Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9096376 14.02.2020 г.  БДЖ - Товарни превози ЕООД „Доставка на резервни части за дизелелектрически локомотиви серия 07”, собственост на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД 02.03.2020 г.  16:45 ч.
9096375 14.02.2020 г.  Областна дирекция /ОД/ на Министерство на вътрешните работи /МВР/ гр. Хасково “Комплексна услуга за следгаранционно техническо обслужване и ремонт при необходимост на служебни пътни превозни средства от щата на ОДМВР Хасково с включени нови резервни части, материали и консумативи необходими за извършването им” 18.02.2020 г.  17:30 ч.
9096374 14.02.2020 г.  Община Момчилград Периодична доставка на електрически уреди, оборудване, консумативи, части и осветление за нуждите на Община Момчилград ІІ – 2020 г." 25.02.2020 г.  17:00 ч.
9096373 14.02.2020 г.  Институт по полимери към Българска академия на науките /БАН/ „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА ИНСТИТУТ ПО ПОЛИМЕРИ, БАН В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“ 24.02.2020 г.  17:30 ч.
9096372 14.02.2020 г.  Община Борино „ДОСТАВКА НА УПОТРЕБЯВАН ЛЕК АВТОМОБИЛ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ БОРИНО”. 19.02.2020 г.  17:00 ч.
9096371 14.02.2020 г.  Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества ваучери за храна на работници и служители на ТП „ДЛС Балчик” при ДП „СИДП“ гр. Шумен отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, съдържащи всички реквизити, включително изискуемите способи за защита, съгласно техническа спецификация на поръчката 2. Прогнозно количество - 6490бр.( шест хиляди четиристотин и деветдесет) броя, всеки с номинална стойност от 10.00лв. със срок на валидност до 31.12.2020г. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Ваучерите за храна да бъдат отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор - да съдържат всички реквизити, включително изискуемите способи за защита. 2. Отпечатаните ваучери за храна да се ползват чрез обекти по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ, като участниците в поръчката представят списък на обектите, с които имат сключени договори. Изпълнителят трябва да има сключени договори с минимум 6 (шест) обекта за търговия с храни, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети или хипермаркети, в които ваучерите за храна могат да се използват като платежно средство, както следва: - на територията на град Балчик- минимум три обекта; - на територията на гр. Добрич – минимум три обекта от търговски вериги магазини ( под търговска верига да се разбира верига, която има национално покритие на територията на страната с търговски обекти в най-малко 5 града на територията на Република България). 3. Доставките ще се изпълняват по поръчка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка), предоставени на Възложителя от фирмата - оператор при подписването на договора по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. 4. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка, ако нуждите му не изискват такава. 5. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно представена ценова оферта по приложената спецификация на Изпълнителя. 6.. Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в защитени пликове и да се доставят пакетирани и съответстващи на предварителната заявка на Възложителя единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора, като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка. ІІІ. СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И МЯСТО НА ДОСТАВКА: 1. Срок за доставка (в т.ч. изработване, отпечатване и доставка) - не повече от 5 ( пет) работни дни, след заявка и превеждане на сумата от страна на Възложителя. 2. Срок на договора – 30.12.2020г. 3. Срок на валидност на предложението – 1( един) месец, считано от крайният срок за депозиране на оферти, определен в обявлението за обществена поръчка. 4. Място на доставка - административна сграда на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич.. 25.02.2020 г.  17:00 ч.
9096370 14.02.2020 г.  Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен „Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества работно облекло за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик” “ Предметът на поръчката включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозно количество фабрично ново работно облекло и обувки по артикул и прогнозни количества посочени в техническа спецификация, неразделна част от документацията. СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА Срок за доставка- не повече от 7 (седем) календарни дни, след заявка на Възложителя. Краен срок на договора – 30.12.2020г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 4500.00лв.( четири хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки не по-малко от 7(седем) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. Срок за рекламации на дефектирала стока ( отнася се само обувки)– не по-малко от 30(тридесет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. Срок за подмяна на рекламирана стока – не повече от 7(седем) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги Максимално допустим финансов ресурс - 4500.00лв. без ДДС за целия срок на договора. 25.02.2020 г.  17:00 ч.
9096369 14.02.2020 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Славейно към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян „Доставка на очила и коригиращи лещи за работещи с компютър по Наредба № 7/15.08.2005 г. за осигуряване на ЗБУТ при работа с дисплей за нуждите на ТП „ДГС Славейно”. 24.02.2020 г.  17:00 ч.
9096368 14.02.2020 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Д. Павлович" - Свищов ЕООД „ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА ЗА ПЕРСОНАЛА НА МБАЛ „Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ“ ЕООД ГР. СВИЩОВ 2020/2021 ГОДИНА” 17.02.2020 г.  16:30 ч.
9096367 14.02.2020 г.  Окръжен съд /ОС/ - Благоевград "Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за нуждите на „Окръжен съд – Благоевград” за 2020 г. 26.02.2020 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 365 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)