ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9099685 |
12.06.2020 г. |
Община Долни Чифлик |
“Изпълнение на инженеринг на обект: „Рехабилитация на улица „Иглика”, с. Гроздьово““ |
23.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099684 |
12.06.2020 г. |
Комисия за регулиране на съобщенията /КРС/ |
Разработка на механизъм за ограничаване на случаите на несъзнателен роуминг, регистрирани на територията на Република България, чрез разработване на мобилно приложение за предупреждаване на потребителите и събиране на информация от КРС за районите, в които е регистриран несъзнателен роуминг |
06.07.2020 г. 17:30 ч. |
9099683 |
12.06.2020 г. |
Община Гълъбово |
„Избор на изпълнител, във връзка с предоставяне на консултантски услуги по организация и управление на проект „Закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни /битови и строителни/ отпадъци, находящо се в ПИ №000373 в землището на гр. Гълъбово”“ |
23.06.2020 г. 17:30 ч. |
9099682 |
12.06.2020 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Братан Шукеров" АД - Смолян |
"Сключване на договор за задължителна застраховка “Отговорност на лицата, които упражняват медицинска професия”, съгласно Наредба за задължителното застраховане на лицата, упражняващи медицинска професия, приета с ПМС № 208 от 25.09.2018 г." |
09.07.2020 г. 16:00 ч. |
9099681 |
12.06.2020 г. |
Община Шабла |
„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ КАКТО СЛЕДВА:
Обособена позиция № 1: „Строителен надзор за обект: Основен ремонт на покрив на кметство с.Езерец, община Шабла“;
Обособена позиция № 2: „Строителен надзор за обект: „Втори етап от проект Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дуранкулак, Община Шабла“
|
26.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099680 |
12.06.2020 г. |
Община Несебър |
Услуги по IT консултиране по проект : „Черноморски археологически, исторически и културен портал“ ( ARHICUP ) , финансиран по Съвместна оперативна програма „Черноморски басейн 2014-2020“ |
22.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099679 |
12.06.2020 г. |
Община Добричка |
„Упражняване на строителен надзор по време на строителните дейности, във връзка с изпълнението на строително – монтажни работи на проект с работно заглавие: "Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на община Добричка“ |
22.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099678 |
12.06.2020 г. |
Водоснабдяване и канализация ООД - Варна |
"Доставка на почистващи препарати и детергенти, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ |
24.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099677 |
12.06.2020 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен |
„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества масла, консумативи и резервни части за БМТ по артикули за марка и модел моторни триони, храсторези, кастрачки и косачки, посочени в техническа спецификация, неразделна част от документацията.
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
1. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОСТАВКИТЕ:
1.1. Посочените по артикул доставки в настоящата поръчка са предназначени за различни по вид, модел и марка техника, които са със строго специфични технически характеристики, поради което е необходимо предлаганите от участниците стоки да бъдат съобразени изцяло с предписанията на производителя
1.2. Всички предлагани от участника стоки следва да бъдат фабрично нови, в запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език и да съдържат информация за производител, датата на производство, гаранционен срок.
2. УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА:
2.1. Доставките ще се изпълняват по поръчка чрез заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката до определения максимален финансов ресурс в размер на 2000.00лв. без вкл. ДДС. Обявените продукти са ориентировъчни като в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но не го обвързват с пълно усвояване на финансовия ресурс.
2.2. Заявката ще се извършва на посочен от Изпълнителя телефон или по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и ел. удостоверителни услуги. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата.
2.3. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол(стокова разписка или еквивалентен документ). За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол (стокова разписка или еквивалентен документ).
3. МЯСТО НА ДОСТАВКА: административната сграда на Възложителя, находяще се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич;
4. СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
1. Срок за доставка- не повече от 2 (два) календарни дни, след заявка на Възложителя.
2. Срок на договора - 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 2000.00лв.( две хиляди лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания.
3. Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки или дефектирала стока – не по-малко от 10(десет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка.
5. Срок за подмяна на рекламирана стока – до 3 ( три) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис.
5. ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ:
5.1. Прогнозната стойност за изпълнение на обекта на поръчката за 12месеца е в размер на 2000.00лв. ( две хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката, а с начислен ДДС в размер на 2400.00лв., за която сума се сключва договор.
5.2. Посочената стойност е прогнозна, не е задължителна за усвояване в пълен обем от Възложителя, като в нея са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, същата е в лева без ДДС - франко място на доставката административна сграда на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич..
5.3. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно представена ценова оферта по приложената спецификация на Изпълнителяа за стоки, които не са включени в ценовото предложение - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, н
5.4. Условия и начин на плащане: Плащането ще се извършва по банков път в 15 (петнадесет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. |
25.06.2020 г. 17:00 ч. |
9099676 |
12.06.2020 г. |
133-то средно училище - А.С. Пушкин, гр. София - /Преди - 133-то средно общообразователно училище - А.С. Пушкин, гр. София/ |
“Строително ремонтни работи на фасадата и вътрешни помещения на сградата на 133СУ“ А. С. Пушкин“ |
22.06.2020 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 55 от 4319 | | |