ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9075773 |
08.05.2018 г. |
Община Вълчи дол |
„СМР на обект „Ремонт на сграда съблекалня и реновация на открит басейн за обществено ползване и пространство около него в УПИ I, кв.85 по плана на гр. Вълчи дол” ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ” 2018
|
11.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075772 |
08.05.2018 г. |
Основно училище - Отец Паисий, гр. Русе |
Основен ремонт на ОУ Отец Паисий и прилежащото му дворно пространство – етап I – Благоустрояване на прилежащото дворно пространство северозападно от сградата на училището. |
25.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075771 |
08.05.2018 г. |
"Електроразпределителни мрежи Запад" АД
/предишно наименование - ЧЕЗ Разпределение България АД /;
/предишно наименование Електроразпределение - Столично АД/ |
„Обучения на водачи на автомобили за превоз на товари за придобиване на карта за квалификация на водача“, референтен № PPS 18-040 |
11.05.2018 г. 16:30 ч. |
9075770 |
08.05.2018 г. |
Аграрен университет - Пловдив |
Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща избор на изпълнител за: „Разработването на FOCUS-платформа за сътрудничество“, като същият е част от работен пакет 4 (WP 4) по проект FOCUS и форма АD4 – спецификацията на бюджета по проекта: поддейност D4.7.4 на Проект “Разработване на платформа за сътрудничество”, код на проекта BMP1/1.1/2145/2017, финансиран по Програмата за транснационално сътрудничество „Балкани – Средиземно море“ 2014-2020.
Заложено е изпълнението на следните задачи:Целтта на обществената поръчка е избраният изпълнител да има принос в разработването и адаптирането на съдържанието и структурата на платформата за сътрудничество по проект FOCUS.
Изисквания относно техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка. (Изискванията се прилагат за всички обособени позиции.
Изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците Възложителя не поставя изискване за финансово и икономическо състояние на участниците. Изисквания относно техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка.
1. Участникът следва да е участвал в изпълнението или да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, в това число минимум 1 /една/ услуга, свързана с разработване на интернет платформа. Идентичен или сходен предмет на поръчката е услуга, свързана с разработване на интернет платформа.
Минимално изискване за допустимост: Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата минимум 1 /една/ услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка.
Доказателство: Участникът следва да представи:
- списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът съдържа посочване на стойностите, датите и получателите, както и доказателство за извършената услуга.
- удостоверения за добро изпълнение, съгласно изискването на чл. 64, ал.1, т. 1 от ЗОП.
В случай, че участникът в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, изискването се прилага за обединението като цяло.
2. Участникът трябва да разполага с експерт за изпълнение на поръчката:
2.1. Експерт/и притежаващи следният опит:
2.1.1. Да има опит в осигуряване и предоставяне на образователни услуги в областта на екоиновациите и биобизнеса, включително подготовката на обучителни материали, базирани на ИКТ, електронни книги, разработване на маркетингови материали, въпроси по осигуряване на качеството;
2.1.2. Да има опит в създаване на учебни помагала и програми, нови уеб-базирани технологии за Продължаващо Образование и Обучение (ПОО), обучение на възрастни и младежи;
2.1.3. Да има опит в прилагането на нови техники за ПОО на възрастни и младежи чрез прилагане на принципите на ЕКР/НКР и въвеждане на ECVET в оценката на обучението;
2.1.4. Да притежава опит при създаване, организиране и разработване на образователни европейски проекти в областта на биотехнологиите, агро-хранителната индустрия, биоикономиката, опазването на околната среда и приложението на дигиталните технологии.
2.1.5. 2. Да притежава опит в създаване на набор за обучителни материали, предназначени за МСП в областта на хранително-вкусовата индустрия и биотехнологията.
Квалификация и умения - висше образование, степен „бакалавър“ или „магистър”, отлично владеене на английски език.
Доказателство: Участникът следва да представи:
- списък-декларация, че разполагат с необходимия персонал от експерт/и, които да отговарят на посочените по-горе условия. Списъкът съдържа информация доказваща изискванията за квалификация, професионален опит и владеене на език.
Продължава в раздел V ... |
16.05.2018 г. 16:30 ч. |
9075769 |
08.05.2018 г. |
Регионален център за опазване на нематериалното културно наследство в югоизточна Европа под егидата на Юнеско, гр София |
„Осигуряване на самолетни билети за нуждите на Регионалния център за опазване на нематериалното културно наследство в Югоизточна Европа под егидата на ЮНЕСКО” |
16.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075768 |
08.05.2018 г. |
Регионален център за опазване на нематериалното културно наследство в югоизточна Европа под егидата на Юнеско, гр София |
„Осигуряване на хотелско настаняване в България и чужбина за нуждите на Регионалния център за опазване на нематериалното културно наследство в Югоизточна Европа под егидата на ЮНЕСКО” |
16.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075767 |
08.05.2018 г. |
Център за градска мобилност /ЦГМ/ ЕАД |
Доставка, адаптация, интеграция и поддръжка на интеграционна платформа за целите на събиране и обработка на данни от информационни системи на „Център за градска мобилност” ЕAД, управляващи услуги по паркиране, и предоставяне на публични услуги |
15.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075766 |
08.05.2018 г. |
Електроразпределение Юг ЕАД - /Предишно наименование - ЕВН България Електроразпределение ЕАД/
/Старо наименование-ЕВН България Електроразпределение АД - Пловдив /Старо наименование: Електроразпределение Пловдив АД/ |
Доставка на защитна полутръба и дъга-полутръба за кабели |
11.05.2018 г. 16:00 ч. |
9075765 |
08.05.2018 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предметът на поръчката е периодичната доставка на двуазотен окис (райска газ) за УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, но не по-дълъг от 24 часа от получаване на заявка от Възложителя.
Плащането се извършва в левове, по банков път, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след доставката и представяне на следните документи: фактура, приемо-предавателен протокол, заявка от Възложителя и сертификат за качество. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Годишно лечебното заведение изразходва до 6 000 кг. райска газ.
Офертите на участниците следва да съдържат:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата
2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/
3. Декларация за срок на валидност на офертата
4. Административни сведения
5. Декларация за запознаване с проекта на договор
6. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.
7. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.
За участниците не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Посоченото основание за отстраняване се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, както и за предложените подизпълнители и за третите лица, в случай че участникът е оферирал такива.
8. Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка
9. Валиден сертификат ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на поръчката или еквивалент
10. Декларация, че доставките ще бъдат придружени със сертификат за анализ на доставената партида
11. Разрешение за употреба на лекарствен продукт - двуазотен окис / удостоверение за регистрация по смисъла на ЗЛПХМ
12. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти по смисъла на ЗЛПХМ
13. Документи, удостоверяващи необходимата квалификация на служителите в съответствие с изискванията на Наредба №40 за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари /ADR удостоверение/
14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката
15. Ценово предложение
Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език. |
15.05.2018 г. 16:15 ч. |
9075764 |
08.05.2018 г. |
Община Крушари, област Добрич |
Предмет на поръчката: „Изработване на макет „Крепост Залдапа“ за нуждите на проект 15.2.1.123 "Трансграничен съюз в сянката на историята, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество Interreg V-A Румъния-България“
Кратко описание: Предмет на настоящата обществена поръчка е изработката на макет за външно експониране на късно Римска крепост Залдапа и изработка на прозрачен защитен навес и калъф от непромокаем материал за плътно и устойчиво покриване на макета през есенно-зимния сезон. Размери на макета: в най-високата си част с височина 150 см., дължина 200 см., ширина 250 см. Макетът трябва да бъде изготвен в пълно съответствие с Техническата спецификация на Възложителя – Приложение №1 към обявата за обществена поръчка. |
17.05.2018 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2242 от 4319 | | |