Деловодна информация
00120
39-17 24/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
24/01/2020 (дд/мм/гггг)
00120-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
София BG411 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 29876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg/

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за нуждите на "СБР-НК“ ЕАД
39000000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на видовете мебели и обзавеждане, посочени изчерпателно в Техническата спецификация – част от документацията за участие в процедурата. Количествата от всеки от артикулите са определени към момента на обявяване на поръчката и следва да се доставят във вид и количество в зависимост от заявките и потребностите на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
335000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

1.Централен офис на "СБР-НК" ЕАД, 2. Филиал Баните, Смолянско; 3. Филиал Кюстендил; 4. Филиал Момин проход; 5. Филиал Баня, Карловско; 6. Филиал Павел баня; продължава в поле II.2.14.

Предметът на поръчката включва видовете мебели и обзавеждане, посочени изчерпателно в Техническата спецификация – част от документацията за обществената поръчка. Количествата от всеки от артикулите са определени към момента на обявяване на поръчката и зависят от конкретните нужди на възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника    15
Срок за извършване на доставка    10
Срок за монтаж    10
Срок за отстраняване на констатиран дефект/повреда    10
Срок за гаранционна поддръжка    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
335000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

7. Филиал Велинград; 8. Филиал Поморие; 9. Филиал Овча могила; 10. Филиал Сандански; 11. Филиал Хисаря; 12. Филиал Наречен; 13. Филиал Вършец; 14. Филиал Банкя. Посоченият срок за изпълнение е максимално допустимият общ срок за доставка и монтаж на мебелите и обзавеждането - предмет на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва през последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, поле 1а) от образеца на еЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на Справка за общия оборот. В еЕЕДОП участникът следва да посочи и националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива.

Участникът следва през последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер на 170 000 лв. (сто и седемдесет хиляди лева) или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официален фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на оферти. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с минимален брой технически лица, включени или не в структурата на участника, които ще бъдат отговорни за изпълнението на поръчката, вкл. тези, които отговарят за контрола на качеството. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 2) от образеца на еЕЕДОП като се посочат имената и длъжностите на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение предмета на поръчката. В еЕЕДОП участникът следва да посочи и националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. Съответствието с изискването се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, вкл. тези, които отговарят за контрола на качеството.

Участникът следва да разполага с минимален брой от 10 (десет) технически лица, включени или не в структурата на участника, които ще бъдат отговорни за изпълнението на поръчката, вкл. тези, които отговарят за контрола на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение са подробно описани в Проекта на договор. Максималният общ срок за доставка и монтаж на мебелите и обзавеждането е 180 дни, като конкретният срок ще бъде определен съобразно предложението на изпълнителя. Минималният гаранционен срок след монтаж на мебелите и обзавеждането е 12 месеца, като конкретният гаранционен срок ще бъде определен съобразно предложението на изпълнителя. Посочените количества за всеки от артикулите са окончателни. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на възложителя. Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представя по един от законоустановените начини по избор на изпълнителя. Гаранцията да бъде валидна най-малко за срока на действие на договора (вкл. предвидения гаранционен срок) + 30 календарни дни. Гаранцията се освобожда поетапно, съобразно условията на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/02/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

"СБР-НК" ЕАД, Централен офис, гр. София, бул. "Васил Левски" № 54, ет. 3

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1 – 7 ЗОП. Основанието в т.3 не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 % от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50000 лв. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от горепосочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 ЗОП.
Когато е налице необходимост от защита на личните данни при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние на лицата по чл.54, ал.2 и 3 ЗОП, информацията относно изискванията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП, подписан от съответното лице. При необходимост от деклариране на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3 - 6 и чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, както и тези, свързани с критериите за подбор, относими към обединение, което не е юридическо лице, представляващият обединението подава ЕЕДОП за тези обстоятелства. Когато документи, свързани с участие в обществени поръчки, се подават от лице, което представлява кандидата или участника по пълномощие, в ЕЕДОП се посочва информация относно обхвата на представителната му власт. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 4. партньор, който ще представлява обединението за целите на обществената поръчка; За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ. На основание чл.67, ал.4 ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП. Когато участникът е обединение, се прилага отделен ЕЕДОП за всеки един от участниците в обединението. Когато участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, се прилага отделен ЕЕДОП за всяко лице, посочено като подизпълнител, заедно с доказателство за поетите от подизпълнителя ангажименти. Когато участникът е посочил, че ще ползва ресурсите на трето лице, се прилага отделен ЕЕДОП за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по чл.65, ал.2 – 4 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 100, ал. 3 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневен срок от публикуване в РОП на настоящото обявление.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва