Деловодна информация
00047община Сунгурларе
12-00-74 13/07/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
13/07/2016 (дд/мм/гггг)
00047-2016-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 България
Венко Данев +359 055715583
kmetsungurlare@abv.bg +359 055715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://op.sungurlare.org/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.sungurlare.org/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консултантски услуги по подготовка на заявление за подпомагане, последващо управление и отчитане на проект:Реконструкция и рехабилитация на общ. образователна инфраструктура-територията на Общ.С-ре
79400000      
Услуги

Настоящата поръчка обхваща осъществяване на консултантски услуги свързани с подготовка на заявление за подпомагане, последващо управление и отчитане на проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти:
•СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе
•ОУ "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе
•О У "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе
•ЦДГ – с. Лозарево, община Сунгурларе”
Обществената поръчка е във връзка с кандидатстване по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г., подкрепена от ЕЗФРСР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
69780      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Сунгурларе

Настоящата поръчка обхваща: За Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи: подготовка на заявление за кандидатстване за финансово подпомагане, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане за проектно предложение
„Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти:
•СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе
•Основно Училище "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе
•Основно Училище "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе
•Целодневна Детска Градина – с. Лозарево, община Сунгурларе”
За Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявки за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и изготвяне на документации за участие в обществени поръчки за проектно предложение „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти:
•СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе
•Основно Училище "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе
•Основно Училище "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе
•Целодневна Детска Градина – с. Лозарево, община Сунгурларе”
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
69780      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от ПРСР 2014-2020 г., подкрепена от ЕЗФРСР.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване за финансово и икономическо състояние на участниците

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката, в това число минимум 1 /една/ услуга, свързана с консултантски дейности по кандидатстване с проектни предложения по проекти и минимум 1 /една/ услуга, свързана с консултантски дейности по управление и отчитане на проекти. Изискването за изпълнени услуги се прилага кумулативно. Под услуги идентичени или сходни с предмета на поръчкатаследва да се разбира: услуга, свързана с консултантски дейности по кандидатстване с проектни предложения и отчитане на проекти.

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката, в това число минимум 1 /една/ услуга, свързана с консултантски дейности по кандидатстване с проектни предложения по проекти и минимум 1 /една/ услуга, свързана с консултантски дейности по управление и отчитане на проекти. Изискването за изпълнени услуги се прилага кумулативно. Под услуги идентичени или сходни с предмета на поръчкатаследва да се разбира: услуга, свързана с консултантски дейности по кандидатстване с проектни предложения и отчитане на проекти.
Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
1. Ръководител на екипа
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки” или „Социални, стопански и правни науки” или „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
Професионален опит - Участие като ръководител на екип при изпълнението на минимум една дейност/проект, свързан с консултантски услуги във връзка с кандидатстване по проекти.
2. Експерт – строителен инженер
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Строителство на сгради и съоръжения” или сходни в областта на строителството в професионално направление „Технически науки” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
Професионален опит - Участие като експерт – строителен инженер при изпълнението на минимум една дейност/проект, свързан с консултантски услуги във връзка с кандидатстване по проекти.
3. Експерт – юрист
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „право” професионално направление „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
Професионален опит - Участие като юрист при изпълнението на минимум една дейност/проект, свързан с консултантски услуги във връзка с кандидатстване по проекти.
4. Експерт – технически сътрудник
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „право” или „икономика” или „администрация и управление” в професионално направление „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
5. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейностите по предмета на поръчката
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/08/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, залата на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП , Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, което не е самостоятелно юридическо лице.
При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл 197, ал.1 от ЗОП жалби могат да се подават в 10 дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва