Деловодна информация
00047община Сунгурларе
12-00-76 04/07/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
04/07/2016 (дд/мм/гггг)
00047-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Диимитров №2
Сунгурларе BG341 8470 България
Венко Данев +359 055715583
kmetsungurlare@abv.bg +359 055715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://op.sungurlare.org/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.sungurlare.org/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза "Техническа" и упражняване на авторски надзор по време на строителството, във връзка с кандидатстване на община Сунгурларе по "Програма за развитие на селс
71320000      
Услуги

по ОП -1-Част Архитектурна; Част Конструктивна; Част Ел. инсталации и захранване; Част „Енергийна ефективност”; Част „План за безопасност и здраве”; Част „Пожарна безопасност”;Част „Управление на строителните отпадъци”; Част „Проектно сметна документация”; Част "ОВ" , "УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР по смисъла на ЗУТ.
По обособена позиция 2: Oбем и съдържание на проекта
-За пътния участък се представя самостоятелна документация. Част „Геодезия”;
Част „Пътна”;
Част: „Временна организация на движението по време на строителството”;
• Част „План за безопасност и здраве”;
Част: „Пожарна безопасност”, Част ”План за управление на строителни отпадъци";
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
331248      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

1 „Изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор на проект с работно заглавие: „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сун 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Сунгурларе, област Бургас

„Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза "Техническа" и упражняване на авторски надзор по време на строителството, във връзка с подготовката на община СУНГУРЛАРЕ за кандидатстване по "Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.“ по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – избор на изпълнител за „Изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор на проект с работно заглавие: „Реконструкция и рехабилитация на общинска образователна инфраструктура на територията на Община Сунгурларе” за следните подобекти:
• СОУ "Христо Ботев” - гр. Сунгурларе, община Сунгурларе
• Основно Училище "Св.Св.Кирил и Методий" – с. Манолич, община Сунгурларе
• Основно Училище "Отец Паисий" – с. Съединение, община Сунгурларе
• Целодневна Детска Градина – с. Лозарево, община Сунгурларе”
Критериите по-долу
 
ДА oрганизация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
76998      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 23/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Услугата се очаква да се финансира със средства по Програмата за развитие на селските райони 2014 – 2020г., подкрепена от ЕЗФРСР.

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за „Изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор на проект с работно заглавие: „Рехабилитация на Общински път BGS2267 / II - 73, Веселиново - Лозарево / Приле 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Сунгурларе, област Бургас

Избор на изпълнител за „Изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор на проект с работно заглавие: „Рехабилитация на Общински път BGS2267 / II - 73, Веселиново - Лозарево / Прилеп - жп гара Завет - Завет -Съединение / III - 7305 / - участък от км. 0+000 до км. 12+610”
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
254250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 23/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Услугата се очаква да се финансира със средства по Програмата за развитие на селските райони 2014 – 2020г., подкрепена от ЕЗФРСР.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Проектантите по различните части да притежават удостоверение за пълна проектантска правоспособност, издадено от Камарата на архитектите, съответно от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране; При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

- Валидна застраховка за «Професионална отговорност» по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката. Участниците трябва да представят към нея декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора /свободен текст/. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По обособена позиция 1
1) Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. попълва се раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б) от ЕЕДОП
2) Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. Прилага се и декларация за ангажираност от всяко едно от лицата. попълва се раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, б.б) от ЕЕДОП.
3) Участникът следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или „еквивалент“ в проектирането. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.


За ОП 1 -1)Участникът да е изпълнил поне (2) две услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Под услуги идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на жилищни или смесени сгради със средно/ниско застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.2) Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:1. Ръководител на екипа Строителен инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент (или аналогична специалност); 2. Експерт по част „Архитектура” – проектант, завършил специалност „Архитектура” или еквивалент.
Професионален опит - опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга за проектиране с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.3. Експерт по част „Конструктивна“ – строителен инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент;.4. Експерт по част „Електро” – инженер със специалност „Електро инженер” или еквивалент; 5. Експерт по част „Пожарна и аварийна безопасност“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен; 6. Експерт по част „План за безопасност и здраве” - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен; 7. Експерт по част „Енергийна ефективност” – висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен; При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания и с посочване на еквивалент;3) Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или „еквивалент“ с обхват на дейностите по предмета на поръчката,
ЗА оп-2 1)Участникът да е изпълнил поне (2) две услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.2) Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:1. Ръководител екип – проектант със специалност „Пътно строителство” или еквивалент;2. Експерт по част „Геодезия” - инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент;Експерт по част „Пътна” – строителен инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент;4. Експерт по част „Пожарна и аварийна безопасност“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна;5. Експерт по част „План за безопасност и здраве” - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна; 6. Експерт по част „План за управление на строителните отпадъци” – висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна;7. Експерт по част „Организация на движението” – висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна;3) Участникът следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или „еквивалент“ с обхват на дейностите по предмета на поръчката;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на община сунгурларе, ул.Георги Димитров №10, ет.2 залата на ОС

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в продедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Гаранцията за изпълнение на всеки договор е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
община Сунгурларе
ул. Георги димитров №2
Сунгурларе 8470 България
kmetsungurlare@abv.bg +359 055715183
http://op.sungurlare.org/ +359 055715585

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва