ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9096376 |
14.02.2020 г. |
БДЖ - Товарни превози ЕООД |
„Доставка на резервни части за дизелелектрически локомотиви серия 07”, собственост на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД |
02.03.2020 г. 16:45 ч. |
9096375 |
14.02.2020 г. |
Областна дирекция /ОД/ на Министерство на вътрешните работи /МВР/ гр. Хасково |
“Комплексна услуга за следгаранционно техническо обслужване и ремонт при необходимост на служебни пътни превозни средства от щата на ОДМВР Хасково с включени нови резервни части, материали и консумативи необходими за извършването им” |
18.02.2020 г. 17:30 ч. |
9096374 |
14.02.2020 г. |
Община Момчилград |
Периодична доставка на електрически уреди, оборудване, консумативи, части и осветление за нуждите на Община Момчилград ІІ – 2020 г." |
25.02.2020 г. 17:00 ч. |
9096373 |
14.02.2020 г. |
Институт по полимери към Българска академия на науките /БАН/ |
„ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА ИНСТИТУТ ПО ПОЛИМЕРИ, БАН В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“ |
24.02.2020 г. 17:30 ч. |
9096372 |
14.02.2020 г. |
Община Борино |
„ДОСТАВКА НА УПОТРЕБЯВАН ЛЕК АВТОМОБИЛ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ БОРИНО”. |
19.02.2020 г. 17:00 ч. |
9096371 |
14.02.2020 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен |
Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества ваучери за храна на работници и служители на ТП „ДЛС Балчик” при ДП „СИДП“ гр. Шумен отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, съдържащи всички реквизити, включително изискуемите способи за защита, съгласно техническа спецификация на поръчката
2. Прогнозно количество - 6490бр.( шест хиляди четиристотин и деветдесет) броя, всеки с номинална стойност от 10.00лв. със срок на валидност до 31.12.2020г.
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Ваучерите за храна да бъдат отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл.22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор - да съдържат всички реквизити, включително изискуемите способи за защита.
2. Отпечатаните ваучери за храна да се ползват чрез обекти по чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МТСП и МФ, като участниците в поръчката представят списък на обектите, с които имат сключени договори. Изпълнителят трябва да има сключени договори с минимум 6 (шест) обекта за търговия с храни, включително магазини за хранителни стоки, супермаркети или хипермаркети, в които ваучерите за храна могат да се използват като платежно средство, както следва:
- на територията на град Балчик- минимум три обекта;
- на територията на гр. Добрич – минимум три обекта от търговски вериги магазини ( под търговска верига да се разбира верига, която има национално покритие на територията на страната с търговски обекти в най-малко 5 града на територията на Република България).
3. Доставките ще се изпълняват по поръчка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка), предоставени на Възложителя от фирмата - оператор при подписването на договора по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата.
4. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка, ако нуждите му не изискват такава.
5. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени съгласно представена ценова оферта по приложената спецификация на Изпълнителя.
6.. Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в защитени пликове и да се доставят пакетирани и съответстващи на предварителната заявка на Възложителя единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора, като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка.
ІІІ. СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И МЯСТО НА ДОСТАВКА:
1. Срок за доставка (в т.ч. изработване, отпечатване и доставка) - не повече от 5 ( пет) работни дни, след заявка и превеждане на сумата от страна на Възложителя.
2. Срок на договора – 30.12.2020г.
3. Срок на валидност на предложението – 1( един) месец, считано от крайният срок за депозиране на оферти, определен в обявлението за обществена поръчка.
4. Място на доставка - административна сграда на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич..
|
25.02.2020 г. 17:00 ч. |
9096370 |
14.02.2020 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Балчик към Държавно предприятие - Североизточно държавно предприятие /ДПСИДП/ - Шумен |
„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества работно облекло за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик” “
Предметът на поръчката включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозно количество фабрично ново работно облекло и обувки по артикул и прогнозни количества посочени в техническа спецификация, неразделна част от документацията.
СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Срок за доставка- не повече от 7 (седем) календарни дни, след заявка на Възложителя.
Краен срок на договора – 30.12.2020г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 4500.00лв.( четири хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания.
Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки не по-малко от 7(седем) календарни дни, считано от дата на всяка доставка.
Срок за рекламации на дефектирала стока ( отнася се само обувки)– не по-малко от 30(тридесет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка.
Срок за подмяна на рекламирана стока – не повече от 7(седем) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги
Максимално допустим финансов ресурс - 4500.00лв. без ДДС за целия срок на договора.
|
25.02.2020 г. 17:00 ч. |
9096369 |
14.02.2020 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Славейно към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян |
„Доставка на очила и коригиращи лещи за работещи с компютър по Наредба № 7/15.08.2005 г. за осигуряване на ЗБУТ при работа с дисплей за нуждите на ТП „ДГС Славейно”. |
24.02.2020 г. 17:00 ч. |
9096368 |
14.02.2020 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Д. Павлович" - Свищов ЕООД |
„ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ НА ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА ЗА ПЕРСОНАЛА НА МБАЛ „Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ“ ЕООД ГР. СВИЩОВ 2020/2021 ГОДИНА” |
17.02.2020 г. 16:30 ч. |
9096367 |
14.02.2020 г. |
Окръжен съд /ОС/ - Благоевград |
"Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за нуждите на „Окръжен съд – Благоевград” за 2020 г. |
26.02.2020 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 365 от 4319 | | |