Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9099685 12.06.2020 г.  Община Долни Чифлик “Изпълнение на инженеринг на обект: „Рехабилитация на улица „Иглика”, с. Гроздьово““ 23.06.2020 г.  17:00 ч.
9099684 12.06.2020 г.  Комисия за регулиране на съобщенията /КРС/ Разработка на механизъм за ограничаване на случаите на несъзнателен роуминг, регистрирани на територията на Република България, чрез разработване на мобилно приложение за предупреждаване на потребителите и събиране на информация от КРС за районите, в които е регистриран несъзнателен роуминг 06.07.2020 г.  17:30 ч.
9099683 12.06.2020 г.  Община Гълъбово „Избор на изпълнител, във връзка с предоставяне на консултантски услуги по организация и управление на проект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни /битови и строителни/ отпадъци, находящо се в ПИ №000373 в землището на гр. Гълъбово”“ 23.06.2020 г.  17:30 ч.
9099682 12.06.2020 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Братан Шукеров" АД - Смолян "Сключване на договор за задължителна застраховка “Отговорност на лицата, които упражняват медицинска професия”, съгласно Наредба за задължителното застраховане на лицата, упражняващи медицинска професия, приета с ПМС № 208 от 25.09.2018 г." 09.07.2020 г.  16:00 ч.
9099681 12.06.2020 г.  Община Шабла „ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ КАКТО СЛЕДВА: Обособена позиция № 1: „Строителен надзор за обект: Основен ремонт на покрив на кметство с.Езерец, община Шабла“; Обособена позиция № 2: „Строителен надзор за обект: „Втори етап от проект Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дуранкулак, Община Шабла“ 26.06.2020 г.  17:00 ч.
9099680 12.06.2020 г.  Община Несебър Услуги по IT консултиране по проект : „Черноморски археологически, исторически и културен портал“ ( ARHICUP ) , финансиран по Съвместна оперативна програма „Черноморски басейн 2014-2020“ 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099679 12.06.2020 г.  Община Добричка „Упражняване на строителен надзор по време на строителните дейности, във връзка с изпълнението на строително – монтажни работи на проект с работно заглавие: "Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на община Добричка“ 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099678 12.06.2020 г.  Водоснабдяване и канализация ООД - Варна "Доставка на почистващи препарати и детергенти, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ 24.06.2020 г.  17:00 ч.
9099677 12.06.2020 г.  Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен „Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества масла, консумативи и резервни части за БМТ по артикули за марка и модел моторни триони, храсторези, кастрачки и косачки, посочени в техническа спецификация, неразделна част от документацията. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА 1. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОСТАВКИТЕ: 1.1. Посочените по артикул доставки в настоящата поръчка са предназначени за различни по вид, модел и марка техника, които са със строго специфични технически характеристики, поради което е необходимо предлаганите от участниците стоки да бъдат съобразени изцяло с предписанията на производителя 1.2. Всички предлагани от участника стоки следва да бъдат фабрично нови, в запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език и да съдържат информация за производител, датата на производство, гаранционен срок. 2. УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА: 2.1. Доставките ще се изпълняват по поръчка чрез заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката до определения максимален финансов ресурс в размер на 2000.00лв. без вкл. ДДС. Обявените продукти са ориентировъчни като в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но не го обвързват с пълно усвояване на финансовия ресурс. 2.2. Заявката ще се извършва на посочен от Изпълнителя телефон или по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и ел. удостоверителни услуги. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. 2.3. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол(стокова разписка или еквивалентен документ). За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол (стокова разписка или еквивалентен документ). 3. МЯСТО НА ДОСТАВКА: административната сграда на Възложителя, находяще се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич; 4. СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА 1. Срок за доставка- не повече от 2 (два) календарни дни, след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора - 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 2000.00лв.( две хиляди лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. 3. Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки или дефектирала стока – не по-малко от 10(десет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. 5. Срок за подмяна на рекламирана стока – до 3 ( три) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. 5. ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ: 5.1. Прогнозната стойност за изпълнение на обекта на поръчката за 12месеца е в размер на 2000.00лв. ( две хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката, а с начислен ДДС в размер на 2400.00лв., за която сума се сключва договор. 5.2. Посочената стойност е прогнозна, не е задължителна за усвояване в пълен обем от Възложителя, като в нея са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, същата е в лева без ДДС - франко място на доставката административна сграда на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич.. 5.3. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно представена ценова оферта по приложената спецификация на Изпълнителяа за стоки, които не са включени в ценовото предложение - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, н 5.4. Условия и начин на плащане: Плащането ще се извършва по банков път в 15 (петнадесет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. 25.06.2020 г.  17:00 ч.
9099676 12.06.2020 г.  133-то средно училище - А.С. Пушкин, гр. София - /Преди - 133-то средно общообразователно училище - А.С. Пушкин, гр. София/ “Строително ремонтни работи на фасадата и вътрешни помещения на сградата на 133СУ“ А. С. Пушкин“ 22.06.2020 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 55 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)