за следните застраховки: „Професионална отговорност на проектанта“ съгласно ЗУТ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно ЗУТ с покрития, съответстващи на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката най-много за последните: а) 5 години от датата на подаване на офертата - за строителство, и б) последните три години от датата на подаване на офертата - за услуги;
2. Всеки участник трябва да прилага система за управление на качеството;
3. Всеки участник трябва да прилага система за опазване на околната среда;
4. Всеки участник трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил минимум едно инвестиционно проектиране във фаза идеен и/или технически и/или работен проект на обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил СМР поне на един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката, или инженеринг (вкл. инвестиционно проектиране - фаза идеен и/или технически и/или работен проект и изпълнение на строителство) на поне един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
* Сходни с предмета на поръчката са сгради и съоръжения за обществено обслужване с капацитет над 1 000 места за посетители и/или с височина над 28 метра съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „д“ от ЗУТ.
3. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват "строителство".
4. Всеки участник трябва да има внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват "строителство".
5. Всеки участник трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ лица с позиции, квалификация и професионален опит, както следва: Екип за извършване на проектирането а) Архитект с висше образование, специалност Архитектура или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; б) ОВК проектант с висше образование в областта на отопление, вентилация и климатизация или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; в) ВиК проектант с висше образование, специалност ВиК, или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; г) Проектант Електро с висше образование в областта на електротехника, електрообзавеждане и др. или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; д) Проектант ПБЗ с висше образование строителен инженер или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; е) Проектант Пожарна безопасност с висше образование инженер или еквивалентна; да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентна. Всеки от горните експерти трябва да е участвал в проектирането на поне един проект за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сграда за обществено обслужване. Екип за строителни дейности: а) Ръководител на строителството с висше образование, строителен инженер, специалност ПГС, ССС или еквивалентна; б) Технически ръководител с висше образование, степен магистър, строителен инженер или строителен техник със средно образование с 4-годишен курс на обучение или еквивалентна; в) Инженер ВиК с висше образование, специалност ВиК или еквивалентна; г) Инженер ОВК с висше образование, в областта на отопление, вентилация и климатизация, или еквивалентна; д) Инженер Електро с висше образование в областта на електротехника, електрообзавеждане и др. или еквивалентна. Всеки от горните специалисти трябва да е участвал в изпълнението на поне един обект за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сграда за обществено обслужване. е) Специалист Контрол на качеството с валидно удостоверение за преминат курс на обучение по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност; ж) Специалист ЗБУТ с валидно удостоверение съгласно изискванията на Наредба № 2 от 22.03.2004 г. на МТСП и МРРБ или еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която участникът/специалистът е установен.
Съответствието с горните критерии за подбор се декларира от участника в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 076-133068
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
729183

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. България № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Заседателна зала

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, предвид обстоятелството, че поръчката включва дейности, които са последователни и свързани помежду си и с цел качественото им изпълнение е необходимо един изпълнител да извърши всички дейности - предмет на поръчката.
Източник на финансиране: собствени средства на възложителя.
Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена. Показателите за оценка на офертите и относителните им тежести са както следва: 1. "ТП", тежест: 40 (ТП1 = 3, ТП2 = 3, ТП3 = 5, ТП4 = 5, ТП5 = 12, ТП6 = 12); 2. "Ц", тежест: 40; 3. "ННСМР", тежест: 20.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 2. е лишен от правото да упражнява дейност по извършване на инвестиционно проектиране и/или строително-монтажни работи съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
При сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка в полза на възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Когато гаранцията за изпълнение е във формата на банкова гаранция или застраховка в полза на възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, срокът й на валидност трябва да е не по-кратък от срока на договора за обществена поръчка + 30 календарни дни.
Преди подписване на договора за обществена поръчка, избраният за изпълнител участник следва да представи заверени преписи от валидна застрахователна полица за застраховка на конкретния обект по чл. 173 от ЗУТ в полза на възложителя и с покрития, съответстващи на обема и характера на поръчката.
В прогнозната стойност на поръчката е включена стойността на непредвидените видове и количества СМР.
Договорът за поръчка може да бъде изменян при условията на чл. 116 от ЗОП, включително когато:
1. След окончателното изготвяне и приемане на инвестиционния работен проект на обекта – предмет на поръчката се налага заменяне и/или допълване на първоначално предвидените в Приложение № 1 – Технически спецификации видове и количества СМР с непредвидени такива. Общата стойност на изпълнените по този договор СМР не може да надвишава с 10% стойността на СМР по раздел ІІ от Приложение № 2 – Ценово предложение.
2. Се налага замяна на изпълнителя с нов изпълнител при условие, че първоначалният изпълнител не е в състояние да продължи изпълнението на договора.
При изготвяне на своето Техническо предложение всеки участник трябва да се съобрази с Графиците на заетостта на залите на НДК през 2016 г. и 2017 г. – част от документацията за участие. Съобразяването с графиците ще бъде отразено при оценяването по показателя "ТП".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедура може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва